Witam, jak wygląda sprawa awaryjności Kappy w wersji turbo (benzyna)? Oczywiście przy założeniu że użytkownik jest świadomy jakim autem jeździ i traktuje je jak należy. Mocno odbiega to od zwykłych wersji benzynowych? Jak silniki turbo znoszą jednorazowe kilkusetkilometrowe przejazdy? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam.
Kappa turbo - niezawodność??
Moderator: stabraf
Re: Kappa turbo - niezawodność??
A jak ma znosić jednorazowe kilkusetkilometrowe przejazdy? Normalnie. To przecież samochód do jazdy a nie jakiś demo-car. Ani nie jakiś Melex do jazdy po mieście - tylko limuzyna do pokonywania długich odległości - i do tego się najlepiej nadaje. A jeżeli pytasz pod kątem wyścigów na 1/4 to nie jest dobry wybór"weds" pisze:Witam, jak wygląda sprawa awaryjności Kappy w wersji turbo (benzyna)? Oczywiście przy założeniu że użytkownik jest świadomy jakim autem jeździ i traktuje je jak należy. Mocno odbiega to od zwykłych wersji benzynowych? Jak silniki turbo znoszą jednorazowe kilkusetkilometrowe przejazdy? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam.
Co do awaryjności - użyj opcji szukaj - było wielokrotnie. Ogólnie - jak w każdej wersji silnikowej. Jak kupisz samochód w dobrym stanie i będziesz o niego dbał to będzie jeździł (poza sytuacjami, gdy nie będzie miał na to ochoty ). Jak kupisz skarbonkę to będziesz do niej wrzucał.
A jak masz jakieś konkretne pytanie, na które nie znajdziesz odpowiedzi w szukaczu, to wal śmiało.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Kappa turbo - niezawodność??
Ja mogę swoją krótką przygodę opisać podobnie jak przedmówca.
Ogólnie - należy często sprawdzać olej, nie oszczędzać na nim. Bo oszczędności albo mały ubytek oleju może spowodować pustkę w kieszeni i pod maską ...
A poza tym to świetne relacje: Cena/Jakość/Moc/Radość
Ogólnie - należy często sprawdzać olej, nie oszczędzać na nim. Bo oszczędności albo mały ubytek oleju może spowodować pustkę w kieszeni i pod maską ...
A poza tym to świetne relacje: Cena/Jakość/Moc/Radość
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Kappa turbo - niezawodność??
Tylko pamiętaj weds, że ludzie zwykle kupują tak mocne auta, by je katować (eee... sorry, ciągnąc przyjemnośc z jazdy ), więc znalezienie egzemplarza w doskonałym stanie technicznym nie jest proste.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?