Delta Integralle - ustawienie faz rozrządu

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Delta Integralle - ustawienie faz rozrządu

Post autor: bryś » 23 mar 2006, 22:15

założyłem gereta t4 i auto przestało jechać zalewa je paliwo zanim turbo doładuje pozatym coś z zapłonem chyba musze dać zarobic specjalistą, bo nie jestem w stanie sam wyregulować faz rozrządu ,ilosci paliwa i zapłonu. Dziś cały dzień kombinowałem i poza parskaniem i ogniami z wydechu nic ciekawego ,jutro spróbuje na innych mapach wtrysku ?Potrzebuje kogoś z hamownią 4x4 i praktyką?

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Odp: większa turbina i problemy

Post autor: lancia1969 » 23 mar 2006, 22:29

"bryś" pisze:założyłem gereta t4 i auto przestało jechać zalewa je paliwo zanim turbo doładuje pozatym coś z zapłonem chyba musze dać zarobic specjalistą, bo nie jestem w stanie sam wyregulować faz rozrządu ,ilosci paliwa i zapłonu. Dziś cały dzień kombinowałem i poza parskaniem i ogniami z wydechu nic ciekawego ,jutro spróbuje na innych mapach wtrysku ?Potrzebuje kogoś z hamownią 4x4 i praktyką?
Rafał a mapa masz jakiego seria?- czyta tylko do 2.0 bara! (nie pamiętam jak oglądałem to cudo), objaw wskazuje na ubogą mieszanke ( ogien z rury) , miałem teraz to samo żle wpiąłem podciśnienie i też- brak wolnych, strzały i tylko jechał w granicach 1900- 2300 , generalnie seryjnie T4 jest ustawione na 1.5 bara (EvoIII) a jak masz serie eproma powinien elektrozaworem odcinać 0.9 . Wepnij Euroscana powinien błędy wywalic -może słaba cewka od koła pasowego?? Sprawdż dla spokoju termometr pow. zassysanego
Może w sobote podjade to podyskutujemy :)
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Delta - większa turbina i problemy

Post autor: bryś » 24 mar 2006, 7:28

u mnie jest chyba inny problem prawdopodobnie rozrząd trzeba wyregulować bo jest na kołach regulowanych na oko bo znaków nie było !!!

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Delta - większa turbina i problemy

Post autor: lancia1969 » 24 mar 2006, 13:18

"bryś" pisze:u mnie jest chyba inny problem prawdopodobnie rozrząd trzeba wyregulować bo jest na kołach regulowanych na oko bo znaków nie było !!!
Rafał
Ten silnik na seryjnych wałkach nie ma więcej regulacji niż 60 stopni dla ssącego i 40 dla wydechu.
Ja to robie tak:
Ustawiam GMP na 1(wałki mijanka na 4)

Przesuwam wałek ssący do oporu ( dotyka zawór tłok) w prawo i potem cofam o 15 stopni.
Wałek wydechowy w lewo do oporu i potem 30 stopni w prawo.

Odpal-zapłon podciśnienia reguluje ( potencjometrem przepustnicy)
na 10 stopni i kręcisz - strzela rure- wydech pchasz o kolejne 5 stopni , strzela w ssący cofasz ssący 5 stopni i tyle :D

Aha i zawsze wypinam elektrozawór od regulacji turbiny ( ładuje tylko tyle ile ma fabrycznie na by-passie ustawione 0.7)

Potem dostrajam jak juz widzi odcięciei w miarę "żwawo" reaguje na przepustnice
Grzegorz

GG 13364997

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”