Kupię -Lancia Thema
Moderator: stabraf
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 881
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Thema 834 (?) v6
o szit to nie wiedziałem, ale zostałem uświadomiony
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Thema 834 (?) v6
witam ja aktualnie eksploatuje juz druga theme 2.8 V6 jestem zadowolony ten silnik co mam teraz ma juz przejechane ponad 400tys km
i jescze ladnie jezdzi natomiast mialem 3,0 i ich mankamentem jest branie oleju ( co nawet w nowych wloskich silnikach jest faktem) w 2.8 odpada wymiana rozrzadu bo jest łańcuch
i jescze ladnie jezdzi natomiast mialem 3,0 i ich mankamentem jest branie oleju ( co nawet w nowych wloskich silnikach jest faktem) w 2.8 odpada wymiana rozrzadu bo jest łańcuch
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......
i pozostały już tylko częsci z TD......
Thema 834 (?) v6
a wiec garsc konkretow na temat samochodu:
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
Thema 834 (?) v6
to bardzo cenna informacja-szczgolnie, ze mgoe podjechac na test amortyzatorow."mario09" pisze:Obejrzyj dokladnie progi, podloge, nadkola tylne (szczegolnie prawe). Wazny jest stan amorkow bo to niestety droga impreza.
Co do silnika to nie pomoge bo z ta jednosta nigdy nie mialem do czynienia.
Wyposazenie w 3,0 v6 to:
-pelna elektryka (z przodu we wszystkich modelach)
-klimatronic
-abs
W 2,8 v6 z wyposazeniem roznie bylo, klima albo byla albo nie, z elektryka z tylu rowniez.
Thema 834 (?) v6
gdyby to bylo v8 to stawalbym na glowie aby ja kupic niezalznie od stanu i wygladu"Swiety" pisze:thema 834???? a cóż to jest. Może chodzi Ci o Theme 8.32 jest to thema z silnikiem V8 i 32 zaworami ze stajni ferrari i ma 215 koni
Thema 834 (?) v6
mozesz opowiedziec wiecej o standardowych kosztach ekspoloatacji oraz o zuzyciu paliwa podczas jazdy na trasie z predkosciami 140-180km/h?"BOBER" pisze:witam ja aktualnie eksploatuje juz druga theme 2.8 V6 jestem zadowolony ten silnik co mam teraz ma juz przejechane ponad 400tys km
i jescze ladnie jezdzi natomiast mialem 3,0 i ich mankamentem jest branie oleju ( co nawet w nowych wloskich silnikach jest faktem) w 2.8 odpada wymiana rozrzadu bo jest łańcuch
zuzycie paliwa w miescie mnie wrecz wcale nie interesuje
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Thema 834 (?) v6
ja mam instalacjie gazowa po trasie przy predkosci okolo 130 km /h spalanie okolo 10,4l gazu/100km tylko przypominam ze automat kuzyna autko w manualu 8,6l/km tez gazu przy instalacjach na "srubke" a gdzie te autka stoja moze bym sie wybral je ogladnac ?
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......
i pozostały już tylko częsci z TD......
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema 834 (?) v6
[quote="dejv667"]a wiec garsc konkretow na temat samochodu:
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
quote]
Umyta Thema zawsze wygląda ładnie i elegancko - chociaż te felgi nosza ślady zużycia.
Oby tylko jeździła, bo cóż ci po stojącej na parkingu, świetnie wyglądającej Themie?
Co do kosztów - trzeba dbać, ale i tak nie unikniesz co i rusz to wymiany zużytych części.
Spalanie w V6 jest wyyyyysoooookie - więc tylko gaz Cię ratuje.
Generalnie koszty Themy nie należa do najniższych - to auto z górnej półki i kosztuje jak Merc albo Audi.
Niska cena zakupu starej używki nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji.
Elementy podwyższonego ryzyka to:
- rozrząd
- zawieszenie
- hamulce i tarcze
- pompa servo
- elementy klimy (jeśli występują)
- sprzęgło
- elektryka (potrafi być mocno upierdliwa, w tym wariujący centralny zamek)
- hamulec ręczny (porazka)
- mało sztywne nadwozie, wrażliwe na skręcanie na wybojach - stąd trzaski jak w wysłużonym poldku
- podatny na awarie układ wydechowy (trzeba go zrobić raz, a dobrze, i dobrze za to zapłacić - to nie będzie problemów - okazjne "smarkanie" się nie opłaca
- w starych, ponad 10-letnich autach duże ryzyko przerdzewiałych progów
Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
Oczywiście - w różnych modelach jest różnie.
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
quote]
Umyta Thema zawsze wygląda ładnie i elegancko - chociaż te felgi nosza ślady zużycia.
Oby tylko jeździła, bo cóż ci po stojącej na parkingu, świetnie wyglądającej Themie?
Co do kosztów - trzeba dbać, ale i tak nie unikniesz co i rusz to wymiany zużytych części.
Spalanie w V6 jest wyyyyysoooookie - więc tylko gaz Cię ratuje.
Generalnie koszty Themy nie należa do najniższych - to auto z górnej półki i kosztuje jak Merc albo Audi.
Niska cena zakupu starej używki nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji.
Elementy podwyższonego ryzyka to:
- rozrząd
- zawieszenie
- hamulce i tarcze
- pompa servo
- elementy klimy (jeśli występują)
- sprzęgło
- elektryka (potrafi być mocno upierdliwa, w tym wariujący centralny zamek)
- hamulec ręczny (porazka)
- mało sztywne nadwozie, wrażliwe na skręcanie na wybojach - stąd trzaski jak w wysłużonym poldku
- podatny na awarie układ wydechowy (trzeba go zrobić raz, a dobrze, i dobrze za to zapłacić - to nie będzie problemów - okazjne "smarkanie" się nie opłaca
- w starych, ponad 10-letnich autach duże ryzyko przerdzewiałych progów
Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
Oczywiście - w różnych modelach jest różnie.
J. McFee
Thema 834 (?) v6
no po prostu i"Jeremy McFee" pisze:Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema 834 (?) v6
No cóż - niejeden niepoprawny politycznie cierpiał katusze za mówienie prawdy w oczy"pew" pisze:no po prostu i"Jeremy McFee" pisze:Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
J. McFee
Thema 834 (?) v6
czyjej prawdy?
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Thema 834 (?) v6
Nie każda kontrowersyjna opinia wystarczy, by od razu pozować na męczennika, drogi Panie
Paw, zamiast biczować podaj inne zalety
----------------
A ogólniej, co do prawdy, to powtórzę za (MSZ) największym polskim intelektualistą końca XX wieku, X Tischnerem: Jest prawda, święta prawda i gówno prawda.
Sami poszukajcie sobie w którym przedziale mieści się powyższa prawda o Themie.
Paw, zamiast biczować podaj inne zalety
----------------
A ogólniej, co do prawdy, to powtórzę za (MSZ) największym polskim intelektualistą końca XX wieku, X Tischnerem: Jest prawda, święta prawda i gówno prawda.
Sami poszukajcie sobie w którym przedziale mieści się powyższa prawda o Themie.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema 834 (?) v6
Prawdy obiektywnej."pew" pisze:czyjej prawdy?
Thema to auto projektowane w początku lat 80.
Jak na owe czasy - świetna oferta - duży, luksusowy wóz, w wersjach 2.0 i diesel stosunkowo ekonomiczny.
Na tle dzisiejszych aut tej klasy prezentuje się jako youngtimer o dość wyrazitej stylizacji nadwozia.
Najmłodsze egzemplarze z początku lat '90 (tzw. wersja III) wygladają dość dostojnie i elegancko. Niestety, trapi je szereg przypadłości wieku (jak większość ponad 10-letnich aut).
Pozycja za kierownicą typowa dla aut Fiat'a (wysoki stołek - mimo to wygodnie, bo dużo miejsca), ergonomia przeciętna - za to wyposażenie w większości wersji luksusowe (wg standardów lat '80 - czyli "pełna elektryka", klima, skóra lub alcantara, ocynkowane blachy nadwozia).
Dobrze utrzymana potrafi dać wiele satysfakcji z jazdy - ale koszty utrzymania w dobrym stanie są znaczne.
Subiektywne odczucie w porównaniu z bliźniaczym SAAB'em 9000 - ergonomia wnętrza SAAB'a jest dużo lepsza - lepsza pozycja za kierownicą, wygodniejsze fotele.
Porównywalne wersje SAAB'ów były niestety droższe i paliły więcej wachy (o ok. 10%), osiągi miały podobne.
J. McFee
Lancia Thema 2.0 8V Pomocy!!!
Witam wsyzstkich serdecznie za ok 2 tyg najprawdopodobniej stane się posiadaczem Lanci Thema 2.0i.e 8V 1989 +LPG chciałbym wiedzieć coś o tym aucie histrorie roźne ciekawostki jakie ma wady co się psuje, jakie zalety co jest fabrycznie montowane z wyposażenia itd itp pozdr
Lancia Thema 2.0 8V Pomocy!!!
na górze strony masz opję szukaj...tam wpisz Thema i otworzy sie przed toba cała skarbnica wiedzy dotycząca Themki
Jeżeli po tej lekturze będziesz miał jakieś szczegółowe pytania to właściciele Themek napewno podziela sie z Toba swoimi wiadomościami
witamy w LKP
Endrjus...z mojej półki biorą pod nóż...kiedy mam żyć jeśli nie już...
Była: Lancia Delta 1.6i.e. 75KM '95
Była: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110KM '01
Jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 140KM '01
Była: Lancia Delta 1.6i.e. 75KM '95
Była: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110KM '01
Jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 140KM '01