Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
Witam jestem nowy. Kupiłem sobie Dedre turbo z napędem na cztery łapki Ale mam problem z silnikiem bo dymi na biało i w tym wypadku zastanawiam sie nad montażem silnika 16V turbo z kappy... czy jest to możliwe? i czy bardziej jest opłacalny remont tego silniczka co mam?
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
skąd jesteś? uzupełnij to w profilu.
a co silnika, to ja bym wolał wyremontowac stary, bo jaka masz pewnośc że ten co kupisz z kappy będzie super?
poza tym 16 zaworowy różni sie chyba dodatkowo wiązką kabli i komputerem, ale niech mnie ktoś poprawi jak sie myle.
może najpierw by było wrto zdiagnozowac czemu dymi? czy przez pierścienie, czy przez turbinę? a może spala płyn chłodniczy przez uszczelke pod głowica. ile to ma przejechane? ubywa płynów?
a co silnika, to ja bym wolał wyremontowac stary, bo jaka masz pewnośc że ten co kupisz z kappy będzie super?
poza tym 16 zaworowy różni sie chyba dodatkowo wiązką kabli i komputerem, ale niech mnie ktoś poprawi jak sie myle.
może najpierw by było wrto zdiagnozowac czemu dymi? czy przez pierścienie, czy przez turbinę? a może spala płyn chłodniczy przez uszczelke pod głowica. ile to ma przejechane? ubywa płynów?
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
jak dymi na bialo to raczej woda/plyn chlodniczy jest spalany a wiec stawiam na pad uszczelki pod glowica albo pekniecie glowicy."kretekpodnietek" pisze:skąd jesteś? uzupełnij to w profilu.
a co silnika, to ja bym wolał wyremontowac stary, bo jaka masz pewnośc że ten co kupisz z kappy będzie super?
poza tym 16 zaworowy różni sie chyba dodatkowo wiązką kabli i komputerem, ale niech mnie ktoś poprawi jak sie myle.
może najpierw by było wrto zdiagnozowac czemu dymi? czy przez pierścienie, czy przez turbinę? a może spala płyn chłodniczy przez uszczelke pod głowica. ile to ma przejechane? ubywa płynów?
Pierscienie objawialyby sie raczej niebieskim dymem jaki towarzyszy spalaniu oleju.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
niekoniecznie moja dedra turbo integrale dymi na bialo czasem na niebiesko po odpaleniu!
1: pierwsza sprawa to ile bierze oleju i czy ubywa plyn?
2: odma jak jest zabita to bedzie dymil na bialo!! trzeba wykrecic turbo i wyczyscic ja! to jest czesta przyczyna dymienia!
3: sprawa zaplonu! i cisnienia paliwa i wydatek pompki paliwa!
Ja mam problem z zaplonem i dymi mi ale olej bierze czasem duzo a czasem ok 1 l na 2500 km i to jest ok!
Najwazniejsze to dokladnie zdiagnozuj silnik dymienie na bialo! nieznaczy uszkodzony albo zajechany silnik! sprawdz te 3 rzeczy co wymienilem!
z kad jestes ??
1: pierwsza sprawa to ile bierze oleju i czy ubywa plyn?
2: odma jak jest zabita to bedzie dymil na bialo!! trzeba wykrecic turbo i wyczyscic ja! to jest czesta przyczyna dymienia!
3: sprawa zaplonu! i cisnienia paliwa i wydatek pompki paliwa!
Ja mam problem z zaplonem i dymi mi ale olej bierze czasem duzo a czasem ok 1 l na 2500 km i to jest ok!
Najwazniejsze to dokladnie zdiagnozuj silnik dymienie na bialo! nieznaczy uszkodzony albo zajechany silnik! sprawdz te 3 rzeczy co wymienilem!
z kad jestes ??
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
z kappy nie podejdzie ,za duzo gratów bedzies zmusiał potem szukać.
kol,ssący,aparat zapłonowy,kappa nie ma naciecia na aparat itp,
generalnie temat rzeka,a jak załozysz to zadowolony tez raczej nie bedziesz,jest zupełnie inna charakterystyka silnika
jak juz to szukaj z delty 2,taki z aparatem zapłonowym,
lub fiata coupe tam chyba takie były
kol,ssący,aparat zapłonowy,kappa nie ma naciecia na aparat itp,
generalnie temat rzeka,a jak załozysz to zadowolony tez raczej nie bedziesz,jest zupełnie inna charakterystyka silnika
jak juz to szukaj z delty 2,taki z aparatem zapłonowym,
lub fiata coupe tam chyba takie były
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
po odpaleniu jak dymi na bialo to raczej normalne - szczegolnie jak jest zimno bo wtedy kondensat trafia do cylindra. Stad tez czasami jak jezdzimy na krotkich trasach i silnik nie zdaza sie rozgrzac to moze sie na bagnecie "majonez" pojawic - nie odparowany kondensat zaczyna sie mieszac z olejem."viruskill" pisze:niekoniecznie moja dedra turbo integrale dymi na bialo czasem na niebiesko po odpaleniu!
Jesli po odpaleniu na niebiesko dymi to stawiam na uszczelniacze zaworowe.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
Uszczelniacze moga byc moga byc pierscienie turbina! Ale ja mam tak ze wina cala spada na uszkoddzenie pompki paliwa i za niskie cisnienie + problemy z zaplonem! I u mnie spraw wyglada ze czasem dymi czasem nie czasem na niebiesko czasem na bialo a czasem wszystko ok!
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
Dzięki za podpowiedz Tak wogóle jestem z Warszawy, a posiadaczem tego cuda dopiero od poniedziałku:D nie stawiam na turbo bo podobno było po regeneracji, i ciśnienie daje:) tylko nie mam pewności czy to nie jest do roboty cały blok z tłokami ale to dopiero dowiem sie w poniedziałek bo mam dać do sprawdzenia ciśnienia... czy tylko do wymiana głowica... bo z pod pokrywy dekielka zaworów nie cieknie tylko leje olejem... a i z pod uszczelki też cieknie...
Dedra Integrale - zamiana silnika 8V na 16V
z Themy prędzej podejdzie niż z Kappy - a w ogóle to 8v turbo trwalsze niż 16v burbo a kop minimalnie mniejszy ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT