Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
- tomee
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2014, 18:56
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Cześć,
mam pytanie - czy w Waszych autach część wiązek w komorze silnika też jest (IMO) niechlujnie wykonana?
Chodzi mi o rzeczy typu:
- niektóre wiązki są okręcone taśmą elektryczną (zamiast puszczone w peszlu albo "futerkowej" izolacji)
- peszel nagle się kończy i od tego miejsca jest taśma elektryczna która już zdążyła pęknąć na łączeniu z peszlem (1 rok)
- peszel przy wtyczce od skraplacza klimy owinięty żółtą, twardą taśmą; białą taśmą "spięte" wiązki za zbiornikiem pł. hamulcowego (nie chodzi mi o "koszulki" z oznaczeniami np. 1.4MAir, pericolo itp, tylko o ordynarną taśmę)
Ogólnie niektóre wiązki wyglądają na izolowane ręcznie, a myślałem, że takie rzeczy to, bo ja wiem, w Rolls-Royce czy Ferrari (albo Arrinera ), a nie taśmowo montowanym aucie.
PS. Nie dopytywałbym się, tylko przyjął, że tak ma być, ale diler, ogólnie mówiąc, nie zrobił na mnie najlepszego wrażenia...
mam pytanie - czy w Waszych autach część wiązek w komorze silnika też jest (IMO) niechlujnie wykonana?
Chodzi mi o rzeczy typu:
- niektóre wiązki są okręcone taśmą elektryczną (zamiast puszczone w peszlu albo "futerkowej" izolacji)
- peszel nagle się kończy i od tego miejsca jest taśma elektryczna która już zdążyła pęknąć na łączeniu z peszlem (1 rok)
- peszel przy wtyczce od skraplacza klimy owinięty żółtą, twardą taśmą; białą taśmą "spięte" wiązki za zbiornikiem pł. hamulcowego (nie chodzi mi o "koszulki" z oznaczeniami np. 1.4MAir, pericolo itp, tylko o ordynarną taśmę)
Ogólnie niektóre wiązki wyglądają na izolowane ręcznie, a myślałem, że takie rzeczy to, bo ja wiem, w Rolls-Royce czy Ferrari (albo Arrinera ), a nie taśmowo montowanym aucie.
PS. Nie dopytywałbym się, tylko przyjął, że tak ma być, ale diler, ogólnie mówiąc, nie zrobił na mnie najlepszego wrażenia...
- granit
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
daj fotki jak to wygląda, u siebie nie zaobserwowałem aby były wiązki gorzej zabezpieczone niż w innych autach, którymi miałem okazję jeździć
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992
- tomee
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2014, 18:56
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Dzieki za odpowiedz, fotki przesle jutro bo dzis juz nie chce mi sie schodzic do garazu. Zalaczam jedno zdjecie, ale niewiele na nim widac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomee
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2014, 18:56
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Zalaczam dokladniejsze zdjecia, niestety niezbyt ostre, bo sie spieszylem, a aparat uparcie twierdzil, ze fotografuje "nocny krajobraz" .
Link do oryginalow w wiekszym rozmiarze:
https://app.box.com/s/8aq6nbw10xg48e5ypmyslt5j81vq3c1q
Link do oryginalow w wiekszym rozmiarze:
https://app.box.com/s/8aq6nbw10xg48e5ypmyslt5j81vq3c1q
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Włoska robota
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
W Bravo z końca 2007 roku identycznie to wygląda.
- tomee
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2014, 18:56
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Czyli jestem pierwszą osobą na świecie, której to przeszkadzaMichal1906 pisze:W Bravo z końca 2007 roku identycznie to wygląda.
No nic, jeśli tak wyszło z fabryki to znaczy, że tak ma być. Choć dam głowę, że np. w Punto II takich kwiatków nie było. Ale Punto robili chyba w Bielsku...
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
To nie ma nic do rzeczy.tomee pisze:Ale Punto robili chyba w Bielsku...
Ale nie, Punto II nie robili w Bielsku
Ewentualnie w Serbii
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
potwierdzam, u mnie podobnie kable wyglądają.
Alfa Romeo Giulia 2.2 m-jet MT 180 KM '16
- tomee
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2014, 18:56
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Hm, naprawdę?. A ja tyle lat byłem przekonany, że pierwsze egzemplarze Punto mk2 robili we Włoszech, a resztę w Polsce.Dudi pisze:To nie ma nic do rzeczy.tomee pisze:Ale Punto robili chyba w Bielsku...
Ale nie, Punto II nie robili w Bielsku
Ewentualnie w Serbii
Myślałem, że fabryka Zastavy miała w latach 90 zupełnie inną relację z Fiatem niż FSM. Cóż, człowiek się całe życie uczy
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
Krótko było składane Punto I.
Punto II nigdy.
Owszem Zastava miała w latach 90-tych inny układ niż nasze fabryki z Fiatem, jednak zauważ, że Punto II zadebiutowało na 100-lecie Fiata, czyli w 1999 roku (więc te lata 90-te słabo do niego pasują).
Ale w PL nigdy go nie produkowali ani nie składali.
Punto II nigdy.
Owszem Zastava miała w latach 90-tych inny układ niż nasze fabryki z Fiatem, jednak zauważ, że Punto II zadebiutowało na 100-lecie Fiata, czyli w 1999 roku (więc te lata 90-te słabo do niego pasują).
Ale w PL nigdy go nie produkowali ani nie składali.
- granit
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
jak tak przejrzałem te Twoje zdjęcia wiązek to stwierdzam, że u mnie bardziej się do tego przyłożyli może jakiś Polak na emigracji je u mnie kręcił
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992
- tomee
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lip 2014, 18:56
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
A mógłbyś w wolnej chwili cyknąć fotki tych wiązek przy łożyskach amortyzatorów? W szczególności tego rzepo-peszlo-taśmo pająka przy zbiorniku płynu hamulcowego (DSC_0251_1.JPG) i pourywanych peszli po drugiej stronie tego zbiorniczka (DSC_0250_1.JPG)?granit pisze:jak tak przejrzałem te Twoje zdjęcia wiązek to stwierdzam, że u mnie bardziej się do tego przyłożyli może jakiś Polak na emigracji je u mnie kręcił
Bo nie daje mi to spokoju W kabinie - żadnych niedoróbek nie widzę. Przewody przy samym bloku silnika - też wyglądają OK. No nie mogę pozbyć się wrażenia, że jakiś Luigi/Paolo/Emilio odpowiedzialny za "wykończenie" elektryki po włożeniu silnika do nadwozia miał bardzo zły dzień Lub diler coś nakombinował. Z dekoderów VIN (fiat aftermarket, ePER, vin-decoder) wychodzi wersja Gold/Oro. A sprzedana jako Silver. Ale może to też normalne
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2735
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta III 1.4 TB MA - wiązki elektryczne pod maską
W zależności od marki samochody mają wiązki owijane w przeróżny sposób. Czy to peszlem, czy to szmacianką, czy też innym ustrojstwem. Tak jak u Ciebie raczej jest to oryginalne, a w innych Deltach może być różnie i nie będzie to oznaczać wcale ingerencji w wiązkę. Jako ciekawostkę podam, że np Mercedes fabrycznie stosuje najzwyklejsze trytki do mocowania wiązki pod deską żadne tam spinki czy inne obejmy natomiast Volvo to już przechodzi samo siebie. Tam zdarzają się sterownik oryginalnie "przytrytkowane" do belki pod deską
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'