Zostałem wywołany to jestem
Zaczynając od maski, wnętrza itp. Maska i lampy w tym roczniku są jak najbardziej w oryginale, od 1991 roku montowali maskę i reflektory od Integrale 16V. Grube wycieraczki również występowały na wyposażeniu. Wnętrze może być oryginalne, ale nie musi. W HF Turbo występowały fotele z alkantary takie jak w Integrale, u mnie oryginalnie było identyczne wnętrze tylko z zielonej alkantary, ale poprzedni właściciel zamienił je z wnętrzem które było w Integralce którą teraz ma
Burzyk, a ja mam fotele od EVO
Co do używania do codziennej jazdy. Ja jeżdżę swoją od 3 lat i nie mogę powiedzieć żeby było to szczególnie awaryjny samochód, a wręcz przeciwnie. Przez ten czas zrobiłem około 30 tyś km i z rzeczy które się popsuły to pompa wodna, łożysko w kole, jeden amortyzator i pompa paliwa (która została wymieniona, ale chyba niepotrzebnie). Co nie oznacza że przez ten czas samochód nic nie kosztował. Jak chcesz żeby samochód który ma 20 lat jeździł bezawaryjnie to musisz o to dbać i wymieniać lub zabezpieczać elementy zanim coś się stanie. Najdroższa zabawa, jeśli chodzi o naprawy to było u mnie uszczelnienie silnika, które robiłem ostatnio. Wiązało się to z wyciągnięciem silnika i remontem głowicy. Ale jednocześnie dowiedziałem się że mam silnik w super stanie, a turbina która była włożona nowa jak samochód przyjechał w 2006 roku do kraju jest prawie jak nowa.