Post
autor: MiroMiglia » 11 lis 2010, 19:21
Koledzy ,trochę spokoju bym zalecił z tym silnikiem.
Po pierwsze podłączyć tą urwaną wtyczkę i udać się na najbliższy komputer celem kompleksowej diagnostyki !
Przeczuwam tam już takie nawarstwienie błędów w ECU że sam sobie z tym nie poradzisz.
Sam fakt konieczności przestawiania przepustnicy ,świadczy że ten silnik nie wie co się z nim dzieje.
Normalnie ta śruba od regulacji nie powinna być raczej ruszana .
U mnie np. wymiana czujnika tzw. zimnego startu ( właśnie przy termostacie ) przywróciła chęć do życia 2.0 16V Turbo.
A koszt czujnika to 30 parę złociszy.
Także ,reasumując nie eksperymentuj , tylko ciśnij na warsztat i życie stanie się piękniejsze.
Pozdrawiam Miro.
Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks
Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356