Strona 2 z 2

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 20 lip 2011, 21:27
autor: Duch-Dziadka
Ja też miałem Theme...godne to i zacne autko...
Wybieraj 2.0 Turbo...przy 3.0 nie ma dostępnych napinaczy. Jeśli łożysko słabe to dużo przeróbek.
Boruch ma ładne Turbo, ale silnik wymaga remontu...
Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach... :D :)

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 21 lip 2011, 0:45
autor: Mariusz91
Duch-Dziadka pisze: Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach... :D :)
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audio :D

Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda ;)

Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg ;)

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 21 lip 2011, 1:57
autor: MarcoS.
Ja wcale nie szukam ideału wystarczy że blacha zdrowa i jakoś się toczy resztę można zrobić. Tylko w Polsce nie ma w tej chwili praktycznie wyboru.

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 21 lip 2011, 9:02
autor: Duch-Dziadka
:link:

Pod tym linkiem kolega z forum sprzedaje autko. Ładna Themcia tylko silnik umarł na amen.
Jesli masz minimum smykałki do takich napraw to sam możesz sobie to cudo naprawić i będziesz miał furkę jak ta lala... :D

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 21 lip 2011, 13:22
autor: Przemek
A ja mam cały silnik do Themy, niedrogo... : yesyes :

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 21 lip 2011, 17:49
autor: Lukasz_TG
Przemek pisze:
Lukasz_TG pisze: Silnika 2.0 bez turbo nie polecam, niestety 152 km na theme to za mało...
8-O :) :D : yesyes : ... To zabrzmiało jak wyzwanie ;) . 152km wcale nie jest zbyt mało, chyba że do licytacji w knajpie. Na koniec wakacji będę już miał poskładany silnik (właśnie 152km) to zapraszam do Nowego Miasta - mam tu taki fajny pas startowy do sprawdzania ile koni jest wystarczające do jazdy.
Tak napisałem ponieważ mam porównanie, różnica w dynamice jest kolosalna. Niby to tylko 30 km różnicy, ale turbo robi swoje.

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 22 lip 2011, 0:05
autor: Mariusz91
A niby tylko dwie sekundy różnicy na przyśpieszeniu :D

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 22 lip 2011, 10:34
autor: vanisch
Mariusz91 pisze:
Duch-Dziadka pisze: Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach... :D :)
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audio :D

Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda ;)

Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg ;)
147km? jaka to wersja? bez vis mają przecież 139 czy 141 a z visem 155...

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 22 lip 2011, 11:31
autor: Mariusz91
Wolnossące 16v bez V.I.S. w Themie ma w zależności od wersji (z katalizatorem lub bez) 141KM i 147KM. Wersja z V.I.S. z kolei ma 155KM i bardzo fajny wykres momentu obrotowego. 2.0 16v dysponujące mocą 139KM przy 6000 obrotów znajduje się w Delcie II. W Themie silnik o takiej mocy nigdy nie występował. ;)

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 22 lip 2011, 13:55
autor: mac1us
Z tym, że nie wiem jak Thema, bo Delta ma do dupy moment tzn. maksymalny moment ma przy 4500, a zaczyna jakoś jechać od 3000 z samego dołu jest cholernym mułem. Trochę dziwne, ale przy turbie moment i moc jest niżej.

Re: Początek drogi - zakup Themy

: 23 lip 2011, 0:43
autor: Mariusz91
Thema bez V.I.S. ma moment przy 4000 i zachowuje się mniej więcej tak samo. Od 3500, zaczyna ładnie ciągnąc. Dół w tym silniku nie istnieje, ale prawde powiedziawszy i tak używając pełnej mocy silnika przy zmianie biegu nie schodzisz poniżej 4000 więc w niczym to nie przeszkadza :D Ma to też inną zaletę, mianowicie uprawiająć ECO-Driving, auto delikatnie przyspiesza a i przy dobrym kierowniku, zmiana biegu jest mało wyczuwalna, czyli tak jak to przystało na limuzyne : ok2 :