Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: rafak » 30 paź 2017, 15:44

miwis pisze:Potwierdzam, w moim przypadku wraz odryglowaniem drzwi odryglowana jest także klapka.
A czy to nie jest tak, że jakaś centralka otwiera, zamyka drzwi i klapkę jednocześnie?
U mnie otwarcie drzwi od wewnątrz nie otwiera klapki, a otwarcie wszystkich drzwi z pilota otwiera również klapkę. Chyba to wyklucza wcześniejsze sugestie o uszkodzonym przewodzie, kostce.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
piotrek_inf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 71
Rejestracja: 30 sie 2017, 8:42
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: piotrek_inf » 30 paź 2017, 15:47

Przyjrzę się jeszcze raz, jak to u mnie wygląda. Może coś w ustawieniach auta można zmienić.

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: Tomzik » 30 paź 2017, 16:49

Ja mam włączoną funkcję"auto close", zajeżdżam na stację, wychodzę z auta i klapka jest odryglowana. Nic nie musiałem ustawiać, ani tym bardziej nic nie muszę pilotem majstrować dodatkowo.

Ale, ale... Kojarzę, że w MESie gdzieś jest jakaś opcja, gdzie wprowadza się auto w jakiś tryb "salonowy" czy postojowy. Coś tam chyba dzieje się z kierunkowskazami, alarmem itp. Może też odpowiada za tą nieszczęsną klapkę? W każdym razie MES mówi, aby przy normalnej eksploatacji ta funkcja była wyłączona.
Pewnie to nie to, ale spróbować warto.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2017, 16:55 przez Tomzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: rafak » 30 paź 2017, 16:53

No tak zawsze miałem, ale od pewnego czasu muszę po wyjściu z auta wcisnąć przycisk na pilocie żeby odblokować klapkę.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: Tomzik » 30 paź 2017, 16:57

To tak, jakby siłownik w drzwiach kierowcy nie działał, ale to też pozostałych drzwi by nie odryglowało...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: rafak » 30 paź 2017, 17:01

Tomzik pisze:To tak, jakby siłownik w drzwiach kierowcy nie działał, ale to też pozostałych drzwi by nie odryglowało...
No, właśnie. Ale po wyjściu wszystkie drzwi są odblokowanie, a klapka nie.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
piotrek_inf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 71
Rejestracja: 30 sie 2017, 8:42
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: piotrek_inf » 30 paź 2017, 18:14

Przyjrzałem się i zauważyłem, że po wyjściu z auta, klapka była zablokowana. Próbowałem otworzyć z pilota auto i słychać było, jakby próbowało się tam coś z trudem otworzyć, ale dalej było zablokowane. Zamknąłem auto i otworzyłem to puściło. Stwierdziłem, że coś topornie to chodzi, więc może warto przesmarować smarem silikonowym. Psiknąłem kilka razy w okolice tego bolca i teraz klapka otwiera się za każdym razem. :-) Potestuję jeszcze jutro, zobaczymy czy to chwilowe czy już teraz będzie się otwierać bez problemu.

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: rafak » 30 paź 2017, 18:42

Pytanie do "tych co się znają", czy procedury odryglowania zamków:
1. z wewnątrz za pomocą otwarcia drzwi
2. z wewnątrz za pomocą przycisku na konsoli
3. z zewnątrz za pomocą pilota
nie są tożsame dla centralki za to odpowiedzialnej (idzie sygnał do wszystkich zamków "otwórz") ?
Jeżeli tak, to nie bardzo rozumiem czemu wlew paliwa odblokowuje się u mnie tylko za pomocą pilota.
Jakieś dodatkowe pomysły?
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
dawidlewandowski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 62
Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa

Post autor: dawidlewandowski » 25 sty 2018, 20:15

u mnie po otwarciu drzwi z pilota klapka nadal jest zamknięta, po naciśnięciu drugi raz "otwartej kłódki" klapka wlewu paliwa odskakuje od obrysu błotnika i jest możliwość jej otwarcia.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”