Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
No własnie tak sie zastanawiam i szukam czym diagnozować Lancie.
Mam swoj warsztat i mam sporo interfejsów. Ale jak na razie żaden nie obsługuje w pełni wszystkich podsystemów samochodu.
Ma ktoś wiedze czym serwis(ASO) sie posługuje?
Mam swoj warsztat i mam sporo interfejsów. Ale jak na razie żaden nie obsługuje w pełni wszystkich podsystemów samochodu.
Ma ktoś wiedze czym serwis(ASO) sie posługuje?
Ostatnio zmieniony 23 gru 2014, 7:21 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy tytułować zgodnie z zasadami!!!
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy tytułować zgodnie z zasadami!!!
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
ASO posługuje się examinerem.Ja swoją lancie diagnozuję kablem elm 327 + przejściówka A1+FES-łączy się ze wszystkim z wyjątkiem czujników parkowania.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
No to nie wiem, mam elm327, mam tez interfejs z przełącznikiem, i żebym mógł wszystko FESem zdiagnozowac to nie powiem. Coś tam działa, ale dupy nie urywa.
Autocom tez wszystkiego nie widzi, sprawdze jeszcze Launchem.. Ale tez nie sądze.
Nie ma czegos takiego jak VCDS, Clip czy Actia? Pozostaje tylko Examiner?
Autocom tez wszystkiego nie widzi, sprawdze jeszcze Launchem.. Ale tez nie sądze.
Nie ma czegos takiego jak VCDS, Clip czy Actia? Pozostaje tylko Examiner?
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Może masz niewłaściwy elm(w niektórych szczególnie chinoli trzeba jakiś opornik usuwać.)Kup u viakena elm v2 za 99zł+przejściówka typ1 za 17zł i FES-em ogarniesz wszystko z wyjątkiem czujników parkowania.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Posiedziałem w aucie bo pradu na warsztacie nie było i jest tak:
moj interfejs z przełacznikiem czyli Vagcom tak naprawde działa jedynie z silnikiem i wspomaganiem. Reszta ni hu hu.
Za to o dziwo autocom dziala ze wszystkim prawidłowo oprócz silnika :)W sterowniku silnika wywala błedne ID, komunikuje sie , błedy odczytac mozna i nic wiecej.
Zanalazłem gdzies zapomnianego elma 327, moze jutro go odpale i zobacze czy działa NIestety nie mam pojecia gdzie go kupiłem, wiec moze to byc chinol z opornikiem.
Ta przejsciówka TYP1 to konkretnie do czego?
moj interfejs z przełacznikiem czyli Vagcom tak naprawde działa jedynie z silnikiem i wspomaganiem. Reszta ni hu hu.
Za to o dziwo autocom dziala ze wszystkim prawidłowo oprócz silnika :)W sterowniku silnika wywala błedne ID, komunikuje sie , błedy odczytac mozna i nic wiecej.
Zanalazłem gdzies zapomnianego elma 327, moze jutro go odpale i zobacze czy działa NIestety nie mam pojecia gdzie go kupiłem, wiec moze to byc chinol z opornikiem.
Ta przejsciówka TYP1 to konkretnie do czego?
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Viaken do obsługi aut z grupy fiata produkuje do elm 327 3 rodzaje przejściówek;typ1,2,3.w delcie typ1 potrzebny jest do ABS-u i wspomagania elektrycznego.Przejściówki są po to ,żebyś nie musiał mostkować pinów.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Odpalilem znalezionego elma327 i dla odmiany próbowałem go z programem AlfaOBD i jest tak:
gada ze wszystkim, oprócz wspomagania?? Do tego bedzie mi potrzebna ta przejsciówka od Viakena?
Na razie musze spokojnie usiąść i zobaczyć co moge za jego pomocą zrobić.
gada ze wszystkim, oprócz wspomagania?? Do tego bedzie mi potrzebna ta przejsciówka od Viakena?
Na razie musze spokojnie usiąść i zobaczyć co moge za jego pomocą zrobić.
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Przejściówki są potrzebne do współpracy z FESem.Alfaobd łączy się z czujnikami parkowania?
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Odp: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Mi się łączy, ale przez przejściówkę.jenks pisze:Przejściówki są potrzebne do współpracy z FESem.Alfaobd łączy się z czujnikami parkowania?
Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a
Re: Odp: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Jaką Masz przejściówke i gdzie można ją kupić?cuoreventi pisze:Mi się łączy, ale przez przejściówkę.jenks pisze:Przejściówki są potrzebne do współpracy z FESem.Alfaobd łączy się z czujnikami parkowania?
Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
No to dziwne, ale z moim parktronikiem sie łączył bez przejściówki. Moze dlatego ze mam tylko z tyłu czujniki?
Jeszcze pytanko, za pomocą którego z programów moge sobie ustalic przebieg do nastepnej wymiany oleju na np 15000km?
Jeszcze pytanko, za pomocą którego z programów moge sobie ustalic przebieg do nastepnej wymiany oleju na np 15000km?
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Są dwa systemy. Czujniki tylko z tyłu - połączenie następuje przez CANszeryfisch pisze:No to dziwne, ale z moim parktronikiem sie łączył bez przejściówki. Moze dlatego ze mam tylko z tyłu czujniki?
Czujniki przód + tył (parkowanie automatyczne) - połączenie jest na 13 lub 14 pinie (nie pamiętam) do którego potrzebna przejściówka. W necie są oznaczone jako fioletowe adaptery.
Na pewno AlfaOBD ma tą funkcję. MES chyba zresztą też. Ja chyba ostatnio kasowałem tym pierwszym.szeryfisch pisze:Jeszcze pytanko, za pomocą którego z programów moge sobie ustalic przebieg do nastepnej wymiany oleju na np 15000km?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
Czyli cza paczeć Inspekcje kasowałem AlfaOBD, ale nie pytał o przebieg, skasował i juz. Bede musiał posiedziec.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III - jaki interfejs diagnostyczny?
No to posiedziałem i nie moge znalezc miejsca w którym moge wpisac nowy interwał wymiany oleju. Zaprogramowany jest na 35000km a to dla mnie stanowczo za duzo. Moze mnie ktos naprowadzic gdzie grzebac?