Strona 2 z 2

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 19:32
autor: marco
"strang" pisze:
"Brutus" pisze: W tej chwili mam drugie vw Corrado, z włoskich sprzetów miałem 145 Alfę. Chcę przejść na Integrale bo zawsze była moim marzeniem.
Nie porównuj kolego tych aut do Integrali. I nie dlatego że jestem ortodoksem. Nie ta skala wydatków i trudnosci w obsłudze.
... A , może Brutus - poda nam swoje oczekiwania względem
Delty Integrale .
Być może jeszcze poszukuje - błądzi ? :?
Być może, to nie jest to ?

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 20:36
autor: maciej_ignys
Jesteście świnie nie koledzy :wink:

Na poprzednich zlotach byłem kolejno Mieczysławem i Passatem.

Teraz pojawie się Mercedesem Sprinterem a na pace będę miał Inti. Na pewno !!!!

I proszę mnię tu nie straszyć nowego kolegi :wink:

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 21:07
autor: strang
"maciej_ignys" pisze:Jesteście świnie nie koledzy :wink:

Na poprzednich zlotach byłem kolejno Mieczysławem i Passatem.
I Transitem :lol:

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 21:15
autor: maciej_ignys
"strang" pisze:
"maciej_ignys" pisze:Jesteście świnie nie koledzy :wink:

Na poprzednich zlotach byłem kolejno Mieczysławem i Passatem.
I Transitem :lol:
Stasiu prosiaku :!:

Nie byłem Tranzą :!: No raz Focusem żony jeszcze :wink:

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 21:20
autor: strang
"maciej_ignys" pisze:
"strang" pisze:
"maciej_ignys" pisze:Jesteście świnie nie koledzy :wink:

Na poprzednich zlotach byłem kolejno Mieczysławem i Passatem.
I Transitem :lol:
Stasiu prosiaku :!:

Nie byłem Tranzą :!: No raz Focusem żony jeszcze :wink:
Fakt. Transitem miałes przybyć. Ale za to bąki w domku puszczałes :wink:

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 21:25
autor: maciej_ignys
Ty się moją perystaltyką jelit nie stresuj :wink:

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 21:29
autor: Brutus
Nie ma problemu :D napisze czego oczekuje od auta. moze rzeczywiście błądzę.
1. Musi mieć diody led żeby oświetlały elegancko jezdnię pod samochodem.
2. Musi miec sportowy tłumik min dwururka
3. Dobrze gdyby było pneumatyczne zawieszenie do podrywania lasek które przechodzą przez pasy.

:lol:

A teraz serio:
1. Musi być klasyka - Corrado to był mój start w tym temacie ( cenię to auto więc prosze mu nie ubniżać - nie wiem jakie egzemplarze znacie ale ja miałem prawdziwego rodzynka) Tyle że rzeczywiście chce zaczac przygode z prawdziwym kultem. Bo tylko takie auta cenię - nowe mnie zupełnie nie interesują.
2. Ma spełnić moje marzenia :D
3. Wydatki na auto nie sa ważne - nie ma dla mnie oszczedzania
4. Musi być to auto sportowe, poniewaz do codziennej jazdy mam zamulacza miejskiego i chce na łikendy pojeździć po górkach a takich u nas sporo :) To dopiero frajda - chce żeby auto mimo wieku potrafiło pokazac pazury. Oczywiście wszystko w ramach rozsądku. Zimą też chce od czasu do czasu wyjechac w wolnym czasie.
5. Auto z napędem na 4 koła - obowiązkowo
6. Ma cieszyć mnie nie innych.
7. Jeśli chodzi o czesci to firma w której pracuje kooperuje z Włochami - także tłumacze i znajomości się znajdą.
To moje założenia i przemyslenia. Ciesze się że tak dyskusja sie rozwinęła. Chce wiedziec o wszystkich niespodziankach. Wolę teraz to przemyslec niż kupić auto a potem załować.
Zapomniałem dodać - Uważam że ważna jest też atmosfera w clubie lancia :P

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 21:39
autor: maciej_ignys
Brutusie odpowiem zatem również w podpunktach

1. Pasuje.
2. Moje spełniło.
3. Nie zapominaj o tym :wink:
4. Hm, noooo !!!
5. Pasuje.
6. Pasuje.
7. Może się przydać ale o dziwo najtańsze Inti i części są w Anglii nie u makaronów

A atmosfera....
Try....

Delta HF Integrale - zakup

: 15 sty 2009, 22:05
autor: Brutus
Jesli chodzi o wydatki to na poprzednie auto w ciągu roku wydałem 14 tys. pln. Corek palił 14,5 l / 100km. Jeśli te liczby związane z lancią duzo bardziej odbiegają od tego co miałem wcześniej to rzeczywiście warto temat przemysleć. Ale mam nadzieję że jak kupię zadbany egzemplarz to nie będę miał takich wydatków??? Biore pod uwage to że problem jest z dostaniem części.

Delta HF Integrale - zakup

: 16 sty 2009, 1:06
autor: lancia1969
"Brutus" pisze:Jesli chodzi o wydatki to na poprzednie auto w ciągu roku wydałem 14 tys. pln. Corek palił 14,5 l / 100km. .......
Nie jest wazne ile pali INTe ,ważne jest jak szybko to robi :wink:
Ale przyzwyczaisz sie i czasami Cię zaskoczy.

