Wtyczka Ster. - różnice Dedra Integrale ,a Delta Integrale??

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Wtyczka Ster. - różnice Dedra Integrale ,a Delta Integrale??

Post autor: Wolek » 12 maja 2011, 18:59

Pytam na prędkości bo jeszcze nie miałem czasu sprawdzać. Czy sterownik z Delty Integrale 8v będzie miał identycznie ułożone poszczególne piny we wtyczce (zasilanie, czujniki itp) jak w Dedrze Integrale?? Jedno co widać gołym okiem to, że potencjometr CO w Dedrze jest na wiązce, natomiast w Delcie w sterowniku. Sterowniki to: Dedra - IAW 474 i Delta - IAW 04E/02. Za wszelkie info z góry dziękuję.
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Wtyczka Ster. - różnice Dedra Integrale ,a Delta Integra

Post autor: Wolek » 12 maja 2011, 22:14

Już sam sprawdziłem, w związku z tym, że od dziecka miałem tendencję do ryzyka :-P :D . Komp bezproblemowo działa wraz z chipem Evocars. Jedyna różnica to to, że skład mieszanki wolnych obrotów trzeba ustawić potencjometrem w sterowniku i wszystko śmiga : yesyes : .

P.S. Zrobiłem wieczorny test w Alfie 155 z silnikiem z dedry 2000 turbo A8.000, niedopracowanej, z końcowym wydechem z 1.6 :-P i masa 1400kg . Zmierzone G-techem 0-100 5.7 sek :!: Jak dla mnie szał :)
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”