Integrale - termostat

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale - termostat

Post autor: Nat » 21 paź 2008, 21:09

Na wstępie uprzejmie proszę o wypowiedzi wyłącznie osoby, które znają się na integrale.

Po wymianie termostatu (na nowy) plus płynu chłodniczego, w mieście autko pokazuje temperaturę wody 90-105 st C(i załącza sie wiatrak), czyli OK, za to na trasie temperatura wody w chłodnicy spada do 60 st C. Moim zdaniem za bardzo spada , a obieg juz przy wyższej temperaurze powinien sie zamykać, celem podwyższenia temperatury do optymalnej (około) 90 st C. Spotkałem się z opinią, że Integralki tak mają.

Czy ktoś mi potrafi zaprzeczyć/potwierdzić?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Integrale - termostat

Post autor: lancia1969 » 21 paź 2008, 22:35

W intergralce to nie jest wina termostatu masz pewnie nowy :wink:
Temperatura pokazywana przez wskaźnik zależy od AFR-u czyli składu mieszanki jedź na analizator i ustaw CO i tak idealnie nie bedzie ale u Ciebie za bardzo wzbogaca na trasie i stąd takie schłodzenie.
105 stopni i tak nie jest źle ja jak ustawie na ubogą mieszanke potrafię dojśc na wskaźniku do 130 stopni - pomimo ,że płyn nie gotuje , sprawdzałem pirometrem temp. węży i pomimo takich wskazań (130) weże nie maja wiecej jak 95 stopni i włącza się wentylator .
Jedź i sprawdź ustawienie TPS-u i ustawienie CO i powinno przejść.
Grzegorz

GG 13364997

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”