Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 27 cze 2019, 14:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 23 sty 2006, 23:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2004, 0:00
Posty: 418
Lokalizacja: Piła
sonda lambda to jest w o wiele starszych sprzetach, w roku 97 to juz chyba bez sondy nie produkowano aut- moze kaszel nie mial, ale to kompletny wyjatek.

_________________
Obrazek


Na górę
PostDodany: 24 sty 2006, 18:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2005, 0:00
Posty: 162
Lokalizacja: Krzecin koło krakowa
Evenemnt a dlaczego miałbym kłamac jestesmy tu po To By sobie pomoc doradzic a nie okłamywac wiadomo ze gdy predkosci wzrastaja a obrotomiez nie zchodzi ponizej 3 tys obrotów to bedzie palic ale nie zadżyło mi sie zeby ponad 11 litrów spaliła musisz sie wybrac Tym autkiem na diagnostyke prawdopodobnie KOZI mowi dobrze Sonda lambda moze byc uszkodzona

_________________
Lancia Delta 1.6 16v HPE & Lancia Y 1.2 16V
Białe Turbo z czarną maską i mooocnym sercem:)


Na górę
PostDodany: 25 sty 2006, 16:03 
Ej! przecież nikogo nie oskarżam o nic - po prostu zazdroszczę spalania.
co do stylu jazdy, jestem nauczony oszczędnie, więc nie tu leży problem.
Najprawdopodobniej mam uszkodzony termostat (nie trzyma temp.) ale sonda też mogła paść. kurcze, będę chyba się musiał nauczyć tego i owego o mechanice aut, bo zanim doprowadzę moją deltę do stanu używalności (już na remont poszło.. uch... kilka tysiaków) a tu wciąż nowe koszta lecą...
Właśnie, słyszałem że na mrozach lucyna lubi sobie stukać w podwoziu, to prawda? u mnie zaczęło coś stukać, mechanik nie potrafi powiedzieć co, a remont zawieszenia generalny był robiony 3 miesiące temu. obecnie czasami sobie "puknie" ale większą część czasu działa poprawnie, i teraz nie wiem: albo się samo naprawiło (a to przecież nie pecet :) ) albo już odpadło co miało odpaść (ale co?).

Pozdrawiam!


Na górę
   
PostDodany: 25 sty 2006, 17:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2004, 0:00
Posty: 418
Lokalizacja: Piła
Z tego co piszesz to trafiles na trefny egzemplarz. A takie rarytasy wystepuja wsrod VW, audi, mercow, jaguarow , lanci itd. Mojej szukalem troche czasu, obejrzalem przedtem kilka delt, wybralem ta, nie bylo sie do czego przyczepic a mimo to drobnostki wyszly pozniej. Znam sie troche na autach i przy kupnie wiem na co patrzec i gdzie zajerzec. Jesli chodzi o usterkowe sprawy to przez prawie poltora roku od zakupu, wydalem moze z 500zl, glownie na poczatku, byly to sprawy takie jak wahacze, termostat i pare innych. Delta smiga super i choc moglbym zmienic na Kappe to tego nie robie, bo szkoda mi tak super dzialajacego wozu komus oddawac. Nie ma co narzekac na marke, bo nie tu lezy powod problemow z Twoim egzemplarzem.
Pozdrawiam i zycze coraz mniej probemow.
PS uzupelnij profil, bo zeby sie dowiedziec jaka masz delte trzeba przejrzec Twoje posty.

_________________
Obrazek


Na górę
PostDodany: 26 sty 2006, 13:46 
Profil uzupełniony.

Wiecie może gdzie można dostać listwę boczną do tylnich drzwi? patrzyłem po sklepach wymienionych na forum, ale wszędzie brak.


Na górę
   
PostDodany: 26 sty 2006, 14:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2005, 0:00
Posty: 259
Lokalizacja: Gliwice
Co do podwozia to wszytko zależy od części jakie założyłeś. Polecam regenerowane wahacze i końcówki drążków wytrzymują naprawdę długo. Na badziewne podróbki szkoda robocizny, a resztę części zamawiam w serwisie bo bez sensu po kilka razy wymieniać to samo :wink:
Polecam silnik 2.0 16v moc i pojemność robią swoje i ten dźwięk............


Na górę
PostDodany: 27 lut 2006, 8:51 
Od niedawna mam Deltę 1,8 z LPG i jestem b. zadowolony.
Przedtem jeżdziłem Passatem, Vectrą ale brak porównania.
Spalanie LPG na trasie ok 8l/100km, miasto 9,5l/100km
Jeśli trafiłeś na zadbany egzemplarz to długo będziesz zadowolony.
Pozdrawiam
Artur


Na górę
   
PostDodany: 23 gru 2007, 15:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2007, 0:00
Posty: 9
Lokalizacja: wrocław
od pewnego czasu rozglądam się za lancią deltą II 1.6 albo 1.8
mam kilka pytań do użytkowników tych samochodów

1.czy silniki są te same co min we fiacie bravo/brava??
2.czy blacharka jest podatna na rdze ( nie widziałem jeszcze pordzewiałej delty II ale pod samochód nie zaglądałem)
3. na co zwrócić uwagę przy kupnie
4. czy to prawda ze silnik 1.6 i 1.8 to smok na paliwo?? (czytałem że 13 litrów potrafi wypić jak dla mnie masakra...)
5. osobiście wnętrze mi się bardzo podoba ale ponoć od słońca potrafi pękać deska rozdzielcza nie wiem czy to prawda) schowków ma mało ale nie mniej niż fiat 125p którym wcześniej jeździłem : yesyes :
6. ogladałem jedną delte i fotele miała w tragicznym stanie (taki materiał czy taki egzemplarz akurat oglądałem??)
to chyba wszystko jak coś mnie jeszcze najdzie to będe pytał z góry dzięki za pomoc


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 16:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
Posty: 448
Lokalizacja: ŻNIN
: yesyes : Z benzynką wszystko zależy od prawej nogi kierowcy moja Delta 1.8 potrafi spalić od 6,75 do 16 l/100.Napewno zwróć uwagę na pracę silnika w 1.8 chodzi jak zegarek na wolnych obrotach a co do reszty to jak Bóg da.

Ps.Moja Delta tak mi się podobałai tak prosiła kup mnie ,że gdyby nie miała silnika też bym ją kupił,a była w stanie no powiedzmy trochę sfatygowanym.

_________________
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 16:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Posty: 478
Lokalizacja: przeworsk
"dzidzius" pisze:
od pewnego czasu rozglądam się za lancią deltą II 1.6 albo 1.8
mam kilka pytań do użytkowników tych samochodów

1.czy silniki są te same co min we fiacie bravo/brava??
2.czy blacharka jest podatna na rdze ( nie widziałem jeszcze pordzewiałej delty II ale pod samochód nie zaglądałem)
3. na co zwrócić uwagę przy kupnie
4. czy to prawda ze silnik 1.6 i 1.8 to smok na paliwo?? (czytałem że 13 litrów potrafi wypić jak dla mnie masakra...)
5. osobiście wnętrze mi się bardzo podoba ale ponoć od słońca potrafi pękać deska rozdzielcza nie wiem czy to prawda) schowków ma mało ale nie mniej niż fiat 125p którym wcześniej jeździłem : yesyes :
6. ogladałem jedną delte i fotele miała w tragicznym stanie (taki materiał czy taki egzemplarz akurat oglądałem??)
to chyba wszystko jak coś mnie jeszcze najdzie to będe pytał z góry dzięki za pomoc
ad.1 silniki 1.6, 1.8 8v sa z tempry/ tipo. 1.6 16v bravo/ brava

ad.2 blacha jest ocynkowana, jeżeli nie był klepany to nie zardzewieje.
jedyne ognisko rdzy może występować przy mocowaniu tylnych pasów.

ad.3 zobacz czy dwójka wskakuje bez zgryztania, bo to jest ich ból. no i poza tym, jak w ogólnych zasadach jak przy kupnie każdego auta. czy szczeliny w nadwoziu są równe, czy w silniku nic sie nie tłucze, czy jedzie prosto, itp.

ad.4 moja delta 1.8 8v pali około 13-14 litrów gazu. i to jest raczej normalne... ale lekkich butów nie mam :lol:

ad.5 jedynie co mi popękało to podszybie, tam gdzie są wyloty powietrza na szybe, nic więcej nie zauważyłem, poza tym że po jeździe po dziurach napewno zacznie Ci "śpiewać" tapicerka na drzwiach itp. ale to taki urok naszych dróg ;/

ad.6 no alacantra jest dosyć trudna w utrzymaniu, lubi sie mechacić i troszkę trudno ją wyprać. ale jest ogólnie przyjemna :)

poza tym, zawieszenie podchodzi z fiata tipo, i nie jest to drogie. Kupiłem swoją 3 miesiące temu i podoba mi sie to auto :D fotele są bardzo komfortowe, golf wysiada przy nim. życze znalezienia najładniejszej lucynki :D

_________________
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 17:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Posty: 155
Lokalizacja: Kościan / WLKP
Zależy o jakie silniki pytasz. Tak jak kolega kretekpodnietek napisał te 8v to tipo/tempra a 1.6 16v to bravo/brava ale ta wersja 103 konna. Silnik 1.8 to inna bajka niż fiaty. Co do spalania to moge sie wypowiedzieć tylko o 1.6 16v no i w mieście na krótkich trasach to 10-12 litrów benzyny na 100km .A jak przycisniesz to nawet wiecej czyli ogolnie jak dla mnie to troche duzo pali jak na taki mały silnik ale tak strasznie znowu nie jest. Na trasie juz zdecydowanie lepiej bo kreci sie ok 7 przy normalnej jezdzie :wink:
A wiecej info to zajrzyj sobie do tego tematu to bedziesz wiedział na co sie mniej wiecej nastawic :)
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... ic&t=16371

_________________
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 17:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Posty: 416
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa
Co tu się dziwić spalaniu jak delta waży około 1200kg(zależy od wyposażenia) 1,6 ma 75KM a 1,8 90-105KM(zależy na jaki rynek produkowana). Ja mam 1,8 8V 90KM i na trasie przy jeździe 90-100 spaliła niecałe 7 l. A jak się chce samochód za te pieniądze co pali 5l w trasie to trzeba kupić z silnikiem 1-1,3 i wagą <800kg. Coś za coś. Części ogólnie tanie choć niektórych trzeba szukać po większych miastach. Blacharka super ja na np. mój 94 r. była 0 rdzy.

Podstawa:

- tak jak wyżej sprawdź skrzynię
- zawieszenie szybko się zużywa choć jest tanie(wahacze + łączniki=200zł)
- jak jest wspomaganie to czy pompa nie wyje na skręconych kołach
- jak jest klima to czy obroty rosną po włączeniu
- stan tapicerki zależy od utrzymania, ale trwałość foteli od przebiegu, dlatego sprawdź czy nie są pozapadane
-no i reszta tak jak wyżej przerwy, czy nie ściąga przy hamowaniu(puść kierownicę i hamuj, czy silnik równo chodzi i nie wydaje dźwięków stukowych
-kontrolka od ABS powinna gasnąć po odpaleniu, tak samo od wtrysków

_________________
Delta Nuova 1,8 8V 94r.


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 18:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2007, 0:00
Posty: 9
Lokalizacja: wrocław
1200 kg delta waży?? 8O to sie zdziwiłem strasznie... nawet ta 3 drzwiowa?? myślałem że tona to max... osobiście chciałem taką motać... dla mnie najważniejsza jest bezawaryjność i ekonomia... czyli chyba lepiej uderzać w 1.8 16V śmieszne ale wg mnie skoro samochód tyle waży to musi być jakiś motor który nie będzie się pocił żeby to uciągnąć chociaż ktoś może mieć inne zdanie...może i 1.6 16V również wystarczy, lubię mieć ciężką nogę ale jeżeli jest pusto w portfelu to potrawie podłożyć butelkę pod prawy pedał :lol: to może powiem inaczej z jakim silnikiem najlepiej szukać takiej lancii??


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 20:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1669
Lokalizacja: Łódź -
"dzidzius" pisze:
1200 kg delta waży?? 8O to sie zdziwiłem strasznie... nawet ta 3 drzwiowa?? myślałem że tona to max... osobiście chciałem taką motać... dla mnie najważniejsza jest bezawaryjność i ekonomia... czyli chyba lepiej uderzać w 1.8 16V śmieszne ale wg mnie skoro samochód tyle waży to musi być jakiś motor który nie będzie się pocił żeby to uciągnąć chociaż ktoś może mieć inne zdanie...może i 1.6 16V również wystarczy, lubię mieć ciężką nogę ale jeżeli jest pusto w portfelu to potrawie podłożyć butelkę pod prawy pedał :lol: to może powiem inaczej z jakim silnikiem najlepiej szukać takiej lancii??
a może diesel :D (jeszcze cieższy) za to ekonomiczny spalanie w miescie nie przekracza 7L osiagi masz podobne a moment obrotowy robi swoje i fajnie się jezdzi i znacznie mniej problemów (mój obecnie 194 tyś zrobiłem nim 12tyś brak jakichkolwiek problemów zapala na dodyk nawet w mrozach po nocy) najważniejsze to kupić zadbany egzemplarz a jest cieżo cos znaleść w dobrym stanie

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut


Na górę
PostDodany: 23 gru 2007, 21:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 0:00
Posty: 695
Lokalizacja: Gdańsk
mam delcine pół roku co moge powiedzieć o niej:

- problemy z synchronizatorem drugiego biegu u mnie nie zgrzyta, ale jak jest zimny olej to trzeba wyraźnie wolniej wrzucać.
- zdupione termostaty, chyba wszyscy właściciele delt na forum to wymieniali.
- głośne zawieszenie wszystko mam wymienione i czasem słysze takie metaliczne stuki u kumpla w golfie nic sie nie słyszy, natomiast poza hałasem jest ok.
- wnętrze do dupy wyciszone przy 110 słychać już szumy powietrza.
- mi silnik 1.6 spala ok 9-10 l na 100 w trybie mieszanym, raczej wolna jazda czasem sie przygazuje ogólnie jak na moc silnik ma dobre osiągi, przyspieszenie tylko trzeba kręcić ponad 4 tys obr, a to wiadomo wtedy spala jak smok.
- na plus brak korozji, ładne wnętrze, bogate wyposażenie, ładna sylwetka, oryginalność, musze też przyznac, że mi elektryka nie siada wszystko działa, nawet lampeczki od szybek nie powypalane ;)

aha delta waży chyba 1130 kg, tak gdzies czytalem .

_________________
Delta HPE 1.6 16v 96r ----->klik



Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl