Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 wrz 2019, 2:00

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 14 kwie 2013, 17:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Posty: 676
Lokalizacja: KRAKÓW
mozesz zalozyc przednie do tylu bedzie 5 cm nizej ,nie ma nigdzie juz raczej fabrycznych amortyzatorow do integrale auto ma ponad 20 lat a sama marka nie istnieje od 6 miesiecy .


mam do sprzedania Koni Gelb i sprezynami einbach z regulacja twardosci 32 stopnie po regeneracji za 4000 zl


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2013, 18:01 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 10 maja 2011, 10:28
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
bryś pisze:
mozesz zalozyc przednie do tylu
Ale co, sprężyny czy amory?
No i skąd wziąć te przednie, bo jeśli masz na myśli kupno nowych, to chyba od razu lepiej kupić pasujące tylne?
Bo chyba dobrze myślę, że te sprężyny które w tej chwili są z tyłu nie bardzo pasują?


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2013, 20:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Posty: 676
Lokalizacja: KRAKÓW
amortyzatory kup ze zwyklej delty lub prismy przednie i zaloz do tylu


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2013, 22:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 10 maja 2011, 10:28
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
bryś pisze:
amortyzatory kup ze zwyklej delty lub prismy przednie i zaloz do tylu
A możesz rozwinąć?
Czy takie amorki są takie same jak tylne do Integrale?

Bo nie wiem czy się dobrze rozumiemy, nie zależy mi na obniżaniu zawieszenia w stosunku do seryjnej Integrale, wydaje mi się tylko, że te co mam obecnie , to nie są odpowiednie amortyzatory (lub sprężyny) i dlatego auto ma za wysoko tył.
Mylę się?


Na górę
PostDodany: 28 kwie 2013, 22:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Posty: 299
Lokalizacja: Opolska
KS Sporty można kupić gdzieś w PL?


Na górę
PostDodany: 28 kwie 2013, 22:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20000
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Podpytaj w Delta Serwis - wychodzi taniej, niż sprowadzać z zagramanicy.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 28 kwie 2013, 23:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Posty: 299
Lokalizacja: Opolska
ok, z ciekawości - co ty masz u siebie wstawione?Jaki producent?


Na górę
PostDodany: 28 kwie 2013, 23:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20000
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Tutaj wszystko masz opisane, po co się powtarzać ;) ?

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 28 kwie 2013, 23:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Posty: 299
Lokalizacja: Opolska
a jakieś konkrety w postaci opinii na temat tych BC?
Jak to się sprawuje, jak z pracą, głośnością?
Jak z regulacją?
Ogólnie jakie odczucia.


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2013, 0:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20000
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Moje pierwsze gwinty, więc porównań nie będzie. Regulacja twardości banalnie prosta - pokrętłami. Pozostałe nastawy wymagają kręcenia kluczem. Na opcji "twarde" jest bardzo twardo, auto jedzie jak po sznurku. Na opcji soft też jest twardo, ale ciut mniej. Dziś właśnie na opcji soft, na dużej prędkości na łuku, gdzie nieoczekiwanie było sporo wody, auto nerwowo się zachwiało (normalne auto wypadłoby z łuku).
Generalnie, jestem zadowolony, choć brak doświadczenia powoduje, że wszystko sprawdzam metodą prób i błędów.
Czy jest głośno? Co przez to rozumiesz? O jaki rodzaj hałasu chodzi?
Różnica w stosunku do standardowych amorków (prawdopodobnie fabrycznych, przez 24 lata, więc lichych) jest nie do opisania - na plus.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2013, 0:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Posty: 299
Lokalizacja: Opolska
pytam, ponieważ są to jedne z tańszych gwintów - podobnie jak K-Sporty...szukam czegoś, co mi się nie złamie przy większej prędkości.
Opinie o nich są różne.


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2013, 7:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20000
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
To żaden wyznacznik, ale jeden z polskich "ekspertów od integrale" twierdzi, że sporo tego pakują Niemcy do swoich integralek. Gwarancja jest. Po roku uzywania (wiem, krótko...) nie ma absolutnie żadnych objawów negatywnych zjawisk.
W każdym razie jak dotychczas - ja polecam.
K sport, BC Racing i jak tam jeszcze - czy to aby nie jest jedna taśma, tylko naklejki różne? ;)

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2013, 8:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 10 maja 2011, 10:28
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
A ja w międzyczasie zamiast nowych dałem do regeneracji stare amory, koszt akceptowalny (780 zł za całość).
I przy okazji wymieniłem tylne sprężyny dzięki "mądrym" z forum, co to twierdzili że mam coś nie tak z zawieszeniem tylnym bo za wysoko stoi.

Okazało się, że sprężyny wymieniłem całkiem niepotrzebnie, bo nadal stoi tak jak stała, a "mądrzy" pewnie w życiu na oczy nie widzieli delty integrale z seryjnym zawieszeniem, stojącej na spadku, co nie przeszkadzało im się mądrzyć.


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2013, 11:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Posty: 299
Lokalizacja: Opolska
mnie raczej regeneracje nie interesują
P.S.
Jakieś aktualne namiary na "delta serwis" - nazwa i lokalizacja się chyba zmieniały.


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2013, 13:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20000
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Klik.
Jeśli nie masz parcia na gwint, to jakiś czas temu mieli tez porządne wkłady do amorów za rozsądną cenę.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl