Integrale- paliwo

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Nat » 11 lut 2008, 9:56

Hej.

jak uważacie, czy jest sens lać do integrale E98, albo różne Vpower itp?
Zaobserwowaliście u siebie jakiś efekt wlania takiego paliwka?
Wyższa moc?
Mniejsze spalanie?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Pablo
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1003
Rejestracja: 12 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Integrale- paliwo

Post autor: Pablo » 11 lut 2008, 10:05

Zauważyliśmy :lol: Jak do Kapiszona lałem v-power to różnica była zauważalna. I samochód mniej palił, więc stosunek ceny do ilości przejechanych km i tak wychodził na korzyść v-power. A u naszych południowych sąsiadów to nawet ichniejsza 95 zachowuje się jak nasze v-power :cry:
Pozdrawiam Pablo

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Nat » 11 lut 2008, 10:48

No własnie u mnie w Lybrze różnicy brak. a czy odzuwałes większą żwawość auta?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Orsya
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 813
Rejestracja: 23 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Integrale- paliwo

Post autor: Orsya » 11 lut 2008, 11:11

ja do alfy leję v-powery albo inne 98, ale przy tej mocy trudno odczuć jakąkolwiek różnicę :?
była LANCIA MUSA:((
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Integrale- paliwo

Post autor: Pepto » 11 lut 2008, 11:33

Oktany oktanami, ale należy unikać ogólnie paliwa o słabej jakości (na ile to możliwe), bo teoretycznie niskie doładowanie integralki jest właśnie po to żeby można było jeździć na 95 i nie detonowało.
Co do różnicy na plus 98 czy v-power jeśli paliwo będzie dobrej jakości to różnicy nie będzie żadnej, bo moc nie oktanami stoi lecz wartością opałową a tego wam na żadnej stacji nie powiedzą.
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Nat » 11 lut 2008, 11:43

A jeszcze jedno, może są tu znawcy od paliw- czy wipałer i tym podobne altimejty to jest zwykła benzyna made by Orlen z dolanymi uszlachetniaczami, czy paliwo specjalnie sprowadzane zza naszej granicy?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Integrale- paliwo

Post autor: lancia1969 » 11 lut 2008, 11:45

Własciwie przy tej mocy nie ma aż tak mocno ( z punktu ekonomicznego w końcu o parę groszy droższa) zuważalnej różnicy ale jest inny problem Nat czy twoje integralle jest przystosowane do spalania benzyny bezołowiowej?
W czasie kiedy było sprzedawane w soloonach , NOPb wchodziła do produkcji.
Jak już masz tak rozebrany silnik -może warto wymienić gniazda zaworowe na przystosowane do bezołowiowej? :roll:
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Nat » 11 lut 2008, 11:48

Kurde, silnik juz poskładany :roll:


cholercia, nie pomyslałem o tym :cry:
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Taz » 11 lut 2008, 13:38

Nat, ja już skopiowałem na dysk :) Myślę jednak, że wypadałoby spytać autora przed przeniesieniem wypowiedzi na nasze forum.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Nat » 11 lut 2008, 13:51

To spytaj. W razie czego podalismy źrodło (Twój link)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Integrale- paliwo

Post autor: lancia1969 » 11 lut 2008, 21:59

"Nat" pisze:Kurde, silnik juz poskładany :roll:


cholercia, nie pomyslałem o tym :cry:
nie martw się jest nas dwóch :mrgreen: bo jak składałem silnik to nie wiem czy założyłem głowice z utwardzonymi gniazdami czy też nie :? a nie mogę się doliczyć bo mam ich z 15 :lol: a pozatym mam to głeboko trlalalalala :mrgreen: aczkolwiek najbardziej będzie mi żal uszczelki cometic-a ,z drugiej strony zawsze to jest jakiś powód ( w przypadku awarii) aby flaszeczkę połknąc :mrgreen: i babol kochany od alkocholików nie zwyzywa :mrgreen:
Grzegorz

GG 13364997

celek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 275
Rejestracja: 28 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Czestochowa

Integrale- paliwo

Post autor: celek » 11 lut 2008, 22:22

Jak wlałem do TDI Werwe to autko lepiej się zbierało i spalił o o 0,4l a jak potem wlałem zwykłą ropkę to autko zrobiło się muł i spalanie się podniosło o 0,8l badanie odbyło się na trasie Częstochowa- Kassel(DE).Wziąłem sobie 1 baniak z werwą i 2 z zwykłą ropom.

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Integrale- paliwo

Post autor: Bany » 12 lut 2008, 9:35

W integralce po to jest czujnik spalania stukowego żeby go nie było...
Innymi słowy jak nalejemy 95 to lancia sobie poradzi.
Jak jade dalej i spokojnie to leje 95 jak upalam to lotnika albo jakąś inną 100
(np Verva w czechach?!)
Gniazda były twarde w integralkach od zawsze wiec nie ma sie co martwić ,to nie maluch.

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Integrale- paliwo

Post autor: pew » 13 lut 2008, 0:31

Nat Ty masz chyba też 2.0 v8 T jak w mojej byłej - powiem Ci tyle, że na 98 mniej palił (o 10-15%) ale jakiejś wyraźnej różnicy w mocy nie było, z wyjątkiem 98 Esso (kiedyś była stacja na Łopuszańskiej) po której szedł po prostu jak rakieta ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”