Phedra - C4 Grand Picasso vs Grand Espace

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Phedra - C4 Grand Picasso vs Grand Espace

Post autor: Dudi » 24 gru 2014, 1:24

mikaeltdi pisze:Silniki 2.0 są podobno lepsze od 1,9...wszystko zależy od użytkownika i jego dbałości w 2,0 są już cywilizowane panewki w 1,9 lubią się przekręcać (brak blokad/zapinek czy jak się to tam zwie ) /
Ale ty piszesz o Lancii czy o Renault??? :roll:
Bo o panewkach w 1.9 JTD to bym pierwsze słyszał... :roll: :)
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Phedra - C4 Grand Picasso vs Grand Espace

Post autor: Nat » 24 gru 2014, 8:35

Generalnie 1,9 jtd w musie to chyba najfajniejszy silniczek, mając na uwadze koszty paliwa, obsługi, moc itp itd. Szczególnie w przedlifcie. Jakbym kupował Musę, to najchętniej z tym silnikiem.
Ze "słynnym" 1,9 dci z Laguny wspólną ma tylko pojemność w zaokrągleniu.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
mikaeltdi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1262
Rejestracja: 13 lut 2007, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Kielce

Re: Phedra - C4 Grand Picasso vs Grand Espace

Post autor: mikaeltdi » 24 gru 2014, 12:11

Dudi pisze:
mikaeltdi pisze:Silniki 2.0 są podobno lepsze od 1,9...wszystko zależy od użytkownika i jego dbałości w 2,0 są już cywilizowane panewki w 1,9 lubią się przekręcać (brak blokad/zapinek czy jak się to tam zwie ) /
Ale ty piszesz o Lancii czy o Renault??? :roll:
Bo o panewkach w 1.9 JTD to bym pierwsze słyszał... :roll: :)
Oczywiście o Renault..bo i kolega pytał o Grand Espace IV, ale faktycznie wyszło nieczytelnie chyba ;) Wesołości .
była Lancia Kappa 2,4 TDs 1995r.
jest Renault Espace 1,9DCI 2004r.

Paweł Beski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1629
Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik

Re: Phedra - C4 Grand Picasso vs Grand Espace

Post autor: Paweł Beski » 28 gru 2014, 21:49

Ja wziąłbym pod uwagę jeszcze 1.3 Jtd, jeśli chodzi o Muse. Silnik dość dynamiczny a przy okazji z tego co pamiętam to trafiały się wersje bez koła dwumasowego. Co za tym idzie to zawsze trochę mniejsze koszty. A i ma jeszcze łańcuch rozrządu, który jak się nawet kiedyś rozciągnie to nie jest bardzo kosztowny jeśli chodzi o jego wymianę.
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V,
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zeta/Phedra”