Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a

GriszaDG
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a

Post autor: GriszaDG » 21 sty 2018, 13:50

BT nie polecę, bo w grupie Fiata nie używałem żadnego.
Próbowałeś AlfaOBD?
Swoją drogą nie wiem czy w modułach na BT też był problem z nadmiarowym rezystorem.
[/quote]

AlfaOBD próbowałem, niestety w ogóle.

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a

Post autor: FXX » 21 sty 2018, 14:17

W takim układzie, prawdopodobnie masz "nadmiarowy" rezystor 121, którego się trzeba pozbyć.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

GriszaDG
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a

Post autor: GriszaDG » 21 sty 2018, 15:30

FXX pisze: 21 sty 2018, 14:17 W takim układzie, prawdopodobnie masz "nadmiarowy" rezystor 121, którego się trzeba pozbyć.
W BT?

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a

Post autor: FXX » 21 sty 2018, 15:33

Tak, skoro ten na kablu się łączy, a BT żadnym programem nie chce załapać.
Trzeba go rozebrać i na płytce odnaleźć rezystor z numerem 121, a następnie wylutować, wyciąć etc.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

GriszaDG
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a

Post autor: GriszaDG » 21 sty 2018, 22:02

Ok. Dzięki - spróbuję :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”