Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

GriszaDG
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

Post autor: GriszaDG » 17 kwie 2015, 11:02

Witam
Czego może dotyczyć usterka sygnalizowana błędem B1921 ? Nastawnik recyrkulacji???
Z góry dzięki za pomoc.

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

Post autor: jenks » 17 kwie 2015, 16:49

Było na forum,ale na szybko masz niedziałającą recyrkulacje powietrza(mam to samo)Naprawa polega na rozebraniu całej deski i wymianie siłownika recyrkulacji.Całość kosztuje na tyle dużo ,że Ja sobie dałem z tym spokój i nie odczuwam z tego powodu dyskomfortu.Problem może być gdy klapka przestawi się na obieg wew,ale wtedy wystarczy zdemontować listwe podszybia i na sztywno ustawić klapke na obieg zew.Minusy takiego rozwiązania;
-jadąc w korku wąchasz spaliny,ponieważ komp klimy nie zamknie obiegu
-nagrzewanie jak i schładzanie nast troszke dłużej niż przy sprawnym układzie
pozd Jenks
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

Post autor: spoker » 18 kwie 2015, 14:13

ja miałem to samo i dałem do naprawy znajomemu z ASO z Katowic, 500zł , 2 dni roboty i działa, cena wysoka ale u mnie dodatkowo były uszkodzone wałki plastikowe regulujące boczne klapy.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

Post autor: jenks » 18 kwie 2015, 15:16

spoker pisze:ja miałem to samo i dałem do naprawy znajomemu z ASO z Katowic, 500zł , 2 dni roboty i działa, cena wysoka ale u mnie dodatkowo były uszkodzone wałki plastikowe regulujące boczne klapy.
Te 500zł to Miałeś po znajomości ? :)To już któraś delta z tą usterką,a ciekawe ile jeżdzi nie zdiagnozowanych :?:
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

Post autor: spoker » 18 kwie 2015, 16:55

500zł tak to cena po znajomości i auto w tym czasie przebywa oficjalnie na ASO, widziałem zdjęcia z naprawy, kupa rozbierania, cała deska jest demontowana, potem jeszcze adaptacja na examinerze.


Problem zdiagnozowałem sobie sam przypadkowo jak podłączyłem interfejs diagnostyczny, druga sprawa to miałem zaparowane szyby i dopiero potem zdałem sobie sprawę że to przez domkniętą klapkę....
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921

Post autor: Tomzik » 25 kwie 2015, 22:14

Czyli to samo co w Delcie II :lol:

No, to poprawili makarony... I to jeszcze 9 lat przerwy w produkcji.

W II też trzeba deskę pruć, mieć duże samozaparcie i odporność na wk : cenzura : oraz króciutkie wkrętaki, ale da się to zrobić w 1 dzień.

Różnica jest taka, że w II wystarczy wymienić silniczek klapki i działa bez żadnych adaptacji examinerem. Ot, postęp technologiczny...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”