Kappa T.DS - pytanie

Moderator: stabraf

dabi

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: dabi » 23 sie 2004, 11:36

witam!

zainteresowala mnie pewna oferta sprzedazy kappy z silnikiem 2.4 td, rocznik 1995, wersja rządowa

przejechalem 300 km zeby zobaczyc je na zywo - i sie rozczarowałem :[

silnik chodzi fatalnie (jest zajeżdżony, ma przedmuchy), nadaje się do remontu (wg własciciela 165 tys. przebiegu), blacha nie ma ocynku i do tego zawieszenie "tłucze się" na każdym wyboju na drodze

jest to pierwsza kappa z jaką miałem do czynienia, chciałbym więc wiedzieć czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy może trafiłem tylko na feralny egzemplarz?

Awatar użytkownika
sanchez
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: lancia kappa 2.4 diesel

Post autor: sanchez » 23 sie 2004, 12:00

"dabi" pisze:jest to pierwsza kappa z jaką miałem do czynienia, chciałbym więc wiedzieć czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy może trafiłem tylko na feralny egzemplarz?
Marny silnik?, sam pisales ze jest zajezdzony :wink: , w kazdym samochodzie jak zakatujesz silnik to marnie chodzi, to standard dla zakatowanego samochodu, a nie lancii :roll: .
Nieocynowana blacha?, nie slyszalem chyba wszystkie powinny miec.
Zawieszenie, no to mozna powiedziec slaby punkt kappy (dosc ambitne rozwiazania), jak sie regularnie nie dba i nie wymienia uszkodzonych elementow to moze tluc.
Ale z opisu wynika ze samochod mocno zajezdzony, wiec nic nie powinno dziwic, a na marginesie to nie sa standardy lancii :P
Ps: Panowie i Panie to chyba 1000-ny post w dziale "Porady" :lol:
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!

compablo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 13 lip 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Tarchomin

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: compablo » 23 sie 2004, 12:14

Po prostu nieuczciwy sprzedający i tyle...., a niedbać, zajeździć i zapuścić samochód można każdy - niezależnie od marki.

Najbardziej mnie ubawiła "wersja rządowa". Czy ktoś z was widział Lancię w dieslu w rządzie?

buhahaha...... :D
Kappa 2.0 20V
Dodge Caravan 2.4


502-71-55-69

Awatar użytkownika
sanchez
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: sanchez » 23 sie 2004, 12:16

"compablo" pisze:Najbardziej mnie ubawiła "wersja rządowa". Czy ktoś z was widział Lancię w dieslu w rządzie?
buhahaha...... :D
Ja nie :roll: , ale tak ostatnio myslalem ze to chyba chodzi o standard wyposazenia, "wersja rzadowa" -tak lepiej brzmi... :lol:
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!

compablo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 13 lip 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Tarchomin

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: compablo » 23 sie 2004, 12:19

Aha, no w sumie tak. Szkoda tylko, że rządy w naszym kraju nie dorównują standardowi wyposażenia w naszych samochodach. 8)
Kappa 2.0 20V
Dodge Caravan 2.4


502-71-55-69

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: Arek » 23 sie 2004, 12:24

Witam serdecznie kolejnego forumowca.
Po pierwsze - co to oznacza wersja rządowa?? nie ma czegoś takiego. Lancia nie robiła nic konkretnego na potrzeby rzadu. Są to normalne auta seryjne. Kiedyś były bowiem plotki że samochody były wyposazane w szyby kuloodporne. Czysta bzdura.
Jesli jest to silnik 2.4 d to na 99% auto nie pochodzi z państwoej firmy. Bo tu kupuje sie głównie benzynowe. a to ze względu bezpieczeństwa. przebieg to wg. mnie najmarniej ze 300 - 400 km, bo jeśli jeżdził w instytucji to wg rocznika tyle gdzie powinien mieć. No chyba że stał rozwalony. Generalnie kupienie Lancii z "rządu" z takim przebiegiem jak deklaruje gośc to jest nieprawdopodobne, bowiem na przetargi wystawia się autka o przebiegach ok 250 - 300 tys km.
Po drugie w "rzadzie" nie naprawia sie Lancii domowym sposobem, tylko wsio jest wymieniane na nowe. Co do blachy to już całkowita lewizna. U mnie w firmie jeżdzą lancie najstarsze z 1995 r i całkowity brak korozji !!!
Po ostatnie - daruj sobie tego klienta bo ma jakąś lewą bryke na sprzedaż. Generalnie to nie marka auta (w tej klasie) jest do niczego tylko konkretny właściciel auta.
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: tomek » 23 sie 2004, 12:32

Chlopaki, jaka zgodnosc wypowiedzi. Coz bycie lancisti polonesi zobowiazuje ;)
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
sanchez
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: sanchez » 23 sie 2004, 12:35

"tomek" pisze:Coz bycie lancisti polonesi zobowiazuje ;)
A pewnie! :wink:
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: tomek » 23 sie 2004, 12:58

"Sanchez" pisze: A pewnie! :wink:
Tez ciagle jestem zadowolony z auta, mimo, ze lacznik stabilizatora jest czescia niewymienna i trzeba kupowac stabilizator ;) oraz ze takze w Kappie rolki od paskow ulegaja zuzyciu ;) i trzeba wyieniac silentbloki.
:lol:

Ps. Cholera zapomnialem dodac, ze trzeba tez lac benzyne lub gaz ;)
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

dabi

Re: lancia kappa 2.4 diesel

Post autor: dabi » 24 sie 2004, 12:05

"Sanchez" pisze:Marny silnik?, sam pisales ze jest zajezdzony :wink: , w kazdym samochodzie jak zakatujesz silnik to marnie chodzi, to standard dla zakatowanego samochodu, a nie lancii :roll:
może troszke zle się wyraziłem, silnik wyglądał (i pracował) fatalnie i nie wiedziałem czy wynika to z zajeżdżenia i zaniedbania czy z powodu niskiej jakości silnika, dzięki za wyjaśnienie :)
"Sanchez" pisze:Nieocynowana blacha?, nie slyszalem chyba wszystkie powinny miec.
niestety ta kappa korodowała już na nadkolach, klapie bagażnika i w paru tam miejscach jeszczę

sprzedawca przedstawił auto jako wersje rządową - tą samą wersje jaka jest produkowana dla rządu, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisałem bo i tak nie ma to znaczenia :roll:

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Re: lancia kappa 2.4 diesel

Post autor: tomek » 24 sie 2004, 12:26

"dabi" pisze:
sprzedawca przedstawił auto jako wersje rządową - tą samą wersje jaka jest produkowana dla rządu, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisałem bo i tak nie ma to znaczenia :roll:
Wszystkie to maja ;)
W Kappie standard to 2xPP, ABS, kimatronic, welur, zaglowki itd.itp. :)
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

dabi

Re: lancia kappa 2.4 diesel

Post autor: dabi » 24 sie 2004, 12:39

"tomek" pisze:
"dabi" pisze:
sprzedawca przedstawił auto jako wersje rządową - tą samą wersje jaka jest produkowana dla rządu, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisałem bo i tak nie ma to znaczenia :roll:
Wszystkie to maja ;)
W Kappie standard to 2xPP, ABS, kimatronic, welur, zaglowki itd.itp. :)
no to nie wiem :|
tutaj ( http://www.trader.pl/details,131,AB-G-6 ... 363RA6.asp ) także jest "wersja rządowa"

Awatar użytkownika
sanchez
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: lancia kappa 2.4 diesel

Post autor: sanchez » 24 sie 2004, 12:45

"dabi" pisze:No to nie wiem :|
tutaj ( http://www.trader.pl/details,131,AB-G-6 ... 363RA6.asp ) także jest "wersja rządowa"
Jest tak jak napisal Arek, nie ma "specjalnych" wersji dla rządu, piszac tak maja zapewne na mysli, standard wyposazenia, albo zeby "lepiej" wyglądało :roll:
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Re: lancia kappa 2.4 diesel

Post autor: tomek » 24 sie 2004, 13:08

"Sanchez" pisze: albo zeby "lepiej" wyglądało :roll:
Raczej to. generalnie, jezeli bylaby to wersja odkupiona od URM to raczej w taka bym nie wchodzil. Przebiegi na pewno >300-400 tys. i mimo ze yly serwisowane to jest to juz duzo nawet jak na Kappe.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa T.DS - pytanie

Post autor: Arek » 24 sie 2004, 14:23

Dokładnie tak jest z tymi przebiegami. Zreszta z tego co wiem z URMu nie było przetargów na Lancie od 2001 r. Wersja rządowa to po prostu tani chwyt sprzedawcy. Wyposarzenie jest bowiem identyczne jak w "cywilnych" wersjach.
Co do korozji to ja jestem prawie pewien że wszystkie kappy były cynkowane. problem chyba wynika z tego ze to autko było walone i schrzanił sprawe lakiernik.
Co do kultury pracy 2.4 dieselek to nie wiem bo nie miałem przyjemności. Miałem za to kiedyś TIPO 1.9 tds. I na zimno klekotał głosno ale po rozgrzaniu chodził jak złoto - dynamiczny, oszczedny.
Opisywany przypadek to raczej wina poprzednich włascicieli
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kappa/Kappa SW/Kappa Coupe”