"Aras" pisze:na co trzeba szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie dedry integrale.
Posłucham wszelkich sugesti co do tematu
Arek zwróć uwage na:
- Sprzęgło - mocno obciążone ,próby "rwania gum", szybko doprowadzają do zużycia ( rozpędź auto do 80km/h włóż 5 i gaz do dechy - nie powinno slizgać tylko powiniem samochód normalnie przyspieszać
- wycieki oleju
a przód
b reduktor
c tylny most
Każda praca związana z naprawą intergallki to zazwyczaj wyciąganie całego zespołu napędowego - i tak to Cie czeka ale im później tym lepiej
- praca zespołu napędowego - nie powinno być słychac stuków przy ruszaniu, ani przy zmianianie prędkości ( zużute wielokliny , luzy na przegubach wału ) dyfry powinny nie buczeć tak samo na zakrętach nie powinno być słychać reduktora absolutna cisza tak jak w samochodzie FWD.
Warto sprawdzić stan łożyska podpory wału ( słaby punkt) oraz sam wał czasami w "cudowny" sposób jest krzywy ( drgania samochodu około 100-130 km/h).
Działanie blokady tylnego mostu - auto stoi naciskasz blokade ( zapala się zielone i pomarańczowe na panelu pod radiem - powinien również zapalić się ABS ) delikatnie ruszasz - czuć że auto "robi się " sztywne z tyłu i przyspieszasz najlepiej na piasku, szutrze , automatycznie wyłącza się przy prędkości 32-36 km/h. ABS się włacza automatycznie
Zawieszenie z przodu i z tyłu takie samo jak w zwykłej Dedrze .
Silnik normalny bez większych różnic ( miska , mocowania)
i to chyba tyle
nie poruszam kwestii stanu silnika bo i tak pewnie będziesz go reanimował
Pamiętaj że integralka lubi szybka jazde ( krótka skrzynia ) i nie kupują i nie kupowali tego samochodu "niedzielni" kierowcy więc wiesz.......
Grzesiek