Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 24 lut 2019, 0:53

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 12 paź 2010, 17:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Grzesiu przy zdjętym chodzi na pelnym gazie,nawet tk jak ma być tylko delikatnie z tym gazem laduje 0,9 i nie przerywa,tylko przy naglym depnięciu.


Na górę
PostDodany: 20 paź 2010, 20:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Czy ma ktoś może do sprzedania komplet pewnych wtrysków do integralki ,a czy mogłyby być innego samochodu turbo?


Na górę
PostDodany: 21 paź 2010, 23:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Posty: 675
Lokalizacja: KRAKÓW
60 zł sztuka


Na górę
PostDodany: 04 lis 2010, 17:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Witam ,jestem wlaśnie po paru rzeczach które zrobilem ale efekty niestety żadne:(
Wyjąlem wtryski i zanurzylem je na calą noc w ropie a i też pracowaly w niej oklo 6 godzin niestety żadnych efektów jest identycznie jak bylo,czy możeciee mi jeszcze coś poradzić,czujnik spalania stukowego też podmienialem i dalej to samo.Pompa po zaślepieniu nadmiaru daje 5.5-6 bar i nie myle tutaj wydajności z ciśnieniem.


Na górę
PostDodany: 04 lis 2010, 21:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2299
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
nie wiem, nie znam się -dzięki Grzesiowi taki problem usunąłem-choć może podobny też nie dawało pełnej mocy a wina leżała po stronie czujnika znajdującego się w kopułce taki magnetyczny-koszt 45 zł nie wiem czy to jest winne ale u mnie pomogło i daję pełną moc jak zawsze :D


p.s ale skoro Grzesiu o tym nie wspomina to pewnie nie to ;) :D

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 06 lis 2010, 9:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Posty: 895
Lokalizacja: Warszawa
Strzela w wydech przy tym przerywaniu??
Ciśnienie paliwa jest dobre-5 wystarczy.
Jak jest opcja to trzeba szerokopasmówke w wydech wkręcić.

_________________
banymotorsport.pl


Na górę
PostDodany: 07 lis 2010, 10:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Tak strzeli w wydech choć nie zawsze ale 90% strzeli,wymienilem choć na inne używane ale raczej pewne:
-czujnik w aparacie zaplonowym przerwa 0,5
-czujnik polorzenia walu przerwa 0,45
-czujnik polorzenia przepustnicy
-pracuje bardzo ladnie,równiótko
Po za tym sprawdzilem jeszcze tą rurke z paliwem co biegnie przez caly samochód puszczając paliwo wężykiem bezpośrednio z baku na listwe wtryskową.
Efekt jest taki że ogólnie wszystko się poprawilo ale dalej przerywa;
-1bieg gaz do dechy i przerwie tak przy 0,8bar
-2bieg gaz do dechy i przerwie podobnie jak wyrzej
-3bieg gaz do dechy i przerwie podobnie jak wyrzej
ale już gzdieś od 4 biegu gaz do dechy pelne doladowanie tak okolo 1,0bar (pelny zegar doladowania)i ciągnie bez problemu?,tak samo 5bieg?
Nasuwa mi się taki wniosek że jakby mialy na to obroty silnika,
-niby mniejsze obciążenie duże obroty.....przerywa
-niby duże obciązenie mniejsze obroty.....nie przerywa


Na górę
PostDodany: 07 lis 2010, 11:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Posty: 675
Lokalizacja: KRAKÓW
Kręciłeś zaworem przy turbinie (śrubą rzymską) ?
Masz mapy kombinowane czy fabryka ?
Problem chyba w sterowniku .
Jak chcesz możesz podjechać mam inny sterownik (kombinowany) możesz podpiąć i się przejechać
sprawdzić .


Na górę
PostDodany: 07 lis 2010, 14:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Brysiu nic nie kręcilem,a sterownik chyba oryginalny ja nic nie kombinowalem,a delta 4wd na której zrobilem ten samochód stal8-9 lat cyba że poprzedni wlaściciel coś kombinowal ale nie sądze jedynie ja zmienilem turbo na T3,a w 4wd chyba byla T2 ale czy to ma jakieś znaczenie?nie wiem


Na górę
PostDodany: 23 lis 2010, 16:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Posty: 356
Lokalizacja: Kraków
A czy przerywanie per bieg jest przy innych obrotach ,vel im wyzszy bieg tym wczesniej przerywa ? ;)

_________________
>www.italiantunedcars.pl


Na górę
PostDodany: 24 lis 2010, 19:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Troszkę sprawa się rozwiązala okazalo się że środkowy pin od czujnika uchylenia przepustnicy byl wypadnięty po wlozeniu jest ok nie przerywa ,ale zmienilo się jedno laduje tylko do 0,8bar z tym ze już nie przerywa,czyli czeka mnie następna kampania uporania się z następnym problemem


Na górę
PostDodany: 25 lis 2010, 14:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Temat opanowany Hura hura Hura!!!!!!!!!
Autko teraz Zap.....a aż miło:)
Dziękuje wszystkim za pomoc i cierpliwość,szczególnie Grzesiowi i Bartkowi.


Na górę
PostDodany: 25 lis 2010, 14:38 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10966
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Czyli co ostatecznie było przyczyną?

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119

Obrazek


Na górę
PostDodany: 26 lis 2010, 17:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 440
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
Ostatecznie to tylko ten pin i na drugi dzień spędzony przy regulacji i jest w końcu ok!:)


Na górę
PostDodany: 26 lis 2010, 21:21 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10966
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Super, cieszę się, że już jeździ równie dobrze jak wygląda.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl