Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 lip 2019, 3:46

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 06 cze 2010, 18:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Posty: 4078
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Delta II - 1.6 103KM to za słaby silnik.

_________________
'06 Triumph Sprint ST 1050 ABS
'11 Honda CB600F Hornet
...i służbowy '17 Renault Megane 130KM


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 18:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
Posty: 1025
Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
1,6 103KM za słaby?

Taz, to z kim Ty się ścigasz

103 kuce na tą budę śmiało starcza...nie raz znajomi się dziwili że ja tylko 1,6 pod maską mam

niestety jak to chyba większość włoszczyzny...trzeba wkręcać na obroty

_________________
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 22:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2070
Lokalizacja: Warszawa
ja mam 132KM i też dla mnie za mało :-( faktem jest że jak się pociągnie po 4000-5000 RPM to daje radę ale start z wyciem silnika to nie to co tygrysy lubią najbardziej :-)

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 22:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Mi też czasem brakuje, ale w większości przypadków nie narzekam. W sumie fajnie byłoby robić mocniejsze auta i mieć to turbo i 40 koni więcej, ale przeżyje.


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 22:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Posty: 4552
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków
W Delcie miałem 105 kucyków i czasami przydało by się troszkę więcej. Teraz w Kappie mam o sto kucyków więcej, a dalej czuję niedosyt. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nie ma co gonić za liczbą koni, dobry kierowca i słabszym samochodem sobie poradzi, kiedy trzeba.

_________________
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 22:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Ale widzę, że warto mieć za dużo niż za mało. W przypadku taty schaba jest to widoczne niemal codziennie. Do, w trakcje i po pracy porusza się firmowym Fiatem Panda Van 1,1 Pb 55 koni i jest mało. Niestety, ale Polscy kierowcy są strasznymi egoistami (do końca nie wiem jak to określić), ale naprawdę często zdarza się tak, że podczas wyprzedzania gwałtownie przyspieszają i robi się problem i sami powodują niebezpieczeństwo. Analogiczna sytuacja miała miejsce jak po awarii Ritma poruszaliśmy się Fiatem 126p. Zrozumiałbym gdyby przykładowo schab wyprzedził jakieś auto i wyprzedzone nadążałoby za nim, co jest cholernie trudne, ale na prostej przyspieszają, a na zakrętach wolniej od rowerzysty. Również w przypadku włączania się do ruchu np. na autostradzie ważne jest to, aby zrobić to z dość sporą prędkością. Co by nie mówić często auto mocniejsze jest bezpieczniejsze...

Dziś, podczas niedzielnych nudów uporałem się z trzeszczącym plastikiem klimy :) Zaraz pewnie przez moje zawieszenie będzie skrzypiało co innego, ale co poradzić, Delta nie jest zła.


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 23:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Posty: 4078
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
trigojunior pisze:
1,6 103KM za słaby?

Taz, to z kim Ty się ścigasz

103 kuce na tą budę śmiało starcza...nie raz znajomi się dziwili że ja tylko 1,6 pod maską mam

niestety jak to chyba większość włoszczyzny...trzeba wkręcać na obroty
Auto powinno mieć maaaaksymalnie 10s do setki, ale to taki limit limitów, dobrze by było jakby miało poniżej 9s.
Nie dla ścigania... dla bezpieczeństwa.

_________________
'06 Triumph Sprint ST 1050 ABS
'11 Honda CB600F Hornet
...i służbowy '17 Renault Megane 130KM


Na górę
PostDodany: 06 cze 2010, 23:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2009, 21:31
Posty: 1390
Lokalizacja: Warszawa
Taz pisze:
trigojunior pisze:
1,6 103KM za słaby?

Taz, to z kim Ty się ścigasz

103 kuce na tą budę śmiało starcza...nie raz znajomi się dziwili że ja tylko 1,6 pod maską mam

niestety jak to chyba większość włoszczyzny...trzeba wkręcać na obroty
Auto powinno mieć maaaaksymalnie 10s do setki, ale to taki limit limitów, dobrze by było jakby miało poniżej 9s.
Nie dla ścigania... dla bezpieczeństwa.
Co da 10 sekund do setki skoro może mieć elastyczność muła i można skończyć między naczepą a ciągnikiem ?
Paradoksalnie, wg. mnie lepiej mieć auto słabsze, większa pokora następuje i ocena możliwości. Zwłaszcza że od pewnych prędkości praw fizyki się nie oszuka czy to auto będzie miało 70 czy 500 koni ..
Chyba że ktoś wybitnie leci na żywioł to i M5'ki będzie Tico brał :D

_________________
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD


Na górę
PostDodany: 07 cze 2010, 23:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2070
Lokalizacja: Warszawa
lulu85 pisze:
Co da 10 sekund do setki skoro może mieć elastyczność muła i można skończyć między naczepą a ciągnikiem ?
Paradoksalnie, wg. mnie lepiej mieć auto słabsze, większa pokora następuje i ocena możliwości. Zwłaszcza że od pewnych prędkości praw fizyki się nie oszuka czy to auto będzie miało 70 czy 500 koni ..
Chyba że ktoś wybitnie leci na żywioł to i M5'ki będzie Tico brał :D
Jeśli ma 10 sekund do setki to znaczy że ma przedziały na każdym biegu gdzie całkiem żwawo się porusza - wystarczy pamiętać że jest coś takiego jak skrzynia biegów i umieć nią wachlować.
Jechałem ostatnio Ładą 1500 50 koni i uwierz mi że lepiej mieć auto mocniejsze - przy każdym wyprzedzaniu (z wielką pokorą się brałem za każde) miałem mokro w gaciach ze strachu. A parę razy w życiu mocne przyspieszenie (nie Ładą ;-) ) uratowało mi już tyłek

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 07 cze 2010, 23:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2008, 0:00
Posty: 1421
Imię: Tomek
Lokalizacja: PWL/FZ
lulu85 pisze:
Zwłaszcza że od pewnych prędkości praw fizyki się nie oszuka
A przy mniejszych się oszuka? ;)


A mnie w Deltach wkurza to, że mało jest fajnych HPE na sprzedaż.

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
PostDodany: 08 cze 2010, 1:24 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10102
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
lulu85 pisze:
Paradoksalnie, wg. mnie lepiej mieć auto słabsze, większa pokora następuje i ocena możliwości. Zwłaszcza że od pewnych prędkości praw fizyki się nie oszuka czy to auto będzie miało 70 czy 500 koni ..
Praw fizyki się niestety nigdy nie da oszukać, niezależnie czy jedziemy 30, 120 czy 200km/h. Jest to po prostu niemożliwe. Trzeba tylko wiedzieć, przy jakich prędkościach jakie prawa obowiązują, a raczej jak te prawa wpłyną na zachowanie się samochodu i w pewnych sytuacjach umieć te prawa wykorzystać.

Również wychodzę z założenia, że lepiej mieć więcej i w razie "W" móc wcisnąć gaz i uruchomić dodatkowe konie mechaniczne, niż nie mieć i szukać innych dróg ratunku.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 19 cze 2010, 23:14 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 cze 2010, 15:36
Posty: 17
Skype: klusberg
Lokalizacja: W-wa
Dorzucę też swoją opinię. Moim zdaniem największą wadą, już zresztą wspomnianą, jest widoczność do tyłu, czyli jej brak :)
Sprawę podłokietnika i zarazem schowków mam rozwiązaną za jednym zamachem.
W środku faktycznie mogło by być trochę ciszej, ale tragedii nie ma.
Pozostałe rzeczy to już raczej same plusy :)

_________________
Audi A3 1.9TDI -- była
Civic VI 1.4 -- był
kochana włoszka Delta II 1.6 16v --była


Na górę
PostDodany: 06 lip 2010, 10:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 9:33
Posty: 115
Lokalizacja: KIELCE/RADOM
znikający olej nie wiadomo gdzie. nie cieknie nie kopci a olej znika. poszedl uszczelniacz do silnika zobaczymy jakie efekty

_________________
DELTA 1.6 75km. Obrazek

Specialized Pitch '09 Obrazek


Na górę
PostDodany: 26 wrz 2010, 13:44 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2010, 12:44
Posty: 19
Lokalizacja: Białystok
widoczność do tyłu, co w powiązaniu z zanadto zaparowującą szybą tylna (i w ogóle szyby zaparowują mocno) wkurza i latajaca wskazówka ilości paliwa - podobno standart... a dodatkowo popiskujace plastiki z lewej i prawej strony-chyba drzwi albo słupki a i jeszcze "dzięcioł" w nawiewie przy zapalniu przez 5 sek. tez wkurza;)

_________________
Delta 1,8 90KM > "Lola"...aż nie chce się wysiadać


Na górę
PostDodany: 26 wrz 2010, 13:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4152
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Hmm wkurzające w Deltach zaparowane szyby lub znikający olej? W pierwszym przypadku wypadało by wymienić filtr kabinowy,w drugim też to raczej usterka której trzeba się pozbyć więc wkurzać już nie będzie.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Seat Altea 1.6 MPI


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl