Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: bryś » 14 kwie 2013, 17:10

mozesz zalozyc przednie do tylu bedzie 5 cm nizej ,nie ma nigdzie juz raczej fabrycznych amortyzatorow do integrale auto ma ponad 20 lat a sama marka nie istnieje od 6 miesiecy .


mam do sprzedania Koni Gelb i sprezynami einbach z regulacja twardosci 32 stopnie po regeneracji za 4000 zl

Cavallino
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 10 maja 2011, 10:28
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Cavallino » 14 kwie 2013, 18:01

bryś pisze:mozesz zalozyc przednie do tylu
Ale co, sprężyny czy amory?
No i skąd wziąć te przednie, bo jeśli masz na myśli kupno nowych, to chyba od razu lepiej kupić pasujące tylne?
Bo chyba dobrze myślę, że te sprężyny które w tej chwili są z tyłu nie bardzo pasują?

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: bryś » 14 kwie 2013, 20:17

amortyzatory kup ze zwyklej delty lub prismy przednie i zaloz do tylu

Cavallino
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 10 maja 2011, 10:28
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Cavallino » 14 kwie 2013, 22:54

bryś pisze:amortyzatory kup ze zwyklej delty lub prismy przednie i zaloz do tylu
A możesz rozwinąć?
Czy takie amorki są takie same jak tylne do Integrale?

Bo nie wiem czy się dobrze rozumiemy, nie zależy mi na obniżaniu zawieszenia w stosunku do seryjnej Integrale, wydaje mi się tylko, że te co mam obecnie , to nie są odpowiednie amortyzatory (lub sprężyny) i dlatego auto ma za wysoko tył.
Mylę się?

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Kamien » 28 kwie 2013, 22:48

KS Sporty można kupić gdzieś w PL?

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Nat » 28 kwie 2013, 22:51

Podpytaj w Delta Serwis - wychodzi taniej, niż sprowadzać z zagramanicy.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Kamien » 28 kwie 2013, 23:14

ok, z ciekawości - co ty masz u siebie wstawione?Jaki producent?

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Nat » 28 kwie 2013, 23:21

Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Kamien » 28 kwie 2013, 23:44

a jakieś konkrety w postaci opinii na temat tych BC?
Jak to się sprawuje, jak z pracą, głośnością?
Jak z regulacją?
Ogólnie jakie odczucia.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Nat » 29 kwie 2013, 0:08

Moje pierwsze gwinty, więc porównań nie będzie. Regulacja twardości banalnie prosta - pokrętłami. Pozostałe nastawy wymagają kręcenia kluczem. Na opcji "twarde" jest bardzo twardo, auto jedzie jak po sznurku. Na opcji soft też jest twardo, ale ciut mniej. Dziś właśnie na opcji soft, na dużej prędkości na łuku, gdzie nieoczekiwanie było sporo wody, auto nerwowo się zachwiało (normalne auto wypadłoby z łuku).
Generalnie, jestem zadowolony, choć brak doświadczenia powoduje, że wszystko sprawdzam metodą prób i błędów.
Czy jest głośno? Co przez to rozumiesz? O jaki rodzaj hałasu chodzi?
Różnica w stosunku do standardowych amorków (prawdopodobnie fabrycznych, przez 24 lata, więc lichych) jest nie do opisania - na plus.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Kamien » 29 kwie 2013, 0:10

pytam, ponieważ są to jedne z tańszych gwintów - podobnie jak K-Sporty...szukam czegoś, co mi się nie złamie przy większej prędkości.
Opinie o nich są różne.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Nat » 29 kwie 2013, 7:36

To żaden wyznacznik, ale jeden z polskich "ekspertów od integrale" twierdzi, że sporo tego pakują Niemcy do swoich integralek. Gwarancja jest. Po roku uzywania (wiem, krótko...) nie ma absolutnie żadnych objawów negatywnych zjawisk.
W każdym razie jak dotychczas - ja polecam.
K sport, BC Racing i jak tam jeszcze - czy to aby nie jest jedna taśma, tylko naklejki różne? ;)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Cavallino
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 10 maja 2011, 10:28
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Cavallino » 29 kwie 2013, 8:29

A ja w międzyczasie zamiast nowych dałem do regeneracji stare amory, koszt akceptowalny (780 zł za całość).
I przy okazji wymieniłem tylne sprężyny dzięki "mądrym" z forum, co to twierdzili że mam coś nie tak z zawieszeniem tylnym bo za wysoko stoi.

Okazało się, że sprężyny wymieniłem całkiem niepotrzebnie, bo nadal stoi tak jak stała, a "mądrzy" pewnie w życiu na oczy nie widzieli delty integrale z seryjnym zawieszeniem, stojącej na spadku, co nie przeszkadzało im się mądrzyć.

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Kamien » 29 kwie 2013, 11:33

mnie raczej regeneracje nie interesują
P.S.
Jakieś aktualne namiary na "delta serwis" - nazwa i lokalizacja się chyba zmieniały.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

Post autor: Nat » 29 kwie 2013, 13:48

Klik.
Jeśli nie masz parcia na gwint, to jakiś czas temu mieli tez porządne wkłady do amorów za rozsądną cenę.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”