Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 cze 2019, 11:17

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 05 lut 2011, 18:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 14:02
Posty: 99
Lokalizacja: Wadowice/Kraków
Witam ;) Udało mi się upolować Deltę II z 1996 roku z dieslem pod maską.
I stąd mam do Was kilka pytań, ażeby nie wpakować się w duże koszta.
Z zewnątrz ma zardzewiały nosek, kilka wgnieceń po gradobiciu, ogółem ok.
Ale martwią Nas stuki zawieszenia. Właściciel twierdzi, że to przegub - ale jednak z doświadczenia z innymi przegubami to dźwięk jest inny. Nie grzechocze, a tłucze się jakby zawieszenie było rozwalone.
Może mieliście coś podobnego ?


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 16:21 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Kosmetyka tytułu


Na górę
PostDodany: 05 lut 2011, 19:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
Posty: 4067
Imię: Bartłomiej
Lokalizacja: Sosnowiec
Jedź na trzepaczkę i sprawdź dokładnie auto od spodu. Może się wyjaśni wszystko :)

_________________
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo ;)
Obrazek
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !


Na górę
PostDodany: 05 lut 2011, 19:08 
Tak czy śmak, ceny części do zawieszenia w owej Delcinie są zabawnie niskie. Zakup części potrzebnych do zrobienia całego zawieszenia z przodu i z tyłu (wahacze, tuleje, łączniki, gumy itd.) zamyka się w kwocie ok. 800 złotych (dla porównania - to samo do Civica 1995-2001, to koszt części 2300 zł). Reasumując: nawet jeśli coś w zawieszeniu jest do zrobienia, to nie powód żeby rezygnować (gorzej gdy do zrobienia jest dużo więcej, ale od tego są warsztaty samochodowe i sprawdzenie przed zakupem, żeby to zawczasu określić).
Serdecznie pozdrawiam.


Na górę
   
PostDodany: 06 lut 2011, 3:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 23 paź 2009, 1:19
Posty: 55
Lokalizacja: Piła okolice
Dokładnie jak w poście powyżej. Jedź na szarpaka ,to będziesz wiedział co stuka. Te 800zł to lekka przesada - kolega pewnie za podobną kwote kupił to auto. Wachacz kompletny- tani zamiennik typu FAST kosztuje stówkę. Dwa wachacze dają 200 i gumy stabilizatora (które pewnie są dobre) kilka zł. Lancia to przede wszystkim tanie auto :) I niech nikt nie mówi, że słaba jakość. Zmieniałem dawno temu właśnie taki tani wachacz, to wytrzymał 60tys km. Teraz posypała się w nim tuleja i nie będę kombinował - znów kupię najtańszy na kolejne 60tys km :)
Może też stukać z tyłu - zestaw naprawczy łożysk wachacza tylnego - ok 80zł.


Na górę
PostDodany: 06 lut 2011, 8:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 08 sty 2010, 16:45
Posty: 192
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Przeguby by się raczej trzaskały przy skręcie.


Na górę
PostDodany: 06 lut 2011, 18:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 14:02
Posty: 99
Lokalizacja: Wadowice/Kraków
Dziś zakupiliśmy Clio także ktoś inny będzie się zastanawiał nad Deltą.
Nie było to auto dla mnie kupowane jednak naciskałam na Lancię, ale padło na zagazowane Clio.
Chodzi o koszta dojazdu, a do pracy właścicielka Clio ma 3 km - diesel nie zdążył by się zagrzać.


Na górę
PostDodany: 06 lut 2011, 19:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Posty: 2711
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Na 3 km zagazowane Clio to się na gaz nawet nie przełączy ;) Jeśli można wiedzieć to jakie clio? i z jakim motorkiem? :)

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
PostDodany: 06 lut 2011, 19:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 14:02
Posty: 99
Lokalizacja: Wadowice/Kraków
Przełącza się od razu przy przegazowaniu.
Silniczek 1.2 58 KM - +10 KM za lakier : czerwień 727 : yesyes :


Na górę
PostDodany: 06 lut 2011, 22:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Posty: 5326
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
yanosik pisze:
Dokładnie jak w poście powyżej. Jedź na szarpaka ,to będziesz wiedział co stuka. Te 800zł to lekka przesada - kolega pewnie za podobną kwote kupił to auto. Wachacz kompletny- tani zamiennik typu FAST kosztuje stówkę. Dwa wachacze dają 200 i gumy stabilizatora (które pewnie są dobre) kilka zł. Lancia to przede wszystkim tanie auto :) I niech nikt nie mówi, że słaba jakość. Zmieniałem dawno temu właśnie taki tani wachacz, to wytrzymał 60tys km. Teraz posypała się w nim tuleja i nie będę kombinował - znów kupię najtańszy na kolejne 60tys km :)
Może też stukać z tyłu - zestaw naprawczy łożysk wachacza tylnego - ok 80zł.
Po dobrych drogach musisz jeździć, przerabiałem w obu Dedrach te tańsze wahacze, rok i 20 tys to max na co stać tą tandetę...

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo
Jest:
Lancia Lybra Emblema + IS200 + Vectra


Na górę
PostDodany: 07 lut 2011, 2:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:01
Posty: 311
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław / Wieluń
Rizla pisze:
Przełącza się od razu przy przegazowaniu.
Silniczek 1.2 58 KM - +10 KM za lakier : czerwień 727 : yesyes :
Przez 4 ostatnie lata posiadałem Clio 1 Ph1 1.2 E7F706 (55KM na jednopunkcie) również zagazowane. Na uczelnię miałem 2,7 KM, no i zimą przy takich dojazdach Clióweczka spokojnie potrafila zjeść 11 litrów LPG, a jak się człowiek przyłożył i porządnie wciskał gaz to i więcej.
A z którego roku to Clio? Jeśli gdzieś od 1996 roku to silniczek pewnie D7F - trochę nowszy od E7F i podobno wyraźnie oszczędniejszy.

_________________
Obrazek
Była: '99 Dedra SW 1.6 16V (klik)
Jest: '00 Peugeot 406 Coupe 2.0 16V
Obrazek


Na górę
PostDodany: 07 lut 2011, 20:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 14:02
Posty: 99
Lokalizacja: Wadowice/Kraków
Produkcja 1995, pierwsza rejestracja 1996.
Do wymiany belka, ale po za tym jest ok. Jest po prostu zadziwiająco nie zeżarte przez rudą.
Mechanik wyskoczył z pytaniem : "A gdzie takie nie zardzewiałe sprzedają" :D


Na górę
PostDodany: 23 wrz 2011, 19:57 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 07 wrz 2011, 7:25
Posty: 2
Imię: Janko
Lokalizacja: Wojcieszów
Stuka najczęściej krzywizna na prawej , dłuższej półośce.wymiana jak robisz sam to 45 minut, koszt części 70 pln.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl