[Integrale] Części - tylne zawieszenie.
: 28 cze 2011, 10:49
Witam,
może ktoś kto już temat przerabiał oswieci mnie w kilku podstawowych sprawach.
1) Czy tylne zaciski w Integralce są rozbieralne?
Wygląda to tak jakbym na aluminiony "tłok" wciśnięto żeliwne jarzmo które utrzymuje klocki hamulcowe.
Następnie zblokowana taki zestaw wciskanym bolcem przechodzącym przez jarzmo i korpus tłoczka.
Sęk w tym że bolec jest wciśnięty "fabrycznie" głęboko i mimo teoretycznej możliwości rozebrania zestawu - nie widzę realnej możliwości tego uczynienia.
A rozebrać musze, jeśli tylko chce wymienić zestaw naprawczy tylnego zacisku (bez zdjętego jarzma nie wyjdzie tłoczek - w jarzmi nie ma półkolistego wycięcia umożliwiającego jakiekolwiek manewrowanie tłoczkiem)
Więc jak wyjąć tłoczek?
2) Czy ktoś ma jakieś pomysły gdzie można kupić drążki,końcówki czy tuleje tylnego zawieszenia/wahaczy?
Do samego stabilizatora problemu nie ma - dwie gumki powerflexa i po sprawie...a jak z resztą?
Przy obudowanie tylnego dyfra mamy po dwa drążki na stronę.
Każdy z drążków zakończony tuleją metalowo gumową o rozmiarach : śr wew 10mm/śr zewn 24mm / szerokosc 30mm.
Dwa drążki są sztywne, dwa z regulacją zawieszenia (łączniki stabilizatora)- i tu kolejne pytanie.
Czy można kupić same łączniki tych drążków?
Jeśli tak to gdzie?
Zdjęcię poglądowe Link do Aukcji
3) Ktoś kiedyś wspominał o czeskich amortyzatorach HP o ile się nie mylę.
Ktoś to przerabiał?
Jestem na etapie "próby" odtworzenia tylnego zawieszenia - będę wdzięczny za wszelkie sugestie czy pomoc.
może ktoś kto już temat przerabiał oswieci mnie w kilku podstawowych sprawach.
1) Czy tylne zaciski w Integralce są rozbieralne?
Wygląda to tak jakbym na aluminiony "tłok" wciśnięto żeliwne jarzmo które utrzymuje klocki hamulcowe.
Następnie zblokowana taki zestaw wciskanym bolcem przechodzącym przez jarzmo i korpus tłoczka.
Sęk w tym że bolec jest wciśnięty "fabrycznie" głęboko i mimo teoretycznej możliwości rozebrania zestawu - nie widzę realnej możliwości tego uczynienia.
A rozebrać musze, jeśli tylko chce wymienić zestaw naprawczy tylnego zacisku (bez zdjętego jarzma nie wyjdzie tłoczek - w jarzmi nie ma półkolistego wycięcia umożliwiającego jakiekolwiek manewrowanie tłoczkiem)
Więc jak wyjąć tłoczek?
2) Czy ktoś ma jakieś pomysły gdzie można kupić drążki,końcówki czy tuleje tylnego zawieszenia/wahaczy?
Do samego stabilizatora problemu nie ma - dwie gumki powerflexa i po sprawie...a jak z resztą?
Przy obudowanie tylnego dyfra mamy po dwa drążki na stronę.
Każdy z drążków zakończony tuleją metalowo gumową o rozmiarach : śr wew 10mm/śr zewn 24mm / szerokosc 30mm.
Dwa drążki są sztywne, dwa z regulacją zawieszenia (łączniki stabilizatora)- i tu kolejne pytanie.
Czy można kupić same łączniki tych drążków?
Jeśli tak to gdzie?
Zdjęcię poglądowe Link do Aukcji
3) Ktoś kiedyś wspominał o czeskich amortyzatorach HP o ile się nie mylę.
Ktoś to przerabiał?
Jestem na etapie "próby" odtworzenia tylnego zawieszenia - będę wdzięczny za wszelkie sugestie czy pomoc.