Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 11 gru 2018, 5:45

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 17 mar 2010, 17:35 
Offline
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Posty: 598
Lokalizacja: Krosno
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł dac jakieś namiary na osobę bądź firmę, która może sprzedać gotowy program do dedry integrale, najlepiej jakiejś dobrej znanej firmy lub zrobiony, przetestowany na samochodzie. Z tego co zauważyłem ciężki temat z chipem do tego modelu, ale może ktoś coś wie. Z góry dzięki!


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 20:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Spróbuj skontaktować się z Grzesiem-Lancia 1969-on powinien na to coś poradzić
Z tego co się kiedyś dowiadywałem to najlepiej jest napisac program od nowa pod dany samochód ,pod charakterystyke jego pracy,a przedtem zrobic hamownie żeby wiedzieć co i jak

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 20:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Dolacze sie do tematu

Dokladnie chodzi o wsad do pamieci eprom ECU Tylko gdzie go zdobyc ?

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 20:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Lukasz_TG pisze:
Dolacze sie do tematu

Dokladnie chodzi o wsad do pamieci eprom ECU Tylko gdzie go zdobyc ?


Chodzi ci o kości które się wlutowywuje w kompa???

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 20:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Posty: 1262
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie
przemas81 pisze:
Lukasz_TG pisze:
Dolacze sie do tematu

Dokladnie chodzi o wsad do pamieci eprom ECU Tylko gdzie go zdobyc ?
Chodzi ci o kości które się wlutowywuje w kompa???
Jemu raczej chodzi o program ECU, a nie o kość .
Przemas sklerotyku ;) juz ci to kiedyś tłumaczyłem - a kości pamięci raczej nie do zdobycia. Nie produkują ich od około 10 lat
Będzie ciężko

_________________
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 20:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
miszax pisze:
przemas81 pisze:
Lukasz_TG pisze:
Dolacze sie do tematu

Dokladnie chodzi o wsad do pamieci eprom ECU Tylko gdzie go zdobyc ?
Chodzi ci o kości które się wlutowywuje w kompa???
Jemu raczej chodzi o program ECU, a nie o kość .
Przemas sklerotyku ;) juz ci to kiedyś tłumaczyłem - a kości pamięci raczej nie do zdobycia. Nie produkują ich od około 10 lat
Będzie ciężko



No jo nie czepiaj się :-? A kości do zdobycia bo mam znajomego co chipuje autka i daje z tym rade-tak się zastanawiam czy jak delte postawie na nogi to do niego się nie kopsnąć :D

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 21:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Posty: 1262
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie
Dlatego pisałem raczej nie do zdobycia - jak ktoś ma swoje dojścia jak ja czy ty to zdobędzie ;)

_________________
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 21:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Jemu raczej chodzi o program ECU, a nie o kość .
Przemas sklerotyku ;) juz ci to kiedyś tłumaczyłem - a kości pamięci raczej nie do zdobycia. Nie produkują ich od około 10 lat
Będzie ciężko
Chodzi mi o kosc umieszczona w ECU da sie ja programowac dowolnie trzeba tylko wylutowac podstawic pod programator i wgrac nowy wsad z innymi ustawieniami, tylko trzeba go miec. Inaczej wyglada sprawa z zaplonem bo posiada oddzielny modul, ktory ma ustawiony kat wyprzedzenia zaplonu.

W nowszych autach zwlaszcza JTD, TDI sprawa chip tuningu wyglada zupelnie inaczej mozna eprom modyfikowac bezposrednio poprzez OBD nie ingerujac fizycznie w elektronike :)

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 21:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
HaHAHa a więc jednak kości : yesyes :
Jak pisał miszax-ciężko dostać a i na 10 kupionych sztuk część będzie uszkodzona

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 17 mar 2010, 21:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Posty: 1262
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie
Lukasz_TG pisze:
Chodzi mi o kosc umieszczona w ECU da sie ja programowac dowolnie trzeba tylko wylutowac podstawic pod programator i wgrac nowy wsad z innymi ustawieniami, tylko trzeba go miec.
Po pierwsze tej kości się nie wylutowuje, i tak dowolnie nie da się jej programować.
Programowanie tej kości to wyższa szkoła jazdy (choć wydaje się proste).
Aby ją zaprogramować trzeba posiadać programator UV.
Bardzo łatwo jest s : cenzura : ć kość podczas programowania więc jeśli masz skąd to weź zapas.
W praktyce wygląda to tak że nawet jak poprawnie zostaną odczytane sumy kontrolne wsadu po jego wgraniu, to po włożeniu nowo zaprogramowanej kości do ECU motorek niestety niebangla. Pół biedy jeśli spie : cenzura : sz samą kość :!: :!: :!:

_________________
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci


Na górę
PostDodany: 18 mar 2010, 10:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Posty: 895
Lokalizacja: Warszawa
Nie ma problemu z kościami,integralki maja podstawki i nie trzeba nic lutować.
UV jest potrebnr do kasowania a nie do nagrywania.
Mam gotowce do HF ,Q4,EVO, i kilkanaście sztuk do SC/CC
I oczywiście czyste seryjne kości.

_________________
banymotorsport.pl


Na górę
PostDodany: 22 mar 2010, 10:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Posty: 273
Lokalizacja: Łódź
Kostka w której zapisany jest ROM to "27c128", oczywiście różnią się one nazwą w zależności od producenta, rodzaju obudowy, możliwości kasowania itd.
Do komputerków MM wchodzi kostka w obudowie DIP28, wersie jednokrotnego zapisu kosztuje około 6PLN a kostka okienkiem do kasowania promieniami UV około 12PLN.
Do zapisu i odczytu trzeba programator np taki:
:link:

Z gotowym epromem będzie ciężko, można by samu pobawić się w edycję, program Tuner Pro
:link:
Są gotowe definicje dla Integrale 8v zarówno kat jak i bez, oraz 16v można za ich pomocą odczytać wsady od Dedry i obejrzeć sobie mapy paliwa zapłonu, korekcji, overbustu itd.
Niestety strojenie w ten sposób to ból w dupie, delikatna zmiana i trzeba wyciągać kostkę kasować, programować wsadzać i tak do skutku. Jest co prawda emulator EPROMU 27c128, koszt około 200$ w którym można na "żywo" zmieniać parametry i wtedy można stroić ale to się robią koszty (oczywiście bez szerokopasmówki dokładnego wskaźnika doładowania i ETG, raczej za strojenie bym się nie brał).

Analizując to wszytko chyba lepiej zaopatrzyć się w ECU Mastera DET III, i mamy wtedy nowoczesną świnię z USB, mamy możliwość sterowaniem dawką paliwa, zapłonem, boostem oraz jednym wyjściem parametrycznym (0,1), a więc wszytko co dusza zapragnie, do tego wbudowany miernik osiągów i logowanie parametrów do wewnętrznej pamięci, koszt około 550PLn więc dramatu nie ma. Do tego twórcy odgrażają się ze właśnie powstaje soft zmieniający DET III w Stand Alone, bardzo prosty (Wtrysk full group albo batch fire, zapłon waste spark, wszytko ma śmigać jako alpha-N niestety, ale czego więcej wymagać od świni.)


Na górę
PostDodany: 22 mar 2010, 15:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Posty: 356
Lokalizacja: Kraków
Mialem ecumastera (wiecej szkody niz pozytku - odczepi/przyrdzewieje/bedzie zla wilgotnosc/temperatura itd i mamy problem szukajac winy w osprzecie) , zreszta jadzwin(tworca) pomagal mi w odpaleniu na tym urzadzeniu bo byly problemy ;) Modyfikowalo sie glownie mape paliwa i moznabylo cofnac zaplon + ustawic ebc .
Jednak lepiej modzi sie w ori ecu , emulator/programator + elektrycznie kasowalne epromy (w PL slabo dostepne) i mozna sie bawic jak na stand alon-ie , chociaz pliki zrodlowe czy jak to sie zwie nie maja wszystkiego ujawnionego i niekiedy trzeba miec wiedze .
Do 1.6 8vt/2.0 8vt sa dostepne i mozna samemu sobie zmieniac wzbogacenia/paliwo/zaplon , przydatne jak sie zmienia map sensora i zmieniaja sie wartosci itd


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl