Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 paź 2019, 4:55

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
PostDodany: 28 mar 2006, 2:37 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Posty: 6821
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa
Nie Nat, ta nie była z Warszawy.

_________________
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517


Na górę
 Tytuł: 155 lepsza
PostDodany: 07 mar 2008, 14:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2008, 0:00
Posty: 5
Lokalizacja: Pomorskie
silmiki t spark V8, są bardzo niezawodne, mocne i oszczedne,jest 8 takich samych zwyklych śwuec, 155 prowadzi się rewelacynie, jest sztywna alle malo które auto dorównuje jej w trakcji, fotele są bardzo wygodne, powłoka antykorozyjna durza lepsza niz w dedrze, styl auta szorstki, nietypowy, oglądana w lusterku wstecznym z innego samochodu budzi respekt, teraz mam Thesisa i gtv, a sentyment po 155 pozostal


Na górę
PostDodany: 07 mar 2008, 15:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Posty: 1998
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Jak powłoka lakiernicza 155 może byc lepsz niż dedry? :roll: Udowodnij mi to :wink:

P.S. Zapomniałeś dodac, że dedra bije na głowe 155 pod względem wygody i miejsca. Design 155 też taki sobie.


Na górę
PostDodany: 07 mar 2008, 20:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2007, 0:00
Posty: 127
Lokalizacja: Wrocław
"Torell007" pisze:
Jak kupisz sobie AR z Twin Sparkiem to będziesz płakał ... przy 100 tyś km nalezy wymienić specjalne świece ( platynowane ), są po 2 sztuki na jeden cylinder w wersji 4 garowej koszt ten wynosi ~1200 zł mało kto o tym wie, że już o wymianie nie wspomnę ... poza tym pośledź sobie ogłoszenia w internecie, w giełdzie samochodowej etc ... zobaczysz ile sprzedają Alf ( nawet prawie nowych ) z padniętym silnikiem ... Generalnie Alfy to kaszana ... :?
nie zgodze sie - swiece te da sie juz taniej kupic.

Poza tym nie ma co rozpatrywac na tym poziomie ogolnosci - rozpatrujmy konkretne wersje - np 155 2,5V6 QV - przeniesienie napedu wziete chyba prosto z delty. Z jaka delta/dedra mozna to zestawic?

_________________
Kappa JTD
Tipo 1.9TD


Na górę
 Tytuł: Re: 155 lepsza
PostDodany: 07 mar 2008, 20:51 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2006, 0:00
Posty: 53
Lokalizacja: Bydgoszcz
"Marcinthesis" pisze:
silmiki t spark V8, są bardzo niezawodne, mocne i oszczedne,jest 8 takich samych zwyklych śwuec, 155 prowadzi się rewelacynie, jest sztywna alle malo które auto dorównuje jej w trakcji, fotele są bardzo wygodne, powłoka antykorozyjna durza lepsza niz w dedrze, styl auta szorstki, nietypowy, oglądana w lusterku wstecznym z innego samochodu budzi respekt, teraz mam Thesisa i gtv, a sentyment po 155 pozostal
z tą niezawodnoscią 8v to nie przesadzaj, potrafią chlac oleju na potęge, po prostu to juz 15to latki i o zawodnosci to raczej nie ma co gadac zarowno w dedrze jak i 155, jesli chce sie bezawaryjnie jezdzic bierze sie to co jest w lepszym stanie tech, a jesli koszta nie mają znaczenia to to co bardziej podpowiadają upodobania, oczywiscie 155 moim zdaniem jest o wiele bardziej sportowa i lepiej prowadząca sie no i silniki 16v ktore moim zdaniem są niewątpliwie zaletą pod wzgledem osiągow/masy i wrazen odsłuchowych :)

_________________
Alfa Romeo 155 2,0 TS 16v
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 10v


Na górę
 Tytuł: 155
PostDodany: 08 mar 2008, 16:48 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2008, 0:00
Posty: 5
Lokalizacja: Pomorskie
Powłoka lakiernicza jest kiepska w 155, ale antykorozyjna rewelacyjna, widziałem mnustwo wiekowych 155 bez sladu rdzy, co w Dedrach raczej działa odwrotnie, szczególnie pognite tylne błotniki, co w 155 jest wyjątkiem.

Ilość miejsca w środku jest taka sama.

Teraz w alfie mam 16v, w 155 miałem v8 i ono mi bardziej odpowiadało...dzwięk był bardziej brutalny dzięki metalowemu łańcuszkowi rozrządu, moc była rozwijana przy mniejszych obrotach i mniej palił.
W razie awari silnik 16v kosztuje ok 3tys, a 8 mozna mieć za 1 tyś, to w kwestji awaryjności.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl