Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 lis 2018, 7:42

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 18 gru 2014, 15:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 650
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Witam mam problem, myślę ze ktoś coś pozmieniał w ustawieniach softu sterownika auta.
Dedra 2.0b turbo Integrale 124kw.
Sterownik silnika WH474.08/8PP.WK
Samochód bardzo dożo pali około 20 litrów w trasie, a w mieście około 18 litrów benzyny, przy dość spokojnej jeździe.
Zauważyłem że jak jadę na np 4 biegu i jest około 3 tys. obrotów na obrotomierzu i puszcze pedał gazu, wtedy zaczyna mi strzelać z tłumika. Nasuwa mi się wniosek, że wtrysk paliwa nie jest odcinany, tylko nieustannie jest podawane paliwo.
Czujnik położenia przepustnicy jest ustawiony. Na postoju pokazuje 0.5V. EGR jest zaślepiony.
Po odkręceniu obudowy sterownika na jednym z czipów jest naklejka z danymi sterownika, tak jakby ktoś go wyjął i przeprogramował a następnie podpisał.
Jak wrócić do ustawień fabrycznych ??
co może być jeszcze powodem dużego spalania ??
kupiłem przewód diagnostyczny z programem euroscan 2000 niestety nie posiadam komputera z dwoma gniazdami rs232 (com)
Czym jeszcze mogę podłączyć auto do zdiagnozowania ?


Załączniki:
20141218254.jpg
20141218254.jpg [ 262.27 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
20141218251.jpg
20141218251.jpg [ 201.92 KiB | Przejrzano 2773 razy ]
20141218249.jpg
20141218249.jpg [ 161.65 KiB | Przejrzano 2773 razy ]

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Ostatnio zmieniony 18 gru 2014, 17:24 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!
Na górę
PostDodany: 28 gru 2014, 23:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 650
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Udało mi się podłączyć auto do ecuscanu, błędów brak. Ustawiłem przepustnice idealnie według programu diagnostycznego auto przestało strzelać, czyli jest odcięcie wtrysku po puszczeniu pedału gazu.
Minimalnie skorygowałem ustawienie kąt wyprzedzenia zapłonu. Myśle że wszystko jest teraz ok.

Mógł by ktoś porównać moje wskazania z programu do swoich czy są podobne ustawione jak u was;) ??
głównie chodzi mi o "CO potentiometer "


Załączniki:
20141222262.jpg
20141222262.jpg [ 227.96 KiB | Przejrzano 2693 razy ]

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl