Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 paź 2018, 17:39

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 27 sty 2015, 22:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 973
Lokalizacja: WARSZAWA
Jako, że w całym zalewie włoszczyzny jaka mi się przewinęła nie miałem jeszcze Kappy Coupe to sobie zaczynam rozważania czy nie byłoby słusznie wejść w jej posiadanie drogą kupna? Po swojej wzorcowej Kappie sedan mam wyłącznie pozytywne wspomnienia i wrażenia, zatem zakładam, że tu byłoby nie gorzej przecież a nawet lepiej bo przecież motor zacniejszy bym miał z pewnością.Po Kappie miałem 159 z motorem na ropę ale niestety to nie był godny następca. Jakoś tych silników z traktoru nie mogę polubić w autach osobowych.W ciągniku nawet siodłowym mi nie przeszkadza a we włoskiej osobówce jednak...No i stąd pomysł na Coupe...Nurtuje mnie tylko jedno-na moim sedanie nie mogłem się doszukać ani grama korozji mimo osiągnięcia pełnoletności a jak sądzicie czy jest szansa na kupno takiej Coupe? A może ktoś z Panów Szanownych jest na etapie poszukiwania impulsu do zmian auta i chciałby wymienić swoją Coupe na gotówkę? Tyle, że korozji nie toleruję, więc czy to w ogóle dla mnie propozycja? Liczę na wypowiedź w tamacie użytkowników takiego auta.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm


Na górę
PostDodany: 27 sty 2015, 22:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Posty: 2263
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kappa Coupe ma jeden problem (oprócz innych, które dręczą Kappę) otóż nie ma ramek w drzwiach co powoduje, że jest głośna jak się jedzie szybciej - tzn, powyżej 90 - szumi mocno :(

_________________
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]


Na górę
PostDodany: 27 sty 2015, 23:31 
Online
Skarbnik
Skarbnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Posty: 6164
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów
1. Korozja
Wszystko zależy skąd auto jest, jak było eksploatowane i gdzie (kraj). Wg mnie "gram korozji" bez względu na wzgląd znajdziesz, jak będziesz dobrze szukał. Moje auto przyjechało z Włoch, 1/3 czasu tam stało, miało "przygodę", coś przy niej zrobiono (nie wiem czy palnikiem czy migomatem), ale na razie rudej nie szukam i za bardzo nie widzę (rocznik 1997). U mnie auto w zimie nie jeździ (teraz stoi ładnie przykryte plandeką), nawet nie mam do niego zimowych opon : gafa :

2. Zmiana auta ..... hymmmmm
No pewnie żebym za/zmienił na młodsze, ładniejsze, odpicowane - ale za piniundze NIEEEEE :)
Pozostaje mi więc szukanie sposobu aby to co mam zmieniło się "nie do poznania".

3. Powodzenia w zakupie. Jaki silnik Cię kręci, rocznik, ile kasy chcesz/możesz wydać na zakup (możesz na PW). Ostatnio przeszukiwałem oferty coupe (nie tylko te dostępne na necie), nawet się do dwóch przymierzałem, ale CHF poszedł stromo w górę :(

_________________
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)


Na górę
PostDodany: 28 sty 2015, 7:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 973
Lokalizacja: WARSZAWA
Andrzej , mnie zawsze interesuje stan i pierwsze wrażenie, a silnik-lubię wszystkie a najbardziej busso:-) Co do kasy to nie myślałem ale na pewno nie chcę na kolejene auto wydać ogromnej kwoty, czyli egzemplarze z ceną na poziomie przysłowiowych 10 tys.euro są poza rozważaniami.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm


Na górę
PostDodany: 31 sty 2015, 13:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 973
Lokalizacja: WARSZAWA
Czy może któryś z szacownych posiadaczy Kappy Coupe zastanawia się nad spieniężeniem swojej lali ?Nie obiecuję, że na pewno kupię ale myśl kiełkuje...

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm


Na górę
PostDodany: 31 sty 2015, 14:14 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Bartek-Lodz pisze:
Kappa Coupe ma jeden problem (oprócz innych, które dręczą Kappę) otóż nie ma ramek w drzwiach co powoduje, że jest głośna jak się jedzie szybciej - tzn, powyżej 90 - szumi mocno :(

Nie jest to reguła, wczoraj sprawdziłem i w mojej do 140 nic specjalnie w uszczelkach nie szumi.
SIWY155 pisze:
Czy może któryś z szacownych posiadaczy Kappy Coupe zastanawia się nad spieniężeniem swojej lali ?
Nie wiem czy zaliczam się do "szacownych" , ale NIE. Nachodzą mnie nieraz myśli o sprzedaży, ale całe szczęście szybko przechodzą - mniej więcej po pierwszych 2-3 kilometrach :) .

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 5:20 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3355
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
U mnie też nie szumi (brak ramek), a nawet przy prędkościach "zakazanych przez prawo" ewentualny szum nie jest, przynajmniej dla mnie, zbyt natarczywy... ;) Natomiast lubią owe szybki w zimie przymarznąć do dolnych uszczelek zgarniających, co jak ogólnie wiadomo, troszkę przeszkadza w otwarciu drzwi - ale tragedii nie ma :)
Co do rdzy - podczas konserwacji mojej 16-latki wyszło parę miejsc "do poprawki", ale czysto powierzchownych - nic poważnego...
Natomiast w kwestii "spieniężania", to raczej nic z tego - to pierwsze auto w moim życiu, którym lubię jeździć bez celu - dla czystej przyjemności kręcenia kółkiem, bądź relaksu... : buja w oblokach :
Pzdr.
R.

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 14:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 973
Lokalizacja: WARSZAWA
Jako, że pojawiają się pewne propozycje w kuluarach to chciałbym dodać, iż gazownikom mówię stanowcze nie a jednocześnie jestem w lekkim szoku jak wiele z niewielu przecież tych zacnych aut zostało zbeszczeszczonych gazownią...
Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem lub obraziłem czyjeś uczucia religijne czy polityczne. ;)
Wygląda na to, że chyba jakimś ortodoksem jestem :D

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 14:08 
Online
Skarbnik
Skarbnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Posty: 6164
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów
SIWY155 pisze:
Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem lub obraziłem czyjeś uczucia religijne czy polityczne. ;)
Wygląda na to, że chyba jakimś ortodoksem jestem :D
Jak założyłem gaz do swojej coupe, Duch-Dziadka nazwał to konkretnie :) Dziś z perspektywy czasu uważam, że miał rację i Ty teraz też. Coupe na gazie u mnie przejechała 30 tys. (4 lata) więc w niedalekiej przyszłości wrócimy do "only Pb". Zrobię to tak, aby ślady po byłym już LPG były niewidoczne.

PS.: Moja coupe też nie na sprzedaż :roll:

_________________
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 14:18 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3355
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
SIWY155 pisze:
Jako, że pojawiają się pewne propozycje w kuluarach to chciałbym dodać, iż gazownikom mówię stanowcze nie a jednocześnie jestem w lekkim szoku jak wiele z niewielu przecież tych zacnych aut zostało zbeszczeszczonych gazownią...
Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem lub obraziłem czyjeś uczucia religijne czy polityczne. ;)
Wygląda na to, że chyba jakimś ortodoksem jestem :D
Nie jesteś jedyny ;) ! Od początku wiedziałem, że "kalać gazem" (również bez urazy dla zainteresowanych :) !) mojej sztuki nie będę... Pomimo faktu, że to chyba najbardziej paliwożerna opcja silnikowa ze wszystkich dostępnych... Oczywiście przy założeniu rozsądnej, choć nie "emeryckiej", jazdy... :D

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 17:15 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
"Kalać gazem" ? rob_13376 to zabrzmiało jak świętokradztwo 8-O ;) .
Oczywiście bez obrazy, ale to raczej ograniczenie niż ortodoksja - luzik, ale nie mogłem się powstrzymać od tego wkrętu :lol: .

Ja swojej nie gazowałem. Mi LPG trafiło się jako dodatek do idealnej dla mnie wersji (szara, 20vt z ciemną alcantarą : buja w oblokach : ) aczkolwiek nie rozpaczam nad tym faktem gdyż jak Andrzej wspomniał zawsze można usunąć instalację nie pozostawiając po niej śladu, po drugie dużo jeździmy na zloty a przy cenie zlotów miło mieć oszczędność na paliwie, po trzecie eksploatuję swoją na co dzień a tu oszczędność jest mile widziana, po czwarte straciła na gazie tylko 7 KM, a po piąte połowa z tych nielicznych qpet i tak trafi na złom zanim będzie miało okazję stać się klasykiem.
Tak więc LPG nie takie straszne jak go malują a jeśli się trafi NAPRAWDĘ fajne qp to nie ma co kręcić nosem na podtlenek tylko brać jak przysłowiowy Reksio kość.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 19:43 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3355
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Ależ ja tylko wyraziłem swoją opinię... ;) A co do "kalania gazem" <-- to tylko taka figura retoryczna... :lol:
Nikogo nie osądzam, ani nie potępiam! Można "gazownię" założyć, a potem zdemontować - fakt! Jeśli chodzi o mnie, to ja też użytkuję swoją QP na co dzień, ale średnio przez połowę roku jestem za granicą. Wtedy Kappiszon jeździ najwyżej raz na kilka dni, głównie w celu "obrócenia mechanizmów"... :D Żona na bieżąco eksploatuje Hondę... Gdybym natomiast "wykręcał" np. 25 - 30 kkm rocznie, to pewnie bym się jednak złamał... : gafa :
;)

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 21:16 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Ej no, miało być bez obrażania się :) .

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 02 lut 2015, 0:05 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3355
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Ej no, przecież się nie obrażam :D
;)

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 09 lut 2015, 23:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 25 lis 2013, 20:59
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Coupe to przyjemność posiadania i używania bardzo rzadkiego samochodu, to przede wszystkim! Poza tym pojemne auto i o ile jest w dobrym stanie, to daje moć radości z jazdy w miarę niedrogim GT. Mnie nachodzą także myśli o uwolnieniu miejsca w garażu, bo coś bym wziął niemieckiego z bokserem z tyłu, ale jakoś uroda wnętrza i ogólna przydatność do wożenia się 3-4 tys km rocznie powstrzymuje mnie... Moje auto to 2,4 VIS i jest bardzo ciche do 140 km/ h. Hałas wiatru jest minimalny, silnik mruczy powyżej 4000 obr/ min, co niektórzy oceniają jako brrr... warkot... ;-) Twarda jest, co już wielokrotnie podnosiłem, więc na dobre drogi raczej.

_________________
Lancia k Coupe 2,4 VIS 23.07.1998 nr 2448 Pluto Green 98 250 km...pomalutku rośnie przebieg


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl