"mirek0p" pisze:z jakością gazu tak jak z benzyną trzeba tankować na markowych stacjach a uniknie się niespodzianek typu zanieczyszczenia zła proporcia propanu do butanu szczególnie w okresie zimowym
No niestety, ale nie do końca tak jest. O ile benzyna jest raczej kontrolowana na stacjach zależnych (przynajmniej na BP czy Statoil), to z gazem tak juz nie jest. Jak dla mnie to w miarę pewne jest tylko tankowanie na Shellu (co o tyle dziwne, że benzynę mają do du...)
"mirek0p" pisze:
przewaga Vialle polega na kilku aspektach a mianowicie ;
1.niewrażliwość na temperaturę zewnętrzną
dla Prinsa (i kilku innych) to też nie problem
"mirek0p" pisze:
2.schłodzenie powietrza na dolocie do cylindrów coś w stylu intrekoolera
to chyba nie zalezy od instalacji?
"mirek0p" pisze:
3.dzięki temu podniesienie mocy szczególnie w zakresie wyższych obrotów
jesteś pewien? Dla mnie to raczej kolejny mit....
"mirek0p" pisze:
4.pompa z filtrem wytrzymuje ok.250 tyś.km
no i tu jest największy problem. Osoby, które znam i mają taką instalację twierdzą że i 100 tyś bez remontu / wymiany jest sukcesem.
"mirek0p" pisze:
5.brak parownika - prostota budowy instalacji
6.aprobata producentów sam.np.toyoty do montażu w nowych autach bez utraty gwarancji a w toyocie to 3 lata
a Lancia?
"mirek0p" pisze:
7. montaż prowadzi kilka lub kilkanaście dobrze przeszkolonych firm w kraju a nie jak przy innych generacjach w każdej "wsi"kilku gazowników
akurat z Prinsem jest podobnie (kilkadziesiąt autoryzowanych stacji w PL)
Tylko t rzeba wybrta c NAPRAWDĘ dobry zakład, bo Prinsa dobrze założyć jest trudno.