Na wstępie uprzejmie proszę o wypowiedzi wyłącznie osoby, które znają się na integrale.
Po wymianie termostatu (na nowy) plus płynu chłodniczego, w mieście autko pokazuje temperaturę wody 90-105 st C(i załącza sie wiatrak), czyli OK, za to na trasie temperatura wody w chłodnicy spada do 60 st C. Moim zdaniem za bardzo spada , a obieg juz przy wyższej temperaurze powinien sie zamykać, celem podwyższenia temperatury do optymalnej (około) 90 st C. Spotkałem się z opinią, że Integralki tak mają.
Czy ktoś mi potrafi zaprzeczyć/potwierdzić?
Integrale - termostat
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Integrale - termostat
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
Integrale - termostat
W intergralce to nie jest wina termostatu masz pewnie nowy
Temperatura pokazywana przez wskaźnik zależy od AFR-u czyli składu mieszanki jedź na analizator i ustaw CO i tak idealnie nie bedzie ale u Ciebie za bardzo wzbogaca na trasie i stąd takie schłodzenie.
105 stopni i tak nie jest źle ja jak ustawie na ubogą mieszanke potrafię dojśc na wskaźniku do 130 stopni - pomimo ,że płyn nie gotuje , sprawdzałem pirometrem temp. węży i pomimo takich wskazań (130) weże nie maja wiecej jak 95 stopni i włącza się wentylator .
Jedź i sprawdź ustawienie TPS-u i ustawienie CO i powinno przejść.
Temperatura pokazywana przez wskaźnik zależy od AFR-u czyli składu mieszanki jedź na analizator i ustaw CO i tak idealnie nie bedzie ale u Ciebie za bardzo wzbogaca na trasie i stąd takie schłodzenie.
105 stopni i tak nie jest źle ja jak ustawie na ubogą mieszanke potrafię dojśc na wskaźniku do 130 stopni - pomimo ,że płyn nie gotuje , sprawdzałem pirometrem temp. węży i pomimo takich wskazań (130) weże nie maja wiecej jak 95 stopni i włącza się wentylator .
Jedź i sprawdź ustawienie TPS-u i ustawienie CO i powinno przejść.
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997