Delta Integrale - chiptuning

Anonymous

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Anonymous » 30 lip 2005, 16:37

witam!
poniewaz moje poszukiwania integraliki dalej trwaja mialbym jeszcze pare pytan, na ktore na pewno odpowie mi znawca tematu Grzesiek "lancia1969", ale opiniami innych uzytkownikow nie pogardze! :lol:
a wiec do rzeczy. czesto spotykam sie z ofertami ze delta integrale jest po tz."tuningu chipowym" co daje wieksza moc (ok.280-300KM) i lepszy moment obrotowy! co to takiego i czy warto pchac sie w takie auto??!! bo mi w sumie nie zalezy az na takim "powerze", bo sadze ze na poczatek starczy mi w zupelnosci seryjne 195KM ,biorac pod uwage model 16V!
tak wiec jake sa wasze opinie na ten temat, czy po prostu lepiej trzymac sie z dala od takich ofert? :wink:

pozdrawiam

Anonymous

Re: Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Anonymous » 01 sie 2005, 9:57

no co jest...?! :? nikt nic nie wie na ten temat?! :cry:

pozdrawiam :wink:

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Re: Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Torell007 » 01 sie 2005, 10:30

"aegm" pisze:no co jest...?! :? nikt nic nie wie na ten temat?! :cry:

pozdrawiam :wink:
sezon urlopowy mamy ;)
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Blash » 01 sie 2005, 10:53

zamiast się niepotrzebnie denerwowac popytaj w firmach tuningowych

Anonymous

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Anonymous » 01 sie 2005, 12:50

"Blash" pisze:zamiast się niepotrzebnie denerwowac popytaj w firmach tuningowych
ja sie nie denerwuje tylko jestem powoli niecierpliwy! :P bo juz wystarczajaco dlugo czekam na odpowiedni egzemplarz, a tu co chwila nowego w temacie mnie zaskakuje...

pozdrawiam urlopowiczow
:wink:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: lancia1969 » 01 sie 2005, 13:42

"Blash" pisze:zamiast się niepotrzebnie denerwowac popytaj w firmach tuningowych
.
Jestem przekonany ,że większość firm tuningowych dla własnego dobra ( czyt. nie stracić klienta) nie poinformuję Cie o np spadku wytrzymałości , teoretycznie większym zużyciu ( bywa mniejsze ale nie na początku :lol: ) i kłopotach z dostrojeniem wolnych , turbo dziurą itp ( oczywiście piszemy o podniesiemu mocy powyżej 20% poniżej tej wartości to jest raczej strojenie niż modyfikowanie map epromu).
Generalnie 16v bezproblemowo znosi 250 KM bez utraty parametrów i jakiegos monstrualnego ( ok 50 l/100) zużycia paliwa .
Podstawowym sprawą jest ekologia , która już na poczatku lat 90 znacznie ograniczyła moc ( większa temp. spalnia ) silników .Dązy się do tyego aby spaliny były czyste jak powietrze z respiratora a to jest sprzeczne z teorią - "nażarty koń ma MOC".
Układ seryjny z wtryskami i turbiną spokojnie uciągnie 280-290 KM bez wypalania tłoków i uszczelek ale powyżej 250KM niestety "dół cierpi" który jest piętą Achilesową silnika .
250 KM z momentem w granicach 300 nM spokojnie wystarczy do wzrostu adrenaliny i nie musisz się bać na ulicy Subaru czy też Eclipsa .
"Czy warto się pchać " hmm - jasne zawsze nie płacisz za "Chipa" a powrócenie do serii jest pracą 1h i zostaje jeszce możliwość wrzucenia modyfikowanego z powrotem z "półeczki" bezkosztowo :lol: .

Aegm - zastanawiam się czy ty za dużo nie kombinujesz??? :D

Kupuj każdą w dobrym stanie blacharskim a mechanika to "przyjemność" posiadania LANCIIIII... :D

Pozdrawiam
grzesiek
Grzegorz

GG 13364997

Anonymous

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Anonymous » 01 sie 2005, 15:18

"lancia1969" pisze:
Aegm - zastanawiam się czy ty za dużo nie kombinujesz??? :D

Kupuj każdą w dobrym stanie blacharskim a mechanika to "przyjemność" posiadania LANCIIIII... :D
cze Grzesiek!
no wiedzialem ze moge na ciebie liczyc :D ratujesz honor forum :wink:

no moze masz racje ze troche kombinuje, ale tak juz mam! z drugiej strony wole sie upewnic jesli temat mi obcy, bo jak to przyslowie dobre stare prawi: "kto pyta ,nie bladzi"! :)


hehe! latwo mowic komus kto ma taka wiedze i praktyke jak ty :P
no coz.szukam dalej! mam wszystkie twoje rady i opinie zakodowane tak ze mysle ze nie bede wiecej cie meszyl :pifko:

pozdrawiam

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: lancia1969 » 01 sie 2005, 20:50

Mnie nie męczysz :D ale siebie katujesz :lol: Pytaj ile chcesz ja w miarę wolnego czasu i wiedzy będę starał się pomóc
g :roll:

P.S Ja już integralke mam 8)
Grzegorz

GG 13364997

Anonymous

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Anonymous » 02 sie 2005, 10:22

Kupuj każdą w dobrym stanie blacharskim a mechanika to "przyjemność" posiadania LANCIIIII... Very Happy
no własnie oto chodzi :D

Anonymous

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: Anonymous » 03 sie 2005, 10:23

witam!
pytam o wszystko ale chyba o najwazniejszym zapomnialem :oops: a mianowicie gdzie sie kryja w delcie numery nadwozia i nr silnika?!
bo nie wiem jak by lancia wygladala to bez tego ani rusz! :roll:

pozdrawiam

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta Integrale - chiptuning

Post autor: GRZECHUU » 03 sie 2005, 11:48

Numerki nadwozia w integralce są w komorze silnika, na kolumnie McPerson.Ale jak jest zamontowana rozpórka kielichów to ich nie bedzie widać.Trzeba odkręcać rozpórke.Natomiast nr.silnika są z przodu silnika ale dostęp do nich jest ciężki i cieżko je znaleźć.Ja jak kupowałem swoją to nr.silnika nie sprawdzałem zresztą nadwozia też bo jest rozpórka i nie chciało mi sie jej wykręcać. :D
Pozdrawiam
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”