Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 sty 2018, 10:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 12 sty 2018, 22:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2017, 19:55
Posty: 130
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Będzin
Nie było skrzyni o oznaczeniu M3.
W M32 są trzy korki.
Jeden na samym dole w okolicy dyferencjału jest spustowym ( poznasz go po tym że jest najniżej ), po środku skrzyni jest drugi inspekcyjny i na samej górze zaraz obok wybieraka jest korek wlewowy.
Wymiana oleju jest bardzo prosta. Demontujesz zlewowy, wypuszczasz olej po czym go zakręcasz. Wykręcasz korek wlewowy i przez przy pomocy wężyka wprowadzasz olej do skrzyni. Zalecam wlać 2,4-2,5 litra oleju najlepiej Tutela lub Fuchs.
Naprawiałem już u siebie taką skrzynię w Bravo jak będziesz miał jakieś pytania to pisz śmiało.
To jaki rodzaj skrzyni jest w danym samochodzie można sprawdzić w Eperze. W 2.0 M-Jet na 90 % będzie F40 ( lepsza od fatalnej M32 ale szału też nie robi trwałością ) w 1.4 T-Jet będzie na 100 % M32.
Pozdrawiam.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]