Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 13 gru 2018, 12:24

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 15 gru 2009, 19:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Posty: 164
Lokalizacja: Częstochowa
Tak mi się przypomniało i co jakiś czas mnie zastanawia pewien fakt.

Jak robiłem uszczelkę pod głowicą w dedrze u mechanika, to powiedział mi, że jest coś nie tak z turbiną, chodzi chyba o mocowania. Nie oglądałem tego dokładnie, więc i opis będzie trochę pokręcony.

Otóż powiedział mi, że (chyba mocowanie turbo) jak jest normalnie na 3, czy 4 śruby (tego też nie wiem ile dokładnie) to u mnie nie ma fizycznej możliwości przykręcić jej na wszystkie śruby, bo jakby się jej nie ułożyło, to nie da się ustawić, żeby wkręcić we wszystkie otwory śrubę.

Trochę to zamotałem, ale nie widziałem tego, nie miałem w rękach i nie wiem do końca o co chodzi. Przypomniało mi się tylko to co mi mówił mechanik kilka miesięcy temu podczas naprawy i teraz mi się przypomniało i chciałem się z Wami podzielić.

Może ktoś z Was szanownych amatorów wydmuszek będzie wiedział o co chodzi. Niebawem może będę miał chwilę i zajrzę tam i pstryknę kilka fotek To może będzie jaśniej, ale póki co może ktoś obędzie się bez tego. Jakaś hybryda czy co??


Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 9:22 przez miszax, łącznie zmieniany 1 raz.
zmieniłem tytuł na zgodny z regulaminem


Na górę
PostDodany: 15 gru 2009, 20:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
mamw delcie silnik dedry to musiałbym wejśc do kanału i luknąc jak to się tam ma :-?

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 16 gru 2009, 23:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Posty: 164
Lokalizacja: Częstochowa
I nikt nie wie??

No nic. trzeba czekać, aż się Grzesiu pojawi. : yesyes : :)


Na górę
PostDodany: 16 gru 2009, 23:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Posty: 335
Lokalizacja: niebocko
wyjasnij dokladnie jakie mocowanie bo turbo jest przykrecane do bloku jedna sruba a pozatym do kolektora wydechowego i tutaj jest faktycznie 4 sruby ja jak wyciagalem dwukrotnie turbo to za drugim razem 30 min i masz turbo na stole a mianowicie wykrecasz wydech 4 sruby bez problemu dojdziesz odlanczasz sade wykrecasz wspornik do bloku i uchwyt od wydechu puszczasz wydech w dol pozniej wentylator 3 srubki i jedna kostka nastepnie bodajrze 4 sruby od glowicy te co trzymaja kolektor wydechowy i masz juz delikatnie puszczasz turbo. Oczywiście na poczatku wszystkie wezyki gumowe od turba z filtra olejowego przewod cisnienia turba. i jak masz odpowiednie klucze i przedluzki o roznych dlugosciach to zaledwie 30 min. i wtedy dopiero jestes wstanie podokrecac wszystkie sruby innej mozliwosci nie ma.

_________________
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659


Na górę
PostDodany: 16 gru 2009, 23:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Posty: 273
Lokalizacja: Łódź
Nie wiem dokładnie o która stronę ci chodzi, ale po koleji:
Od strony kolektora wydechowego mamy coś takiego (standardowa flansza t3):
Obrazek
A od Strony wylotowej (downpipe-u) również standardowe wyjście t3 ze zintegrowanym wg:
Obrazek

Sądzę ze mechanikowi chodziło o mocowanie turbinki do kolektora, śruby widać od góry (ewentualnie trzeba by zdemontować blaszkę zakrywająca kolektor), więc spokojnie można tam zajrzeć ewentualne przedmuchy będzie widać osadzającą się w tych miejscach sadzą.
Mam na dzieje ze chodziło o to :P
Kod:
Hotlinki obrazków z "http://www.t3flange.com"


Na górę
PostDodany: 17 gru 2009, 6:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Posty: 164
Lokalizacja: Częstochowa
Tak jak pisałem wcześniej nie widziałem tego, nie dotykałem, stąd taki a nie inny opis sytuacji Prawdopodobnie mechanikowi chodziło o flanszę do kolektora wydechowego. Mówił, że nie ma możliwości wkręcenia jednej śruby, bo po prostu nie wychodzą wszystkie dziury na na przestrzał. Była robiona uszczelka pod głowicą więc trzeba było chyba turbo opuścić.

Niebawem pewnie będę tam zaglądał, bo muszę się uporać z ciągle męczącym mnie wyciekiem z tego kolanka gumowego (odpływ z turbiny). Kupiłem już tą gumową rurkę nową w ASO i dalej się sączy olej, płynie po misce i kapie na wydech już bodajże drugi rok. :/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl