Do tej pory jeździłem 607 v6 3.0 automat - spoko autko, tylko trochę trzeba było do niego dokładać, jakieś 25 tys rocznie

czy każdy thesis się psuje tak straszliwie?
pytam, bo jestem jednym z użytkowników czasami tego auta i powiem, ze to jest anormalne bo:
auto zakupione w ASO, przebieg 0 km,nowe -2009 rok i zepsuło się w nim :
silnik 2,4jtd 175 km nie odpala na mrozie, kręcić i kreci i kreci odpali zgaśnie i potem odpali, nierówna praca i działa ok
serwis 5 x nowe softy cuda jaja nic

egr x2
klamki nie otwierają drzwi sztuk 3 ( po wjedzie do aso działa ,wyjeżdżamy na stacji fura się nie otwiera-magia po prostu)
skrzynia szarpie - wymiana sterownika hydraulicznego,
szarpie dalej - wymiana skrzyni.
Jadąc na trasie zapala się wszytko, co możliwe na desce- po zgaszeniu pojazdu wszytko jest ok ,
notoryczna usterka hamulca ręcznego (działa ok tylko nie zwalnia się automatycznie przy ruszaniu),
2 łożyska kola tylnego padły.
Dodam, iż auto jest z 2009 r i ma 101 tys przebiegu w chwili obecnej .
Planuję zakup silnika v6 lub 2,4 pb lub 2.0T- nie interesuje mnie klekot


Czy takie usterki są normalne w tym aucie ? Dodam, iż nie jestem typem kierowcy, który mówi, ze niemiecka się idealne, bo peugeot to mój 7 francuz

Jaka jest opinia o silniku 2.4 20v -on mnie interesuje najbardziej, bo turbo trochę się boje ...
Czy da się jakoś podłączyć pod navi+ siemens vdo ncxx zewnętrzne video ? tak jak w lybrze?
Czekam na ciekawe odpowiedzi

Nie wierzę, ze slogan wymyślony przez nas w trakcie oczekiwania na lawetę (your life your choice your problem - lancia) ma zastosowanie do każdego modelu. Kolega ma jeszcze lybrę 2.0 i nic się nie dzieje poza kontrolka silnika, która się świeci w wybrane dni

Zapomniałem -rdza pojawiła się na dachu i klapie przedniej po 6 miesiącach od wyjazdu z aso...