Pepto pisze:
lancia1969 pisze:
Mylisz się
Pepto 
pali i to całkiem przyzwoicie - tylko bez odpowiednich modów nie jedzie -ale zapala a chodzi tak równiótko że aż przyjemnie tylko po dodaniu gazu zaczynają się schody , mało tego pali nawet na kompie z wolnossaka tempra , tipo ,itp itd tylko musi to być seria IAW 8....
No skoro sprawdzone to da to się w sumie wytłuamczyć, bo sygnał napięciowy z map i tak będzie niski przy zamkniętej przepustnicy (TPS, CLT, IAT będzie podobne więc tu problemu nie ma)
Dokładnie jest tak jak piszesz

, można to ominąć dokładając drugiego -Map-a , stroisz CO na minimum i da się jeździć - nawet powiem że jest dość miły dól ( lepszy od oryginału) a góra bardziej żwawa ale nie ma szału co do mocy , w zależności od kondycji silnika tak +5 do 10 KM natomiast poprzez bardziej agresywną charakterystykę doładowania moment idzie szybciej w górę - odczucia dużo przyjemniejsze
Pepto pisze:
ale co z wysterowaniem wtrysków czy czasem IAW w 8v nie miało "resitor pack'a", co by zabezpieczyć tranzystory mocy.
No własnie miało ale wkładamy ECU z 16V który miał niskoomówki.
Pepto pisze:
Co do kompów z wolnossaka to ofc. dopóki nie zamkniesz zakresu 100kPa to będzie jakoś jechać

Też oszukasz... wkładając rezystor 500om na piny , problemem jest natychmiastowe zubożenie mieszanki powyżej 0,4 bar, wniosek jest taki że można komputer z atmosfery spokojnie wykorzystać do założenia soft turbo takie pierdnięcie w kolektorek silnika atmosferycznego nawet 0,2 bar a dodatkowo prosty układ z 5-tym wtryskiem na mikroswitchu dałoby baaardzo dużo frajdy w sumie niewielkim kosztem.