Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 gru 2018, 21:02

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 28 lut 2015, 9:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 24 lis 2014, 21:20
Posty: 28
Imię: Michał
Lokalizacja: Rzeszów
Witam,
Mam problem ze swoją Integralką, mianowicie: Wcześniej auto chodziło ok, czasem przy pełnym gazie miało lekką turbo dziurę na ułamek sekundy. Podczas wizyty na hamowni goście powiedzieli, że jest tam jakiś uskok mocy i żeby zacząć od zapłonu. Samochód przy okazji innych napraw u mechanika dostał nowe świece, przewody, kopułkę i palec.
Od tego momentu po dłuższym rozgrzaniu ( samochód musi przejechać jakieś 20-30km, wcześniej nawet przy 90 stopniach jest ok, albo bardzo sporadycznie) przy ok 4000-5000 obrotów przerywa całkowicie na ułamek sekundy przy pełnym gazie. Obroty na obrotomierzu spadają na chwilę i mocno szarpnie, potem jedzie dalej do 6000. Wydaje mi się że w momencie gdy ma strzelić, jest trochę słabsza, ale to być może tylko moje wrażenie. Na wolnych obrotach jest ok, chodzi równo, wkręca się bez problemu. Jeśli nie strzeli to też jedzie równo w pełnym zakresie obrotów. Kolejny mechanik wymienił dwa czujniki, jakieś od obrotów. Wczoraj odebrałem auto, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów strzeliła raz, potem za chwilę drugi, i potem już prawie za każdym razem. Po lekkim przestygnięciu krótka przejażdżka i wszystko ok.. Macie jakieś pomysły? Zapłon, kiepskie przewody? Cewka? Czy coś zupełnie innego?


Na górę
PostDodany: 28 lut 2015, 13:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 654
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Szukaj problemu w układzie paliwowym... może to być problem z pompą paliwa lub dotankuj :)

W moim aucie występuje identyczna sytuacja jak ilość paliwa jest przed rezerwą, a gdy dotankuje i jest około pół baku paliwa to wszystko wraca do normy.

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Na górę
PostDodany: 01 mar 2015, 19:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Posty: 675
Lokalizacja: KRAKÓW
stukówka pewnie się odzywa bo za dużo turbina ładuje , lub map-sensor , powyżej 1,2 bara na seryjnym sofcie tak bywa, może być ze przeładowuje wtedy stukowy wycina zapłon


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl