Brakuje szwu na godzinie 6, a to świadczy o braku skóry.oswald pisze:...nie... no ja (chyba) widzę skórę na kierownicy, dolne jej ramiona (fot. 15) obciągnięte skórą, choć w tym słońcu faktycznie wygląda jak guma... chyba że się mylę, poducha odpaliła i ktoś zmienił kółko... a autko bardzo ładnie się prezentuje, ciekawe jak jeździ... z tego silniczka też miałbyś wiele radochy z jazdyszerszen pisze:Sercem jestem przy 2.0T 20V, rozumem przy JTD. Gaz bym sobie odpuścił - właśnie sprzedałem AR166 3.0 V6 z gazem - to chyba nie to. Za to motor JTD jest nie do zdarcia (mam taką AR166) i ekstremalnie ekonomiczny. Pewnie skończy się na zakupie takiej, w której wszystko będzie grało, a silnik zejdzie na plan drugi. No i jeżeli JTD, to tylko z polskiego rynku, ze względu na akcyzę, która obecnie wynosi dla >2000cm3 aż 18,6%!
Oto KOLEJNA OPCJA
Na jakie elementy wyposażenia zwrócić uwagę?
Z jakim silnikiem kupić Kappę?
Moderator: stabraf
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
Z LPG to już nie będzie taka przyjemnośc z jazdyNat pisze: wersja ekonomiczna, a przy tym przyjemność z jazdy pozostaje: kappa 2,0 20V+LPG
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
ja mam 2 egzemplarz 2,0 20V z gazem i sobie zajeb... chwalę.
Jednak biorąc pod uwagę zamierzony przebieg kupującego brałbym Kappę Coupe w turbo (zimny łokieć, lans fureta itp)
Co do silnika 3,0 - fajny, super idzie tylko jak ktoś chce ze skrzynią automatyczną ciągnąc tym przyczepki... hmmm.... jeden kolega tak robił i skrzynię szlak trafił... a nowa kosztuje 22 tyś . Jak się ma dojście do części zamiennych to można taniej .
Silnik 2,0 jest chyba uważany za najmniej awaryjny ale jak do lansowania to ma mało mocy.
Diesel odpada do tych przebiegów.
Szukaj Turbo - tylko musisz turbinę sprawdzić przed zakupem.
Aha... jak oglądasz Kappy to jest jedna rzecz, po której można poznać czy auto było bite na nadkolach.
Kappy mają ranty na 4 nadkolach (takie niewielkie płaskie przetłoczenia praktycznie niemożliwe do wyszpachlowania ręcznie) - jeśli na którejś ze stron tych fabrycznych rantów nie ma to jest to sygnał, że Kapon był szpachlowany metodą garażową.
Jednak biorąc pod uwagę zamierzony przebieg kupującego brałbym Kappę Coupe w turbo (zimny łokieć, lans fureta itp)
Co do silnika 3,0 - fajny, super idzie tylko jak ktoś chce ze skrzynią automatyczną ciągnąc tym przyczepki... hmmm.... jeden kolega tak robił i skrzynię szlak trafił... a nowa kosztuje 22 tyś . Jak się ma dojście do części zamiennych to można taniej .
Silnik 2,0 jest chyba uważany za najmniej awaryjny ale jak do lansowania to ma mało mocy.
Diesel odpada do tych przebiegów.
Szukaj Turbo - tylko musisz turbinę sprawdzić przed zakupem.
Aha... jak oglądasz Kappy to jest jedna rzecz, po której można poznać czy auto było bite na nadkolach.
Kappy mają ranty na 4 nadkolach (takie niewielkie płaskie przetłoczenia praktycznie niemożliwe do wyszpachlowania ręcznie) - jeśli na którejś ze stron tych fabrycznych rantów nie ma to jest to sygnał, że Kapon był szpachlowany metodą garażową.
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
Nie, no o lans to raczej nie chodzi, nie ten wiek, raczej o kosztowanie i sublimatyczne doznaniacomrat pisze:ja mam 2 egzemplarz 2,0 20V z gazem i sobie zajeb... chwalę.
Jednak biorąc pod uwagę zamierzony przebieg kupującego brałbym Kappę Coupe w turbo (zimny łokieć, lans fureta itp)
Co do silnika 3,0 - fajny, super idzie tylko jak ktoś chce ze skrzynią automatyczną ciągnąc tym przyczepki... hmmm.... jeden kolega tak robił i skrzynię szlak trafił... a nowa kosztuje 22 tyś . Jak się ma dojście do części zamiennych to można taniej .
Silnik 2,0 jest chyba uważany za najmniej awaryjny ale jak do lansowania to ma mało mocy.
Diesel odpada do tych przebiegów.
Szukaj Turbo - tylko musisz turbinę sprawdzić przed zakupem.
Aha... jak oglądasz Kappy to jest jedna rzecz, po której można poznać czy auto było bite na nadkolach.
Kappy mają ranty na 4 nadkolach (takie niewielkie płaskie przetłoczenia praktycznie niemożliwe do wyszpachlowania ręcznie) - jeśli na którejś ze stron tych fabrycznych rantów nie ma to jest to sygnał, że Kapon był szpachlowany metodą garażową.
Po prostu jestem estetą więc lubię rzeczy piękne i niebanalne. A Kappa, szczególnie Coupe, na pewno się wyróżnia wśród wszechobecnego niemieckiego szajsu. Poza tym za chwilę, podobnie jak Quattroporte IV, będzie to samochód kolekcjonerski, jeszcze wciąż dostępny za relatywnie śmieszne pieniądze.
Automatu na pewno nie kupię, właśnie sprzedałem AR166 3.0 ze Sportronikiem i nie mam zamiaru powtarzać tych doznań. Osobiście uważam, że montowanie automatów w takich autach to profanacja i wyraz tępoty. No, ale co dla jednego jest wadą, dla innego zaletą. Zawsze sprawdzam dość dokładnie auta przed zakupem - najpierw pomiar grubości lakieru, później Alfadiag (z Lancią też chodzi), do tego diagnostyka i szarpaki.
Dzięki za sugestie!
Mam nadzieję, że będzie to Kappa Coupe w wersji turbo.
Mniam
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
to juz sie boje o innecomrat pisze:Silnik 2,0 jest chyba uważany za najmniej awaryjny
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
No i się rozwiązało - Kappa Coupe 2.0 16V turbo, od pierwszego właściciela z Italii, książka (przeglądy jak w zegarku), faktury, 4 kluczyki. Normalnie perełka, aż nie chce się wysiadać...
W wolnej chwili wrzucę fotki.
W wolnej chwili wrzucę fotki.
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
Noooooo,
Gratulacje ,pospiesz się z tymi zdjęciami , ciekawym bardzo !
Gratulacje ,pospiesz się z tymi zdjęciami , ciekawym bardzo !
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Z jakim silnikiem kupić Kappę?
Gratulacje, czekamy na fotki i opis.szerszen pisze:No i się rozwiązało - Kappa Coupe 2.0 16V turbo, od pierwszego właściciela z Italii, książka (przeglądy jak w zegarku), faktury, 4 kluczyki. Normalnie perełka, aż nie chce się wysiadać...
W wolnej chwili wrzucę fotki.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517