Strona 2 z 2

Re: Do użytkowników DEDRY

: 26 sty 2011, 14:19
autor: Gramatyk
od razu jak będziesz wymieniał od alternatora to możesz wymienić sobie pasek od pompy wspomagania bo jest po drodze i i tak będziesz go ściągał a koszt to kilkanaście złotych.

Re: Do użytkowników DEDRY

: 26 sty 2011, 14:32
autor: bentekQLIMAX
dzieki za info
jak juz robic to wszystko
tylko trzeba poczekac na wiosne bo tak pod chmurka o tej porze to nie bardzo tym bardziej ze stracilem dostemp do garazu od znajomego bo ma isc pod mlotek :(

Re: Do użytkowników DEDRY

: 26 sty 2011, 20:00
autor: blejku
Zarowka moze miec wplyw to prawda ale obstawiam pasek. Ja napinam go osobiscie do tego momentu ze jesli krece reka za wentylator alternatora to pojawia sie uslizg dopiero przy uzyciu duzej sily. Mocniej nie ma sensu przynajmniej przy pasku wielorowkowym bo nigdy sie nie slizgal. Moze byc tez problem z alternatorem.. byl problem z tym u mnie..diody od wzbudzenia nie mialy styku. Objaw..fgalowanie napiecia widoczne wlasciwie tylko na zarowce podsufitki. Nie wiem tylko jaki jest alternator w TDS

Doly dzwi to chyba norma... tez tak mam

Re: Do użytkowników DEDRY

: 26 sty 2011, 22:07
autor: bentekQLIMAX
jak bede mial problemy z alternatorem to napewno zglosze sie po jakas porade :)