Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 paź 2018, 16:48

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 02 maja 2015, 12:17 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 kwie 2015, 16:10
Posty: 15
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Czy ktoś konkretnie poradził sobie z problemem niedziałających kierunkowskazów w delcie, ponieważ mnie też dotknął ten problem dokładnie w prawej lampie, widzę że występuje często, jest inny sposób oprócz wymiany lampy na inną?


Na górę
PostDodany: 03 maja 2015, 10:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2013, 20:39
Posty: 219
Imię: Waldek
Lokalizacja: Rybnik
Wszystko opisane jest w tym wątku.Rozkleić lampę z użyciem stosownego rozpuszczalnika,rozebrać lampę,odszukać i poprawnie polutować suche luty,sklepić lampę i gotowe.

_________________
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.


Na górę
PostDodany: 20 maja 2015, 20:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Po wymiane tylnej prawej lampy (czasem nie działały 3 diody kierunku i komputer wyrzucał błąd) na używaną sprawną wszystko było ok. Następnego dnia wsiadając do samochodu zauważyłem na wyświetlaczu między zegarami dwie cienki czarne linie (pionową i poziomą), linie przecinają się w prawym dolnym rogu wyświetlacza, pionowa linia przebiega między zerami w liczbie 100 gdy mam ustawione zużycie chwilowe i przecina ostatnią cyfrę w przebiegu auta. Jestem prawie pewien, że tych linii wcześniej nie było.
Pytanie czy też Macie takie linie na wyświetlaczu między zegarami i czy one mogą mieć związek z wymienioną lampą???

Jutro podepnę komputer i profilaktycznie wykasuję błąd lampy, pewnie komputer go zapisał.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 24 mar 2016, 19:41 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 sty 2016, 22:03
Posty: 6
Lokalizacja: Gliwice
Witam,
czy mógłby ktoś napisać co to za rozpuszczalniki nadają się do rozklejenia tylnej lampy? Niestety link z postów już nie działają.
Z góry dziękuję.

_________________
Lancia Delta III 2.0 MultiJet


Na górę
PostDodany: 25 mar 2016, 0:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2013, 20:39
Posty: 219
Imię: Waldek
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt U

_________________
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.


Na górę
PostDodany: 26 mar 2016, 18:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 sty 2016, 22:03
Posty: 6
Lokalizacja: Gliwice
Wielkie dzięki.

_________________
Lancia Delta III 2.0 MultiJet


Na górę
PostDodany: 31 sie 2016, 21:53 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Odgrzeję kotleta.
Mam ten sam problem, w ciepłe dni gaśnie kilka diód od góry w prawym tylnym kierunkowskazie i odcina cały tylny kierunkowskaz. Z tego co wyczytałem wpuszczam przez wtyczkę sporo kontaktu U i rozklejam lampę, potem przelutowuję problematyczne styki, i tu moje pytanie: czym sklejacie lampę z powrotem? Po odparowaniu rozpuszczalnika znów się klei? Jakimś bezbarwnym silikonem, czy jakiś specjalny klej do tworzyw sztucznych?
Chodzi oczywiście o to żeby lampa była potem szczelna i nie parowała.


Na górę
PostDodany: 21 wrz 2016, 14:09 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2007, 0:00
Posty: 22
Lokalizacja: Grudziądz
Jak na razie na temat naprawy lampy, to wiadomo tylko, że należy użyć Kontakt U do rozklejenia.
Wszystkie linki do fotek są nieaktywne!
Może ktoś, kto naprawił swoją lampę podzieli się użyteczną wiedzą?
Jak to wygląda w środku?
Czy stosowany środek nie niszczy klosza (zmatowienie)?
Czy diody LED można/trzeba wymienić, czy wystarczy poprawić luty?


Na górę
PostDodany: 22 wrz 2016, 8:45 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
max pisze:
Jak na razie na temat naprawy lampy, to wiadomo tylko, że należy użyć Kontakt U do rozklejenia.
Wszystkie linki do fotek są nieaktywne!
Może ktoś, kto naprawił swoją lampę podzieli się użyteczną wiedzą?
Jak to wygląda w środku?
Czy stosowany środek nie niszczy klosza (zmatowienie)?
Czy diody LED można/trzeba wymienić, czy wystarczy poprawić luty?
Chyba nie mogli naprawić jednak kierunkowskazu i wszyscy posprzedawali Deltę :lol:


Na górę
PostDodany: 04 paź 2016, 22:24 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 sty 2016, 22:03
Posty: 6
Lokalizacja: Gliwice
U mnie skończyło się na tym, że zakupiłem oryginalną, nową lampę, bo rozklejenie lampy zakończyło się totalnym fiaskiem. Kontakt U rzeczywiście rozpuścił klej, ale wpływa też negatywnie na poliwęglan, z którego zrobiono lampę - robi się kruchy.
Najtaniej gdzie znalazłem to litewski sklep https://www.fiat-autoparts.com/pl. Wyszło mi około 710,00 PLN z wysyłką za pobraniem. Lampa przyszła oryginalna, nowa i po jakiCHś 2 tygodniach.

_________________
Lancia Delta III 2.0 MultiJet


Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 22:50 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
jakiCHś!!!


Na górę
PostDodany: 05 paź 2016, 15:12 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Możesz napisać coś więcej? Zmatowił się poliwęglan? Czy zrobił się tak kruchy że rozpadł Ci się w rękach? W którym momencie się poddałeś?


Na górę
PostDodany: 05 paź 2016, 19:37 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 sty 2016, 22:03
Posty: 6
Lokalizacja: Gliwice
Klej się częściowo rozpuścił i wydawało się, że pójdzie dobrze, ale w momencie kiedy zacząłem lampę delikatnie rozdzielać zauważyłem, że pojawiły się niewielkie pęknięcia na kloszu przy miejscach klejenia. Nawet byłem skłonny je zignorować, ale po naprawie i klejeniu lampa kiepsko wyglądała. Ja nie lubię takiej lipy. Te lampy to jednorazówki i trzeba się z tym pogodzić. Jeśli nowa lampa wytrzyma tyle co fabryczna, czyli u mnie 5 lat, to nie ma tragedii. Czekam teraz aż "przejdzie" prawa... :)

_________________
Lancia Delta III 2.0 MultiJet


Na górę
PostDodany: 23 gru 2016, 23:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 604
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Również mam problem z lampami LED. Wyświetlają się komunikaty:
Sprawdź:
1. prawy kierunkowskaz
2. prawe światło postojowe
3. światło stopu
Wszystkie kierunkowskazy świecą. Z przodu, z boku i z tyłu auta.
W tylnych lampach, jest tak jakby puste miejsce, gdzie nie świeci dioda. Tak ktoś na forum stwierdził, że tam brakuje diody.
Również ledy postojowe świecą normalnie.
Jedynie w trzeciej lampie stopu widać brak paru ledów.
Więc oprócz komunikatu,świecąca kontrolka stopu ma uzasadnienie. Dwa pozostałe komunikaty już nie bardzo.
Myślałem,że pozbędę się problemu i kupiłem prawie nową tylną lampę. Niestety okazało się, że postojowe diody świecą, ale w ogóle nie świecą żadne diody kierunkowskazu. Sprzedawca zapewniał, że sprawdzał i lampa była sprawna.
Co może być pokopane. Poprzedni właściciel, w marcu zmieniał akumulator. Ale na wydruku z serwisu były pozycje mówiące o diagnostyce komputerowej.
Ja na razie, bezskutecznie próbuję połączyć się z ECU.Oryginalny kabelek ELM 327 i MES 2.3R2 nie dają rady.
Ze Stilo i Bravo łączyłem się bez problemów.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 15 sty 2017, 15:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 604
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Udało mi się w końcu połączyć MES-em. Musi być zarejestrowany, inaczej nic z tego.
To jeden postęp, drugi to: występuje konkretny ale nieusuwalny błąd: B1040: Kierunkowskaz LED ( prawy tył)
Problem w tym, że wszystkie ledy w tej lampie działają. Mimo to komunikaty dalej się wyświetlają i nadal występuje objaw przepalonej żarówki( przyśpieszone miganie kontrolki kierunkowskazu)
Może to problem z masą?

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 16 sty 2017, 8:34 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Myślę że problemy z gasnącymi ledami i wariującą eletroniką w gruncie rzeczy mają te same podstawy czyli "zimne luty", rozłącza się pewnie jakiś element elektroniki której w tej lampie podobno jest sporo. Akurat w Twoim przypadku nie jest to element związany z przekazaniem zasilania na któryś z ledów, tylko jakaś przerwa w układzie zwracającym wartość do komputera przez CAN w momencie włączania kierunkowskazu.
Valdi pisze:
13 maja 2014, 16:39
W tej lampie jest wpięta cała sterta elektroniki łącznie z bardziej wymyślnymi układami scalonymi,a protokół biegnie po magistrali can
Wydaje mi się że o ile nie jesteś programistą który pisał oprogramowanie dla Fiata, to przez kompa nie będziesz w stanie dostać się do ECU i wyłączyć software-owo sterowania lampą.
Widzę 2 rozwiązania tej sytuacji, albo kupujesz nową lampę, albo wykorzystujesz sprawność ninja i benedyktyńską cierpliwość aby delikatnie rozciąć/rozkleić lampę i wygrzewasz hot-air'em układ elektroniczny w lampie odpowiedzialny za komunikację z komputerem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl