Delta III 1.4 120KM - brak mocy
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
a na co stawiasz? skąd przekonanie, że na tym się nie skończy?
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Bo sam luz na turbinie raczej nie powoduje tak nagłego braku doładowania chyba ,że ten luz ma 1 cm i uszkodziło mechanicznie łopatki.
Chociaż miałem kiedyś tak uszkodzoną turbinę ,że łopatki były pogięte/ kolizja z ciałem obcym/ ale turbo pompowało i nic kompletnie nie odczuwałem.
Dlatego wątpię,że to turbina.
Chociaż miałem kiedyś tak uszkodzoną turbinę ,że łopatki były pogięte/ kolizja z ciałem obcym/ ale turbo pompowało i nic kompletnie nie odczuwałem.
Dlatego wątpię,że to turbina.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Ale co chciałbyś całe nowe turbo?
W każdym zakładzie wymieniają tylko to co jest uszkodzone.
Ile ma kosztować ta regeneracja?
W każdym zakładzie wymieniają tylko to co jest uszkodzone.
Ile ma kosztować ta regeneracja?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Z tego co wiem...to naprawa jakiegoś elementu który był wypalony, nie wiem czy zawór westgate był naprawiany, cena naprawy turbo około 300 zł. Martwi mnie tylko to, że mechanik stwierdził, że nie ma przekonania, że po naprawie turbo, po zamontowaniu wszystko będzie dobrze. A co najgorsze to nie potrafi powiedzieć konkretnie z czym związany jest brak mocy w autku. Niby mechanik a szuka, szuka - a ja miałem jechać na urlop w niedzielę. Auto stoi od poprzedniego poniedziałku u niego. Porażka.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
A też trudno, żebym mu sugerował gdzie ma szukać i jak to naprawić. Poszperałem na różnych forach i dużo ludzi ma problem z zaworem westgate, że się nie otwiera wystarczająco lub jest cały czas otwarty. Z kolei rozmawiałem jeszcze z doradcą serwisowym w Serwisie Fiat/Lancia i stwierdził, że na sto procent to właśnie ten zaworek. Bo jak jest uszkodzony to spaliny nie trafiają tam gdzie mają trafić. Apropos czas leci a ja mam dalej niesprawne autko.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Tak
Niech ci mechanik odda kasę za regenerację turbo/ rzekomą/ bo mam wątpliwości ,że to było konieczne.
Zabierz ten samochód od tego mechanika i jak masz chęć to dam ci namiar na dobrego diagnostę
Rzeszów Krosno.
Albo kup /pożycz/ kabel zciągnij MES-a z netu i do roboty.
Niech ci mechanik odda kasę za regenerację turbo/ rzekomą/ bo mam wątpliwości ,że to było konieczne.
Zabierz ten samochód od tego mechanika i jak masz chęć to dam ci namiar na dobrego diagnostę
Rzeszów Krosno.
Albo kup /pożycz/ kabel zciągnij MES-a z netu i do roboty.
Re: Delta III 1.4 120 - 2010 r. - brak mocy.
I proponuję wrócić do tego.
czujnik MAP /sprawny/ wyjęty z mojego silnika.To ten co jest w kolektorze ssącym 1 cylinder.
Jest jeszcze zawór do upuszczania powietrza ale to bardzo trwałe urządzenie ,zepsuć to tam za bardzo nie ma co ale mógł się zaciąć,
Najlepiej zadzwoń to ci podpowiem co i jak
Numer wyślę ci na PRV
albo sprzedampiotriix pisze:Jeżeli nie masz dziury w dolocie a są różnice miedzy ciśnieniem oczekiwanym a aktualnym.przemekbial pisze:Czysto, brak jakichkolwiek błędów. Jedyne co mechanik wczoraj podczas jazdy z kompem zauważył, że jest inne ciśnienie na turbinie oczekiwane a aktualne, czy turbina inaczej dmucha jak ma dmuchać...coś w tym kontekście. Jest mniej a ma być więcej Na 99% wykluczył turbo. Stawia na węże, złącza przewodów..., ewentualnie jakiś czujnik.
To masz uwalony czujnik na 99% =ten na rurze dolotowej lub jest zasyfiny na maxa./czujnik ciśnienia/ albo tzw MAP w kolektorze ssącym /1 cylinder/ brudny lub uwalony
Najlepiej gdyby sprawdzić na postoju przy włączonej stacyjce ,który czujnik przekłamuje.Na postoju obydwa powinny pokazywać ciśnienie atmosferyczne
Możesz podmienić te czujniki z innego samochodu z turbo.Występują w wielu markach takie same np. opel i pochodne
Ps.Zapraszam to ci pożyczę
czujnik MAP /sprawny/ wyjęty z mojego silnika.To ten co jest w kolektorze ssącym 1 cylinder.
Jest jeszcze zawór do upuszczania powietrza ale to bardzo trwałe urządzenie ,zepsuć to tam za bardzo nie ma co ale mógł się zaciąć,
Najlepiej zadzwoń to ci podpowiem co i jak
Numer wyślę ci na PRV
- nitro_trs
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 lis 2008, 0:00
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Moze po prostu pękł kolektor wydechowy. To częsta przyczyna.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Problem rozwiązany. Uszkodzony wirnik w turbosprężarce. Po regeneracji/naprawie śmiga aż miło. Pozdrawiam i dzięki za zaangażowanie
- kater_tm
- Forumowicz/ka
- Posty: 72
- Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
- Imię: Martin
- Lokalizacja: Bunschoten, NL
Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Ile kosztowała regeneracja turbo z nowym wirnikiem?
Czy Twoja delta na zimnym silniku, zbiera się bardzo mułowato i nie chce wchodzić na obroty? Turbo słychać, że zaczyna dmuchać od 1500 około ale wrażenia z jazdy są jak autem 75km. Po jakichś 500m idzie jak do ognia. Jest to może jakieś fabryczne ograniczenie żeby nie katowac zimnej i nienasmarowanej turbiny?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Czy Twoja delta na zimnym silniku, zbiera się bardzo mułowato i nie chce wchodzić na obroty? Turbo słychać, że zaczyna dmuchać od 1500 około ale wrażenia z jazdy są jak autem 75km. Po jakichś 500m idzie jak do ognia. Jest to może jakieś fabryczne ograniczenie żeby nie katowac zimnej i nienasmarowanej turbiny?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
- kater_tm
- Forumowicz/ka
- Posty: 72
- Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
- Imię: Martin
- Lokalizacja: Bunschoten, NL
Delta III 1.4 120KM - brak mocy
Nie mówię o pałowaniu ale o zwykłym wyjeździe z drogi podporządkowanej
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA