Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 wrz 2019, 18:52

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 30 maja 2011, 18:54 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
Witam- mam 19Lat, dostałem 6 miesięcy temu Lancie, właśnie wkładam do niej new silnik, tuleje, panewki, sprzęgło, amory, tarcze - wcześniej kopiłem chłodnicę, oponki, fele, amory tył itp.. 8 lat temu była malowana i już 2 błotniki do malowania, zderzak z tyłu pęknięty troszkę, klamka od drzwi pasażera urwana jest, to model 1.6 GT i.e. 90KM B+G 86', samochód ogólnie spoczko. W ostatnim czasie spodobały mi się tył napęd 150KM+ i właśnie się zastanawiam, czy nie wkładać już nic w deltę, sprzedać komuś i kupić tył napęd, czy bawić się w roboty, pomalować i jeździć. Proszę o burzę na forum. Może ktoś ma jakieś pomysły jak można niedrogo ulepszyć sobie deltę, jazdę i w ogóle jestem otwarty ::)


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:32 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Używamy polskich znaków, interpunkcja.


Na górę
PostDodany: 30 maja 2011, 19:00 
masz 19 lat..chcesz tył napęd od 150+....zdecydowanie sprzedaj deltę


Na górę
   
PostDodany: 30 maja 2011, 19:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2009, 21:31
Posty: 1390
Lokalizacja: Warszawa
Bez przesady, mógł napisać i że chce 300+ więc mobil1 w głowie jakiś ma ...
150 koni przy tylnym napędzie to nie jest szaleństwo, zabić się można i 24 konnym maluchem ...Poza tym teraz prawie każdy nowy samochód ma >100 koni , a kolega widać że lubi inwestować w samochód.

Jeżeli chcesz się uczyć jeździć bokami to poniżej Integralki tego w Lanciach nie uświadczysz.
Niestety - coś za coś , kup E30 - fajniejszego wycinacza zakrętów nie ma w tych pieniądzach a z czasem będą coraz droższe

_________________
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD


Na górę
PostDodany: 30 maja 2011, 21:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Posty: 1995
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik
Jeżeli zakochałeś się w Lancii a nad łóżkiem masz wielki plakat Delty Integrale to ją zostaw.Jeżeli chcesz mieć chromowane felgi,kozak spojler i glebę - kup lepiej BMW lub Hondę CRX.Wybór należy do Ciebie.Moim zdaniem Lancią Deltą I można się bardzo wyróżnić,tylko trzeba znaleźć sposób,i to nie na forum German Style.


Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, 21:09 przez grodek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 30 maja 2011, 21:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Posty: 2712
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Czasem w Lancii brakuje mi RWD, jednak przód ma też swoje zalety... przede wszystkim znacznie lepiej się prowadzi ;)

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
PostDodany: 30 maja 2011, 22:29 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
Zbyt łatwo się prowadzi, czasem jak każdy chce czymś dodać gazu i zarzucić bok z miejsca, ale pytam ogólnie, czy taka delta I to dobra inwestycja, czy zmienić na coś nowszego?


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 11:36 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Używamy polskich znaków, interpunkcja.


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 1:15 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Posty: 2651
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Zależy co kto lubi. Dobrym rozwiązaniem jest Delta I 150+ ;)
Jak masz dobrego mechanika to zrób Deltę. Wrzuć do niej turbo i nie będziesz chciał BMW. Jeżdżę codziennie Deltą do pracy i w korku co chwila jedzie koło mnie jakieś E36 lub E30, drugiej Delty przez trzy lata nie spotkałem. Za to często widzę jak ludzie obserwują co to, lub kciuk w górze, ze zmianą pasa w korku też nie ma problemu bo chętnie wpuszczają.

Jak lubisz szybko pojeździć to powiem tylko że od BMW dostałem baty trzy razy, za każdym razem to były E92 335 : gafa :

O ile dobrze pamiętam to w Kozienicach mieszka Nerolancia, a on o przekładkach w Deltach trochę wie. Możesz też poszukać na forum wątków o Deltach z przełożonymi silnikami 2,0 Turbo - Przemas81 i Irektob

_________________
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r. &
Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 8:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Posty: 2712
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Oley92 pisze:
zbyt latwo sie prowadzi
Jesteś w błędzie. Znacznie trudniej wyprowadzić FWD z charakterystycznej podsterowności, niż RWD z nadsterowności.

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 11:37 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Poprawiłem pisownię.


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 12:24 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Posty: 47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice
solarzmr pisze:
Zależy co kto lubi. Dobrym rozwiązaniem jest Delta I 150+ ;)
Jak masz dobrego mechanika to zrób Deltę. Wrzuć do niej turbo i nie będziesz chciał BMW. Jeżdżę codziennie Deltą do pracy i w korku co chwila jedzie koło mnie jakieś E36 lub E30, drugiej Delty przez trzy lata nie spotkałem. Za to często widzę jak ludzie obserwują co to, lub kciuk w górze, ze zmianą pasa w korku też nie ma problemu bo chętnie wpuszczają.

Jak lubisz szybko pojeździć to powiem tylko że od BMW dostałem baty trzy razy, za każdym razem to były E92 335 : gafa :

O ile dobrze pamiętam to w Kozienicach mieszka Nerolancia, a on o przekładkach w Deltach trochę wie. Możesz też poszukać na forum wątków o Deltach z przełożonymi silnikami 2,0 Turbo - Przemas81 i Irektob

Mój brat jest mechanikiem Delty:)


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:41 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Używamy polskich znaków!


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 13:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20000
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Sam musisz określić - czego chcesz.
Chcesz szpanować rówieśnikom - sprzedaj Deltę, kup tylnonapędówkę.
Chcesz cieszyć się z jazdy fajnym autem - wzmocnij Deltę. Szczególnie jeśli masz rodzinnego mechaniora.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 14:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2006, 0:00
Posty: 1300
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie
Zostaw sobię deltę, dbaj o nią, a za kilka lat będziesz dumny z jej posiadania i bardziej będzie Cię to cieszyć niż świrowanie tylnonapędowym autem.
Pzdr

_________________
były 2x Delta 1.6 GTi.e.-->jest AR 159-->Ducati 748S-->RMZ 4.5-->


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 19:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Posty: 1995
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik
Nie słuchaj rówieśników.Znając życie i widząc otaczający mnie świat,widzę że ludzie w Twoim wieku lubią popisać się piskiem opon,słuchać głośnego electro-house z subwoofera.Jeżeli chcesz naprawdę zaszpanować to zrób Deltę jak radzą moi przedmówcy/właściciele Delt I,pomaluj na biało i oklej w barwach Martini Racing.Wszyscy Ci będą zazdrościć tego cudeńka.A tak w ogóle to pokaż Twoją Deltę na forum.


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 20:26 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 21:40
Posty: 578
Imię: Hubert
Lokalizacja: Kielce
I ja też popieram, jeśli chcesz naprawdę coś fajnego, dokończ deltę- auto to praktycznie unikat. Auto to klasyk, beemka czy inna zwykła tylnonapędówka nigdy taka nie będzie. Ja jak pokazałem kolegom delcinę, jeszcze z rdzą, nieodpalającym silnikiem to i tak 8-O . Żałować decyzji nie będziesz, a w przeciwnym wypadku zawsze można sprzedać.
Co do malowania? Ja tam wole zostawić wygląd zewnętrzny na oryginał niż jakąś pseudo-wyścigówkę.

_________________
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo
Alfa Romeo 164 3.0V6 12v


Na górę
PostDodany: 31 maja 2011, 21:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2299
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
grodek pisze:
Nie słuchaj rówieśników.Znając życie i widząc otaczający mnie świat,widzę że ludzie w Twoim wieku lubią popisać się piskiem opon,słuchać głośnego electro-house z subwoofera.Jeżeli chcesz naprawdę zaszpanować to zrób Deltę jak radzą moi przedmówcy/właściciele Delt I,pomaluj na biało i oklej w barwach Martini Racing.Wszyscy Ci będą zazdrościć tego cudeńka.A tak w ogóle to pokaż Twoją Deltę na forum.



nic dodać nic ująć,u mnie w pracy jest sporo młokosów co to przy kazdym starcie szpanuja jak to moga zamielic ale na prawdziwych kierowcach tym nie zrobisz wrażenia,za to mina kierowcy bmw gdy go łykasz przy 200 na godzine jest bezcenna :D
jeśli mas zdobrego mechaniora zostaw ją,poszukaj dobrego silnika z turbo,1.6 lub 2.0 z dedryodpicuj jak ta lale ,tak zeby pod maska mozna było jeśc-sam jestem w trakcie takiej operacji a radocha z własnej roboty jest nieziemska,i ciesz sie jazdą.Masz 19 lat, jeśli chcesz mieć unikatowy wóz zrób go pod siebie,a jak chcesz autko za którym będa sikac laski to kup tuningowego niemca-tyle ode mnie
Jak bys zdecydował sie na swapa jest tutaj paru fachowców którzy na pewno Ci pomoga doświadczeniem i swoja wiedzą

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 03 cze 2011, 23:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2008, 0:00
Posty: 341
Lokalizacja: Warszawa
Ja natomiast jako posiadacz którejś już z kolei delty I, decydował bym się na jej zamianę (choć z wielką niechęcią). Chętnie bym dla odmiany poślizgał się bokiem, podłubał bym w gratach które są łatwo dostępne i za mniejsze pieniądze (nie zastanawiając się skąd to ściągnąć? Z czego dopasować?). Samochód nie łatwy w utrzymaniu. Żaden inny samochód nie da ci natomiast frajdy ze ?zwykłej? jazdy, takiej jaką daje delta. Poza tym widok osób w Golfach, patrzących z rolniczym wyrazem twarzy i ewidentnym znakiem zapytania - Co to jest??? ? bezcenne.

Kupił bym e30 (ale tylko tak na chwilę, później bym kupił znowu deltę)... wiem to, bo już tak miałem :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl