Delta III 1.6 M-jet - EGR do wymiany?

arturro
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 11 mar 2015, 12:58
Imię: Arti
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.6 M-jet - EGR do wymiany?

Post autor: arturro » 19 maja 2015, 15:19

A jak sie do tego zabrać? jak go zdemontować? mam Delte 120KM 1.6 multijet. dzieki

Awatar użytkownika
maxglow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 212
Rejestracja: 05 lip 2009, 9:20
Imię: Max
Lokalizacja: Skała

Re: Delta III 1.6 M-jet - EGR do wymiany?

Post autor: maxglow » 03 lis 2018, 10:18

Przymierzyłem się do odkręcenia i wyczyszczenia EGR, ale w ogóle nie umiem go znaleźć. Po drugie nie mogę nawet dłoni włożyć w przestrzeń za silnikiem. A co dopiero jeszcze z jakimś kluczem do odkręcenia. No właśnie jaki klucz? I czy jest możliwe odkręcenie go od góry, czy może tylko na podnośniku od dołu?
Poradźcie coś koledzy. Samo czyszczenie w nafcie nie wydaje się skomplikowaną czynnością.
Lybra 1.9 sedan
Delta 1.6 platino

Awatar użytkownika
maxglow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 212
Rejestracja: 05 lip 2009, 9:20
Imię: Max
Lokalizacja: Skała

Re: Delta III 1.6 M-jet - EGR do wymiany?

Post autor: maxglow » 14 kwie 2019, 8:47

Udało się wyczyściłem EGR. Dwa błędy jednak nadal pokazuje Alfa OBD. Martwi mnie trochę jeden fakt; w sklepach z częściami niektóre zawory EGR sprzedawane są z uszczelką. U mnie nie było żadnego uszczelnienia. Może ktoś wcześniej zapomniał założyć? Druga sprawa to ceny nowego zaworu. Znalazłem najniższą 280 zł a najdroższy nawet ponad 1000zł. Ten najtańszy to nie nadaje się do użytku czy co?
Lybra 1.9 sedan
Delta 1.6 platino

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”