Thesis 2.4 JTD - czy kupić?

Moderator: stabraf

koksiak
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 18 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Thesis 2.4 JTD - czy kupić?

Post autor: koksiak » 18 wrz 2011, 21:52

Witam kolegów i mam pytanie .
Obecnie użytkuje Lancie Kappe 2.4 benzyna + gaz ( jest do sprzedania) i mam wielką ochotę do zakupu Lanci Thesis 2.4 jtd 175km lecz opinie jakie usłyszałem na temat thesisa po prostu odstraszają mnie od jej zakupu.
Notoryczne awarie elektroniki, klamek od drzwi, hamulca ręcznego ,drogich części tylko z aso, podobno brak zamienników. Jakie są orientacyjne koszty naprawy zawieszenia, sprzęgła itp. Ceny robocizny mnie nie interesują gdyż jestem mechanikiem, i co bardziej śmieszne, pracowałem w ASO Fiat, AR, Lancia lecz zmieniłem markę. Obecnie naprawiam Iveco (ciężarówki) i przed odejściem z ASO dopiero pojawiały się Thesisy. Opinie kolegów pracujących nadal są mizerne bo przyjeżdża do nich tylko jeden Thesis pana (Makłowicza) mam dostęp do testera więc chyba to mi trochę może pomóc .
Czy warto jest się pchać w Thesisa? Tak do codziennego użytku kwota jaką zamierzam przeznaczyć to ok. 40 tysięcy zł.
Większość osób odradza zakup Thesisa i zachwala AR 159 1,9 jtd 150km. Nie wiem co mam zrobić. Jak miałem kupować Lancie Kappe też mi odradzali bo drogie części a tu miłe zaskoczenie - serwis auta opierał się wyłącznie na przeglądach i drobnych naprawach .
Proszę o opinie o Thesisie, nawet te najgorsze i te najlepsze, to ułatwi mi wybór.
Pozdrawiam i dziękuje .

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Czy kupić lancię thesis 2.4 jtd 175 km

Post autor: jjash » 18 wrz 2011, 22:54