Re: Lybra - czy kupiłbyś jeszcze raz?
: 31 gru 2016, 10:15
Kupiłbym ją jeszcze i 100 razy gdyby mi tylko finanse na to pozwoliły Ze wszystkich aut jakie miałem, a było ich parę Lybrę wspominam najlepiej
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Żadnych zmian by nie trzeba było robićszwagier-lublin pisze:Silnika V6 rzeczywiście zabrakło w ofercie albo chociaż doładowanego VIS-a Jednak obawiam się, że ta zmiana pociągnęłaby fabrycznie konieczność zmian w zawieszeniu i hamulcach... ale wówczas byłoby to na wskroś udane i w pełni dopracowane auto
Meqqex zrobił to w swojej. Po małych przeróbkach zmienił hamulce na te od 156 i śmiga.FXX pisze:Żadnych zmian by nie trzeba było robićszwagier-lublin pisze:Silnika V6 rzeczywiście zabrakło w ofercie albo chociaż doładowanego VIS-a Jednak obawiam się, że ta zmiana pociągnęłaby fabrycznie konieczność zmian w zawieszeniu i hamulcach... ale wówczas byłoby to na wskroś udane i w pełni dopracowane auto
Przecież w 156 występowało 2.5V6 192KM z dokładnie tym samym zawieszeniem i hamulcami co w 2.4JTD. W Lybrze również mogli to zrobić, bo silnik by się zmieścił w komorze.
W przypadku większych mocy rzeczywiście przydałoby się nieco usztywnić zawieszenie i poprawić hamulce, ale tu mieli gotowca - AR156, z hamulcami Brembo na przodzie i większymi tarczami z tyłu.
wyszli na "'dwór" i zobaczyli przódFXX pisze: może już wtedy zakładali, że Lybra nie sprzeda się w takiej ilości egzemplarzy co AR i to zabieg bez podstaw finansowych? Ciężko powiedzieć.
Ale, że co? Że Lybra brzydsza od AR 156?!bassooner pisze: wyszli na "'dwór" i zobaczyli przód
O downsizingu, jak Lybre projektowali, to nawet wróble nie ćwierkałyGooray pisze:Ale, że co? Że Lybra brzydsza od AR 156?!bassooner pisze: wyszli na "'dwór" i zobaczyli przód
Tak mi przyszło, że może Lybra stała się ofiarą downsizingu, ale w takim razie czemu w Thesis wsadzili wszystkie te cuda?
ha ha... wkładając do niej 1,6 jako najmniejszy silnikGooray pisze:Ale, że co? Że Lybra brzydsza od AR 156?!bassooner pisze: wyszli na "'dwór" i zobaczyli przód
Tak mi przyszło, że może Lybra stała się ofiarą downsizingu, ale w takim razie czemu w Thesis wsadzili wszystkie te cuda?
Panie Kolego Pawle brembo jest z AR166 niestety mam tarczę 305 gdyż 310 nie ma z rozstawem na 4x98 ale i tak nie ma co narzekaćSnail pisze:Meqqex zrobił to w swojej. Po małych przeróbkach zmienił hamulce na te od 156 i śmiga.FXX pisze:Żadnych zmian by nie trzeba było robićszwagier-lublin pisze:Silnika V6 rzeczywiście zabrakło w ofercie albo chociaż doładowanego VIS-a Jednak obawiam się, że ta zmiana pociągnęłaby fabrycznie konieczność zmian w zawieszeniu i hamulcach... ale wówczas byłoby to na wskroś udane i w pełni dopracowane auto
Przecież w 156 występowało 2.5V6 192KM z dokładnie tym samym zawieszeniem i hamulcami co w 2.4JTD. W Lybrze również mogli to zrobić, bo silnik by się zmieścił w komorze.
W przypadku większych mocy rzeczywiście przydałoby się nieco usztywnić zawieszenie i poprawić hamulce, ale tu mieli gotowca - AR156, z hamulcami Brembo na przodzie i większymi tarczami z tyłu.
Które jak poszerzysz o 4 mm (dorabiasz odpowiednie podkładki do zacisku) to otrzymasz zacisk tożsamy z tzw. dużym Brembo z GTA czy Crosswagona pod tarczę 330x32mmmeqqex pisze:Panie Kolego Pawle brembo jest z AR166 niestety mam tarczę 305 gdyż 310 nie ma z rozstawem na 4x98 ale i tak nie ma co narzekać
Obecnie myślę nad ICkiem co by było ciut lepiej niż z fabrycznego, mam pewne plany także na pewno się pochwalę i być może ktoś jeszcze skorzysta na rozwiązaniu jak się sprawdzi
Michal198422 pisze:Nigdy nie miałem ale co tam