Kappa T.DS - pytanie
Moderator: stabraf
Kappa T.DS - pytanie
witam!
zainteresowala mnie pewna oferta sprzedazy kappy z silnikiem 2.4 td, rocznik 1995, wersja rządowa
przejechalem 300 km zeby zobaczyc je na zywo - i sie rozczarowałem :[
silnik chodzi fatalnie (jest zajeżdżony, ma przedmuchy), nadaje się do remontu (wg własciciela 165 tys. przebiegu), blacha nie ma ocynku i do tego zawieszenie "tłucze się" na każdym wyboju na drodze
jest to pierwsza kappa z jaką miałem do czynienia, chciałbym więc wiedzieć czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy może trafiłem tylko na feralny egzemplarz?
zainteresowala mnie pewna oferta sprzedazy kappy z silnikiem 2.4 td, rocznik 1995, wersja rządowa
przejechalem 300 km zeby zobaczyc je na zywo - i sie rozczarowałem :[
silnik chodzi fatalnie (jest zajeżdżony, ma przedmuchy), nadaje się do remontu (wg własciciela 165 tys. przebiegu), blacha nie ma ocynku i do tego zawieszenie "tłucze się" na każdym wyboju na drodze
jest to pierwsza kappa z jaką miałem do czynienia, chciałbym więc wiedzieć czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy może trafiłem tylko na feralny egzemplarz?
Re: lancia kappa 2.4 diesel
Marny silnik?, sam pisales ze jest zajezdzony , w kazdym samochodzie jak zakatujesz silnik to marnie chodzi, to standard dla zakatowanego samochodu, a nie lancii ."dabi" pisze:jest to pierwsza kappa z jaką miałem do czynienia, chciałbym więc wiedzieć czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy może trafiłem tylko na feralny egzemplarz?
Nieocynowana blacha?, nie slyszalem chyba wszystkie powinny miec.
Zawieszenie, no to mozna powiedziec slaby punkt kappy (dosc ambitne rozwiazania), jak sie regularnie nie dba i nie wymienia uszkodzonych elementow to moze tluc.
Ale z opisu wynika ze samochod mocno zajezdzony, wiec nic nie powinno dziwic, a na marginesie to nie sa standardy lancii
Ps: Panowie i Panie to chyba 1000-ny post w dziale "Porady"
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
Kappa T.DS - pytanie
Po prostu nieuczciwy sprzedający i tyle...., a niedbać, zajeździć i zapuścić samochód można każdy - niezależnie od marki.
Najbardziej mnie ubawiła "wersja rządowa". Czy ktoś z was widział Lancię w dieslu w rządzie?
buhahaha......
Najbardziej mnie ubawiła "wersja rządowa". Czy ktoś z was widział Lancię w dieslu w rządzie?
buhahaha......
Kappa 2.0 20V
Dodge Caravan 2.4
502-71-55-69
Dodge Caravan 2.4
502-71-55-69
Kappa T.DS - pytanie
Ja nie , ale tak ostatnio myslalem ze to chyba chodzi o standard wyposazenia, "wersja rzadowa" -tak lepiej brzmi..."compablo" pisze:Najbardziej mnie ubawiła "wersja rządowa". Czy ktoś z was widział Lancię w dieslu w rządzie?
buhahaha......
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
Kappa T.DS - pytanie
Aha, no w sumie tak. Szkoda tylko, że rządy w naszym kraju nie dorównują standardowi wyposażenia w naszych samochodach.
Kappa 2.0 20V
Dodge Caravan 2.4
502-71-55-69
Dodge Caravan 2.4
502-71-55-69
Kappa T.DS - pytanie
Witam serdecznie kolejnego forumowca.
Po pierwsze - co to oznacza wersja rządowa?? nie ma czegoś takiego. Lancia nie robiła nic konkretnego na potrzeby rzadu. Są to normalne auta seryjne. Kiedyś były bowiem plotki że samochody były wyposazane w szyby kuloodporne. Czysta bzdura.
Jesli jest to silnik 2.4 d to na 99% auto nie pochodzi z państwoej firmy. Bo tu kupuje sie głównie benzynowe. a to ze względu bezpieczeństwa. przebieg to wg. mnie najmarniej ze 300 - 400 km, bo jeśli jeżdził w instytucji to wg rocznika tyle gdzie powinien mieć. No chyba że stał rozwalony. Generalnie kupienie Lancii z "rządu" z takim przebiegiem jak deklaruje gośc to jest nieprawdopodobne, bowiem na przetargi wystawia się autka o przebiegach ok 250 - 300 tys km.
Po drugie w "rzadzie" nie naprawia sie Lancii domowym sposobem, tylko wsio jest wymieniane na nowe. Co do blachy to już całkowita lewizna. U mnie w firmie jeżdzą lancie najstarsze z 1995 r i całkowity brak korozji !!!
Po ostatnie - daruj sobie tego klienta bo ma jakąś lewą bryke na sprzedaż. Generalnie to nie marka auta (w tej klasie) jest do niczego tylko konkretny właściciel auta.
Po pierwsze - co to oznacza wersja rządowa?? nie ma czegoś takiego. Lancia nie robiła nic konkretnego na potrzeby rzadu. Są to normalne auta seryjne. Kiedyś były bowiem plotki że samochody były wyposazane w szyby kuloodporne. Czysta bzdura.