Delta HF Integrale - zakup

: 16 sty 2009, 12:54
autor: kashmir
"maciej_ignys" pisze:7. Może się przydać ale o dziwo najtańsze Inti i części są w Anglii nie u makaronów
Haha, to prawda, a w związku z tym zaobserwowałem pewną zabawną sprawę.

Otóż przeglądając angielski Ebay i patrząc na stosunek aukcji dotyczących tak aut, jak i częsci do nich, wygląda na to, że... Delta Integrale to najpopularniejszy model Lancii na Wyspach :):):)

Delta HF Integrale - zakup

: 16 sty 2009, 14:21
autor: Brutus
Chciałem jeszcze zapytać cy zawieszenie w Integrale jest bardzo twarde? Ja wyglada sprawa w mieście i jak na naszych wiejsckich drogach, gdzie wiadomo nie zawsze jest równo. Jak reaguje na koleiny?

Delta HF Integrale - zakup

: 16 sty 2009, 14:53
autor: kashmir
"Brutus" pisze:Chciałem jeszcze zapytać cy zawieszenie w Integrale jest bardzo twarde? Ja wyglada sprawa w mieście i jak na naszych wiejsckich drogach, gdzie wiadomo nie zawsze jest równo. Jak reaguje na koleiny?
Jest twarde i takie ma być :). Podobno zwłaszcza z tyłu trzęsie strasznie, sam nie jechałem, ale wiezione osoby coś się tam darły. Niemniej ja tam lubię czuć, co mam pod kołami.

Ja właśnie zakupiłem zestaw tulei poliuretanowych a'la Powerflex i one mają różne stopnie twardości, w zależności od upodobań klienta. Fabrycznie Gralka ma ponoć gumę o twardości 70 stopni Shore'a, ja wziąłem sobie zestaw twardszy, 80. A można i 90.

Delta HF Integrale - zakup

: 16 sty 2009, 15:18
autor: Nat
"Brutus" pisze:Chciałem jeszcze zapytać cy zawieszenie w Integrale jest bardzo twarde? Ja wyglada sprawa w mieście i jak na naszych wiejsckich drogach, gdzie wiadomo nie zawsze jest równo. Jak reaguje na koleiny?
Co za róznica jakie jest zawieszenie? Jakie zamontujesz/zamontował poprzedni własciciel, takie jest/będzie.

Ja należę do tych "szczęśliwców" którzy wciąż mają oryginał, ale ewiiiidentnie czas na zmianę :)

Co do ankiety:

1. Musi mieć diody led żeby oświetlały elegancko jezdnię pod samochodem.

Połowicznie OK. Diody konsoli srodkowej oświetlają ładnie wnętrze kolorem czerwonym. Uwaga- chwalę się: u mnie nie ! : yesyes :



2. Musi miec sportowy tłumik min dwururka

Yes(t) :lol:

3. Dobrze gdyby było pneumatyczne zawieszenie do podrywania lasek które przechodzą przez pasy.

Skup się, czy te laski nie maja pneumatycznego zawieszenia, bo będzie klops ;)

A teraz serio:
1. Musi być klasyka - Corrado to był mój start w tym temacie ( cenię to auto więc prosze mu nie ubniżać - nie wiem jakie egzemplarze znacie ale ja miałem prawdziwego rodzynka) Tyle że rzeczywiście chce zaczac przygode z prawdziwym kultem. Bo tylko takie auta cenię - nowe mnie zupełnie nie interesują.


bingo. Masz jeszcze opcję Stratos :lol: i S4 :lol: :lol:

2. Ma spełnić moje marzenia

Wybrana próbka respondentów potwierdza- spełnia!

3. Wydatki na auto nie sa ważne - nie ma dla mnie oszczedzania

Napisz to sobie własną krwią na dowodzie rejestracyjnym, jak juz kupisz Integrale!

4. Musi być to auto sportowe, poniewaz do codziennej jazdy mam zamulacza miejskiego i chce na łikendy pojeździć po górkach a takich u nas sporo To dopiero frajda - chce żeby auto mimo wieku potrafiło pokazac pazury. Oczywiście wszystko w ramach rozsądku. Zimą też chce od czasu do czasu wyjechac w wolnym czasie.

A cóz przeszkadza zima w integealce? chyba temu, że lubi rdzewieć, więc dokładne zabezpieczenie antykorozyjne+garage+mycie po zasoleniu nad/podwozia wskazane!

5. Auto z napędem na 4 koła - obowiązkowo

Yes(t)

6. Ma cieszyć mnie nie innych.

Trafiony. Tych innych, co się choc trochę znają tez ucieszy :).

"Prooooosze pana, to jest ta Inteeegraaaa?
- Nie. Integra to Honda, a to jest Delta Integrale.
- Nooo właaaaśnieeee..."



Chce wiedziec o wszystkich niespodziankach. Wolę teraz to przemyslec niż kupić auto a potem załować.

Serio:
- kup auto w jak najlepszym stanie blacharskim i napędów (nawet droższe).
- zastanów się, ile chcesz wydac na to auto, po czym pomnóż to przez 3 :)
- przejedź się, a "wsiąkniesz" :)

I zupełnie serio- zapraszamy na zlot za 2 tyg. do Wawy- integralek będzie conajmniej kilka, w różnych konfiguracjach.
BTW wiem o jednej EVO 8V do sprzedania :)


Zapomniałem dodać - Uważam że ważna jest też atmosfera w clubie lancia

no ba! :oops: :roll: :D