Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2018, 10:02

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: 13 cze 2006, 13:54 
Na co zwrócić uwagę
Mile widziane opinie użytkowników
Ile Pali benzyny lub gazu i parę rad dla nowicjusza :oops: :oops:


Na górę
   
Post: 13 cze 2006, 15:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2005, 00:00
Posty: 1271
Lokalizacja: Mielec/Krakow
benzyniaka ma Rider Zeta 2.0 Ti

_________________
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek

http://tinyurl.com/BREdnie

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy


Na górę
 Tytuł: witam na forum
Post: 13 cze 2006, 16:12 
Dzięki za tak szybką odpowiedź czekam na konkrety


Na górę
   
Post: 13 cze 2006, 20:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2004, 00:00
Posty: 254
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Cytuj:
żytko przez z z kropką ;)
A co do użytkowników Zety to polecam kontakt z Rado lub Blashem, na pewno chętnie sie z toba podzielą wiedzą nt. swoich Zetek.
Kolega chce turbo w benzyne, a Rado i Blash maja klekoty.
Ja Ci dam klekota :)

Należy napewno zwrócić uwagę tak jak przy zakupie każdego samochodu na standardowe sprawy : zawieszenie , turbina , rozrząd , karoseria , przebieg , ogumienie. Ważna sprawa przy tak ciężkich samochodach - maglownica - czy nie cieknie zbyt mocno płyn ze wspomagania kierownicy . Cięzko tak naprawdę dokonać diagnozy , bo w przypadku mojego auta maglownica jest cała mokra , ale dolewki płynu robię raz na pół roku i to w bardzo małych ilościach.
Jeżeli chodzi o spalanie to mój diesel pali 7,5 - 8,0l/100km.
Tak naprawdę to nie wiem co mógłbym Ci jeszcze podpowiedzieć , a to dlatego , że ( oby nie zapeszyć ) moja Zeta spisuje się wspaniale . Do tej pory miałem głównie problemy z przednim zawieszeniem

_________________
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------


Na górę
Post: 13 cze 2006, 22:02 
może mi ktoś powie jak najkorzystniej dla silnika i jego właściciela jeździć takim autkiem co on lubi np. Dynamicznie przyspieszyć a póżniej spokojnie sunąć do przodu, jakie obroty utrzymywać aby turbina dobrze pracowała itd.


Na górę
   
Post: 13 cze 2006, 22:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2004, 00:00
Posty: 254
Lokalizacja: Warszawa
Dieslem nie da się dynamicznie snuć do przodu , ja staram sie nie przekraczać 2500 obrotów ale czasami wyjdzie 3000

_________________
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------


Na górę
Post: 13 cze 2006, 22:47 
Offline
Klubowiczka
Klubowiczka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2005, 00:00
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Dieslem nie da się dynamicznie snuć do przodu , ja staram sie nie przekraczać 2500 obrotów ale czasami wyjdzie 3000
ja też..ale rzeczywiście do 2000- góra 2500obr. mniej pali.../ po "dynamiczniejszej" jeżdzie radzę schłodzic turbinkę > niech lucy pochodzi na wolnych obr. ok.2-5 min...

_________________
kiedyś Kappa Blue Lady - obecnie Coupe 20VT ;-)


Na górę
Post: 18 cze 2006, 11:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00
Posty: 1213
ja dodam że ostatnio na trasie 760 km osiągnąłem średnie spalanie 6,6 l , być może wpłynął na to nowy filtr powietrza k&n i magnetyzer


Na górę
Post: 19 cze 2006, 02:13 
A z jaką prędkością jechałeś?


Na górę
   
Post: 19 cze 2006, 08:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00
Posty: 1213
srednio 100 maksymalnie 120 wczoraj natomiast jadąc 120 spalanie na dystansie 160 km wyniosło 7,0 l


Na górę
 Tytuł: Odp: Disese
Post: 26 cze 2006, 12:01 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2004, 00:00
Posty: 254
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Cytuj:
Dieslem nie da się dynamicznie snuć do przodu , ja staram sie nie przekraczać 2500 obrotów ale czasami wyjdzie 3000
Dieslem nie da się "dynamicznie sunąć do przodu"...? Chyba zaszedł jakiś pomyłek :) ( nie wiem jak w zecie, ale moja kappa radzi sobie całkiem, całkiem... )
Waga Zety jest większa od Kappy , a to robi swoje.

_________________
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------


Na górę
Post: 07 sie 2006, 00:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2005, 00:00
Posty: 412
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
ja tu moze nie nowy :)) ale temat dla mnie b.interesujący bo dojrzewam do Zety...
Panowie (sorry Ewcia, ale teraz z "Zetowacami" pogadam :)), na co jeszcze zwrócić uwage przy zakupie, bo właśnie taka Z z '97r 2.1TD mi sie szykuje...
W zasadzie jaki to silnik ??? Zwykły turbodisel ??? żadne tam chociaż TDI ???
A spalanie Blash jakie miałes bez tych "dodatków" ??? No i jak sie udał Twój ECU tuning ???
Jak ojel??? Lepiej minerał czy pół-syntetyk ???
Po za tym zauważyłem że czesto miewaliscie problemy z paskiem rozrządu ? Czy faktycznie tak często sie zrywa ??

_________________
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))


Na górę
Post: 07 sie 2006, 10:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00
Posty: 1213
spalanko było w trasie 8 l prędkości w granicach 120 , po zmianie filtra udało mi sie na dystansie 700 km zrobic 6,6 teraz w trasie z klimą pali 7,7 z klima bez ok 7 , miasto zależy od dynamiki od 8,7 do 10 i tego czy klima właczona , ja jeżdżę na minerale ale na zimę zmieniam na półsyntetyk , nic mi się nie zepsuło i jestem zadowolony (obciera mi tylko osłona gdzies pod autem od poczatku) jak trzeba to i 160 poleci ale spalanie wtedy 14


Na górę
Post: 07 sie 2006, 11:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2005, 00:00
Posty: 412
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
OK. a silnik to taki "zwykły" TD ??? czyli chyba dość wiekowa konstrukcja, aż dziwne że tak mało pali... ?
Jak sądzisz ? To mniejsze spalanie jest zasługą magnetyzera czy filtra?? Bo kiedys Romek testował magnetyzery i wyszło mu że to raczej lipa ...
A dynamika silnika ??? tzn. do ilu obrotów warto go ciągnąć ??? sorry że tak wyciągam ale od wieków nie miałem diesla i jestem ciekaw, a jak czasami biore od Ojca jego Focusa 1,8 TDCI to jest zupełnie inna bajka, bo to co prawda diesel ale 16-to zaworowy...

no i co z tuningiem ECU ????????

_________________
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))


Na górę
Post: 07 sie 2006, 14:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00
Posty: 1213
nie wiem czy zwykły , czy nie jest to silnik stosowany w peugeotach i cytrynach od dawna sprawdzona konstrukcja na pompie lukas epic są tam jakieś innowacje ale nie wiem jakie, potem weszło common raily i sie skończyły lukasy co do modyfikacji ecu to ciągle zamierzam aha Rado zeta ponoć jeszcze mniej pali

:link:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]