kappa - awaryjność silnika 2.0t 220 KM z duzym przebiegiem
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
kappa - awaryjność silnika 2.0t 220 KM z duzym przebiegiem
Witam serdecznie
Szanowni koledzy i koleżanki chciałem podpytać o następujące zagadnienie. Chciałbym kupić sobie kappe 2.0 turbo 220 KM. Czyli już pięciocylindrowy. Auto ma przejechane 250 tys km. Moje doświadczenie, przykre z takim przebiegiem, od razu mi nasuwa na myśl remont silnika czyli przekręcone panewki na wale. Robiłem to w themie i kappie. Moje pytanie brzmi czy może macie doświadczenie i wiedze czy ten silnik ma juz poprawione smarowanie i czy są przypadki okręconych panewek. Samochód jest z 2000 roku jeśli to coś pomoże.
Dziekuje i pozdrawiam
Szanowni koledzy i koleżanki chciałem podpytać o następujące zagadnienie. Chciałbym kupić sobie kappe 2.0 turbo 220 KM. Czyli już pięciocylindrowy. Auto ma przejechane 250 tys km. Moje doświadczenie, przykre z takim przebiegiem, od razu mi nasuwa na myśl remont silnika czyli przekręcone panewki na wale. Robiłem to w themie i kappie. Moje pytanie brzmi czy może macie doświadczenie i wiedze czy ten silnik ma juz poprawione smarowanie i czy są przypadki okręconych panewek. Samochód jest z 2000 roku jeśli to coś pomoże.
Dziekuje i pozdrawiam
Były Thema 2,8 6V; Thema 2,0 16V Turbo; Kappa 2,0 20V
Re: kappa 2.0 turbo 220 KM potrzebuję porady
Z tego co wiem, to jest trochę lepiej niż w czterocylindrówce, ale takie przypadki niestety też się zdarzają. Ostatnio chyba Sixt miał taki przypadek (poszukaj w archiwum)."jul" pisze:Moje pytanie brzmi czy może macie doświadczenie i wiedze czy ten silnik ma juz poprawione smarowanie i czy są przypadki okręconych panewek. Samochód jest z 2000 roku jeśli to coś pomoże.
Dziekuje i pozdrawiam
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
kappa - awaryjność silnika 2.0t 220 KM z duzym przebiegiem
Cześć Wujekp, pozdrawiam
Odradzam Ci zakup Kappy turbo z niewiadomego pochodzenia....O takich silnikach trzeba wiedzieć maksymalnie dużo bo niewiedza jest zgubna dla portfela nawet dobrze zarabiającego człowieka ..
Jeżeli chodzi Ci o Kappę za 10,400 z Allegro - odpuść sobie...
Odradzam Ci zakup Kappy turbo z niewiadomego pochodzenia....O takich silnikach trzeba wiedzieć maksymalnie dużo bo niewiedza jest zgubna dla portfela nawet dobrze zarabiającego człowieka ..
Jeżeli chodzi Ci o Kappę za 10,400 z Allegro - odpuść sobie...
kappa - awaryjność silnika 2.0t 220 KM z duzym przebiegiem
Cześć Sixt,"Sixt" pisze:Cześć Wujekp, pozdrawiam
Odradzam Ci zakup Kappy turbo z niewiadomego pochodzenia....O takich silnikach trzeba wiedzieć maksymalnie dużo bo niewiedza jest zgubna dla portfela nawet dobrze zarabiającego człowieka ..
Jeżeli chodzi Ci o Kappę za 10,400 z Allegro - odpuść sobie...
Nie planuję zakupu Kappy turbo z niewiadomego pochodzenia. Jedna mi na razie wystarczy.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
kappa - awaryjność silnika 2.0t 220 KM z duzym przebiegiem
Do Ciebie Przyjacielu było tylko radosne powitanie"wujekp" pisze:Cześć Sixt,"Sixt" pisze:Cześć Wujekp, pozdrawiam
Odradzam Ci zakup Kappy turbo z niewiadomego pochodzenia....O takich silnikach trzeba wiedzieć maksymalnie dużo bo niewiedza jest zgubna dla portfela nawet dobrze zarabiającego człowieka ..
Jeżeli chodzi Ci o Kappę za 10,400 z Allegro - odpuść sobie...
Nie planuję zakupu Kappy turbo z niewiadomego pochodzenia. Jedna mi na razie wystarczy.
kappa - awaryjność silnika 2.0t 220 KM z duzym przebiegiem
Generalnie silniki R5 turbo uchodzą za bardzo trwałe zważywszy na stopień ich wysilenia. Właściwie eksploatowane przejeżdżają często >500 000 km bez ingerencji w układ korbowo-tłokowy, ani turbospreżarkę. Ta opinia dotyczy także Fiata Coupe z tym silnikiem bardzo chwalonym za trwałość nawet w sportowym wykorzystaniu (brytyjskie opinie z forów hill-climbingu). Znam też z opowieści rządową 5.20 turbo z przebiegiem >650kkm... Jedynie co je skutecznie zabija to (za)niski poziom oleju. Natomiast w jakim stanie jest dany egzemplarz? Bez dokładniejszej wizji lokalnej się nie obejdzie.
PS. Sam mam taką z przebiegiem 258kkm, zaledwie...
PS. Sam mam taką z przebiegiem 258kkm, zaledwie...
Jerzy Czyż
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 650 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 365 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 286 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >185 000 km
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 650 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 365 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 286 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >185 000 km