Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 kwie 2018, 19:36

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 12 sty 2018, 22:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2017, 19:55
Posty: 178
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Będzin
Nie było skrzyni o oznaczeniu M3.
W M32 są trzy korki.
Jeden na samym dole w okolicy dyferencjału jest spustowym ( poznasz go po tym że jest najniżej ), po środku skrzyni jest drugi inspekcyjny i na samej górze zaraz obok wybieraka jest korek wlewowy.
Wymiana oleju jest bardzo prosta. Demontujesz zlewowy, wypuszczasz olej po czym go zakręcasz. Wykręcasz korek wlewowy i przez przy pomocy wężyka wprowadzasz olej do skrzyni. Zalecam wlać 2,4-2,5 litra oleju najlepiej Tutela lub Fuchs.
Naprawiałem już u siebie taką skrzynię w Bravo jak będziesz miał jakieś pytania to pisz śmiało.
To jaki rodzaj skrzyni jest w danym samochodzie można sprawdzić w Eperze. W 2.0 M-Jet na 90 % będzie F40 ( lepsza od fatalnej M32 ale szału też nie robi trwałością ) w 1.4 T-Jet będzie na 100 % M32.
Pozdrawiam.


Na górę
Post: 08 lut 2018, 12:17 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 15 sty 2013, 22:05
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Miałem problemy ze skrzynia w 1,6mjtd .Moja była z 2009 .Z tego co się zorietnowałem w 10 była zmiana skrzyni .Stare miały inna budowę m.n. dyfer był dzielony i inaczej linki. W starych było felerne koło w dyfrze na wałku ataku .Wyszczerbiały się zęby i terkotało (jeśli ktoś miał szczęście) lub odłamki wpadały między zęby i koniec jazdy .Trzeba olej w dyfrze spuścić to się okazuje czy sa opiłki .W skrzyni jest inny olej (tzn wlewa się razem ale potem już nie cofnie się przez łożyska wałka ataku).U mnie pojawiły się wszelkie awarie i ogólnie skrzynia marnej jakości . Pierwsze zaczął szwankować wybierak w lewo i prawo . Łatwo wyjąc to wyjąłem i się okazało że na pazurze wybieraka jest wbity kołek ustalający . U mnie jakiś ,, pracuś'' wbił go do połowy wiec trzymał 1 strona zamiast 2 i kawał wystawał z boku No i oczywiście był ściętu i wybierak nie działał.. Kołek kupiłem w Agromie za 50gr wbiłem i złożyłem .Potem pojawiła się ta szczerba na kole ataka j.w. Potem to co ktoś napisał - na zimnym silniku fatalnie wchodziła 1 i wsteczny . Tłumaczyłem to olejem 1 ,2 wymiana i prawie bez zmian , co gorsza 2 zaczęła żle wchodzić . Po 2 m-cach jazdy dwójka padła całkiem . Wyjąłem skrzynie i sie okazało że dwumas jest zdecydowanym dwumasem i 2 części żyją własnym życie w dodatku zyją na luzie . Można było nimi majtac do woli na lewo i prawo . I to był powód fatalnego włączania biegów i zniszczenia skrzyni . Naprawa nieopłacalna ( skrzyni) i kupiłem droga z angola , dwumas nowy i było ok . Najciekawsze że skrzynia zaczęła padać przy 90 tkm a przebieg 100% pewny .


Na górę
Post: 17 kwie 2018, 19:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Posty: 62
Lokalizacja: W-wo
M32 190tys, no i mnie dopadło.

_________________
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]