Delta III - klapka od wlewu paliwa

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - klapka od wlewu paliwa

Post autor: Tomzik » 17 paź 2017, 19:41

Ja wciskam w miejscu tego okrągłego uwypuklenia (najskuteczniej działa). Fakt, że nie zawsze za pierwszym razem odpowiednio "kliknie", ale ogólnie nie mam żadnych kłopotów z klapką ani nie muszę stosować żadnych trików o jakich piszesz :)

Jedyne co potrzeba to otwarty zamek centralny.

Generalnie to jest to chyba identyczna zasada działania jak klapka w Kappie.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

mariuz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 07 mar 2020, 20:29
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Re: Delta III - klapka od wlewu paliwa

Post autor: mariuz » 07 mar 2020, 22:25

Ja muszę przywalić dłonią tam, gdzie kropeczka i wtedy i ładnie się zatrzaskuje i ładnie się otwiera. Mam pewne podejrzenia co do przyczyn, jeśli coś wymyślę to dodam kolejny post.
Lancia Delta 2009 1.6

Azz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 10 sie 2017, 22:15
Imię: Azz

Re: Delta III - klapka od wlewu paliwa

Post autor: Azz » 17 kwie 2020, 11:52

Nie wiem czy zauważyliście ale wydaje mi się, że problemem jest wyrabianie się plastiku w klapce - mającego kontakt z trzpieniem. Poradziłem sobie z tym problemem najpierw naklejając kilka warstw małych kwadratów taśmy izolacyjnej w to miejsce na klapce. Jednak pomogło na rok - później znów się wyrobiło.
Obecnie zastosowałem patent: naklejenie cienkiego plastikowego odbojnika do mebli. Hula już ponad rok i zero problemów. Nic nie trzeba kombinować z otwieraniem i zamykaniem samochodu. działa tak jak powinno po wyjeździe z fabryki.
Trzeba tylko uważać na grubość odbojnika. Ewentualnie podszlifować stronę bez kleju. Gdy będzie za gruby klapka będzie odstawać od karoserii.
Lancia Delta III Selespeed Gold 1.6 Multijet 2012

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”