Integrale - olej klocki pasy radio

Awatar użytkownika
MIVOL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 303
Rejestracja: 15 lut 2008, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Nałęczów k/lublina

Integrale - olej klocki pasy radio

Post autor: MIVOL » 20 paź 2008, 21:18

"kashmir" pisze:Ja w sprawie oleju - właśnie wlałem Motul 8100. Odradzono mi Castrol (konkretnie Grzesiek - lancia1969) oraz Shell, natomiast Motul to ponoć wypas polecany dla mocnych silników doładowanych.

Mam jednak pytania:

1. Czy wlanie półsyntetyka zamiast pełnego syntetyka do Integralki nie było grzechem?
2. Ile w końcu wchodzi do Gralki?? W papierach stoi 5,8l, a wlałem 5-litrowy baniak i bagnet pokazuje prawie maxa (po przekręceniu trochę silnika, aby filtr zassał). O co chodzi..?
Wlanie półsyntetyka napewno niebyło grzechem,bo stare silniki nielubią tzw."nowych wynalazków". I nie chodzi mi tu o stan tech silnika ,a o lata w których powstał silnik Lamprediego :wink: Ja mam zalany półsyntetyk Agip 2000Sint do jazdy na codzien mojej LD 2.0T,a w integrale zmieniłem na Motula 15W50 i jestem niesamowicie zadowolony obnizeniem temperatury silnika i wyciszeniem lepszą praca nieco juz"zmęczonych"elementów silnika :) (to taki prezent na jego koniec,bo drugi silniczek w igła stanie czeka juz na miedź mod głowkę ,ale problem w tym,że silniki Inz.Lamprediego są cholernie wytrzymałe na"kat"tak wiec pewnie na nim pojezdzę jakis czas. A co do ilosci ojeju w twojej gralce to napewno częsc nie spłyneła korkiem w misce, moze powstał jakis"zator powietrzny", mozna w takim przypadku zadziałac spręzonym powietrzem dozowanym przez korek wlewu przez jakąs szmatkę, a moze poprzedni własciciel z jakis przyczyn zdemontował chłodnice oleju (bo takie mody widziałem) i dlatego wchodzi tylko 5l. Trzeba brac pod uwage wszostko, sprawdź sam bagniet- czy zeden jego element niejest nadkruszony itp.
Lancia Dedra 2000 TURBO (162PS)
Lancia Dedra INTEGRALE (169PS)
Fiat 126p OBR (23;P)

Sprzedarz częsci: LANCIA DEDRA 1.8ie / 2000 TURBO / INTEGRALE
tel . 515 141 526 (orange)
e-mail: miwol@vp.pl" target="_blank

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”