Jesli jest to silnik 2.4 d to na 99% auto nie pochodzi z państwoej firmy. Bo tu kupuje sie głównie benzynowe. a to ze względu bezpieczeństwa. przebieg to wg. mnie najmarniej ze 300 - 400 km, bo jeśli jeżdził w instytucji to wg rocznika tyle gdzie powinien mieć. No chyba że stał rozwalony. Generalnie kupienie Lancii z "rządu" z takim przebiegiem jak deklaruje gośc to jest nieprawdopodobne, bowiem na przetargi wystawia się autka o przebiegach ok 250 - 300 tys km.
Po drugie w "rzadzie" nie naprawia sie Lancii domowym sposobem, tylko wsio jest wymieniane na nowe. Co do blachy to już całkowita lewizna. U mnie w firmie jeżdzą lancie najstarsze z 1995 r i całkowity brak korozji !!!
Po ostatnie - daruj sobie tego klienta bo ma jakąś lewą bryke na sprzedaż. Generalnie to nie marka auta (w tej klasie) jest do niczego tylko konkretny właściciel auta.
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa T.DS - pytanie
Chlopaki, jaka zgodnosc wypowiedzi. Coz bycie lancisti polonesi zobowiazuje
Kappa T.DS - pytanie
A pewnie!"tomek" pisze:Coz bycie lancisti polonesi zobowiazuje
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa T.DS - pytanie
Tez ciagle jestem zadowolony z auta, mimo, ze lacznik stabilizatora jest czescia niewymienna i trzeba kupowac stabilizator oraz ze takze w Kappie rolki od paskow ulegaja zuzyciu i trzeba wyieniac silentbloki."Sanchez" pisze: A pewnie!
Ps. Cholera zapomnialem dodac, ze trzeba tez lac benzyne lub gaz
Re: lancia kappa 2.4 diesel
może troszke zle się wyraziłem, silnik wyglądał (i pracował) fatalnie i nie wiedziałem czy wynika to z zajeżdżenia i zaniedbania czy z powodu niskiej jakości silnika, dzięki za wyjaśnienie"Sanchez" pisze:Marny silnik?, sam pisales ze jest zajezdzony , w kazdym samochodzie jak zakatujesz silnik to marnie chodzi, to standard dla zakatowanego samochodu, a nie lancii
niestety ta kappa korodowała już na nadkolach, klapie bagażnika i w paru tam miejscach jeszczę"Sanchez" pisze:Nieocynowana blacha?, nie slyszalem chyba wszystkie powinny miec.
sprzedawca przedstawił auto jako wersje rządową - tą samą wersje jaka jest produkowana dla rządu, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisałem bo i tak nie ma to znaczenia
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: lancia kappa 2.4 diesel
Wszystkie to maja"dabi" pisze:
sprzedawca przedstawił auto jako wersje rządową - tą samą wersje jaka jest produkowana dla rządu, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisałem bo i tak nie ma to znaczenia
W Kappie standard to 2xPP, ABS, kimatronic, welur, zaglowki itd.itp.
Re: lancia kappa 2.4 diesel
no to nie wiem"tomek" pisze:Wszystkie to maja"dabi" pisze:
sprzedawca przedstawił auto jako wersje rządową - tą samą wersje jaka jest produkowana dla rządu, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisałem bo i tak nie ma to znaczenia
W Kappie standard to 2xPP, ABS, kimatronic, welur, zaglowki itd.itp.
tutaj ( http://www.trader.pl/details,131,AB-G-6 ... 363RA6.asp ) także jest "wersja rządowa"
Re: lancia kappa 2.4 diesel
Jest tak jak napisal Arek, nie ma "specjalnych" wersji dla rządu, piszac tak maja zapewne na mysli, standard wyposazenia, albo zeby "lepiej" wyglądało"dabi" pisze:No to nie wiem
tutaj ( http://www.trader.pl/details,131,AB-G-6 ... 363RA6.asp ) także jest "wersja rządowa"
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: lancia kappa 2.4 diesel
Raczej to. generalnie, jezeli bylaby to wersja odkupiona od URM to raczej w taka bym nie wchodzil. Przebiegi na pewno >300-400 tys. i mimo ze yly serwisowane to jest to juz duzo nawet jak na Kappe."Sanchez" pisze: albo zeby "lepiej" wyglądało
Kappa T.DS - pytanie
Dokładnie tak jest z tymi przebiegami. Zreszta z tego co wiem z URMu nie było przetargów na Lancie od 2001 r. Wersja rządowa to po prostu tani chwyt sprzedawcy. Wyposarzenie jest bowiem identyczne jak w "cywilnych" wersjach.
Co do korozji to ja jestem prawie pewien że wszystkie kappy były cynkowane. problem chyba wynika z tego ze to autko było walone i schrzanił sprawe lakiernik.
Co do kultury pracy 2.4 dieselek to nie wiem bo nie miałem przyjemności. Miałem za to kiedyś TIPO 1.9 tds. I na zimno klekotał głosno ale po rozgrzaniu chodził jak złoto - dynamiczny, oszczedny.
Opisywany przypadek to raczej wina poprzednich włascicieli
Co do korozji to ja jestem prawie pewien że wszystkie kappy były cynkowane. problem chyba wynika z tego ze to autko było walone i schrzanił sprawe lakiernik.
Co do kultury pracy 2.4 dieselek to nie wiem bo nie miałem przyjemności. Miałem za to kiedyś TIPO 1.9 tds. I na zimno klekotał głosno ale po rozgrzaniu chodził jak złoto - dynamiczny, oszczedny.
Opisywany przypadek to raczej wina poprzednich włascicieli
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles